alles-gratis.biz offline of verhuist?
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2017, 20:5227 minuten geleden zei Meh Meh:Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.welke place2home bedoel jij die met nzb of de gewone torrent site ?
27 minuten geleden zei Meh Meh:Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.
welke place2home bedoel jij die met nzb of de gewone torrent site ?
Citaat van Duken op 25 oktober 2017, 21:02Dat vraag ik mij vaak ook af met place2home. Er zijn twee sites van
Overigens is hier nog een lijst met alternatieven voor alles gratis.
Dat vraag ik mij vaak ook af met place2home. Er zijn twee sites van
Overigens is hier nog een lijst met alternatieven voor alles gratis.
Citaat van Ik ben weg hier op 26 oktober 2017, 06:21Place2home is al tijdje gesloten voor registraties. Aanpassing waren al weken geleden gedaan en ze hebben leden verwijderd die x aantal maanden niet actief geweest zijn. Heeft niet te maken met het verdwijnen van soulmates en Alles Gratis.
Place2home is al tijdje gesloten voor registraties. Aanpassing waren al weken geleden gedaan en ze hebben leden verwijderd die x aantal maanden niet actief geweest zijn. Heeft niet te maken met het verdwijnen van soulmates en Alles Gratis.
Citaat van Downloadman2 op 26 oktober 2017, 07:0541 minuten geleden zei bikerbob:Place2home is al tijdje gesloten voor registraties. Aanpassing waren al weken geleden gedaan en ze hebben leden verwijderd die x aantal maanden niet actief geweest zijn. Heeft niet te maken met het verdwijnen van soulmates en Alles Gratis.
klopt , place2home is al heel lang gesloten tracker, ook ik kan niks raar vinden bij place2home wat zou moeten veranderd zijn..
Het is alleen te hopen dat deze wel online blijft, is nu ongeveer wel de sterkste tot nu toe. zijn namelijk al paar jaar online, toppers ga zo door.
41 minuten geleden zei bikerbob:Place2home is al tijdje gesloten voor registraties. Aanpassing waren al weken geleden gedaan en ze hebben leden verwijderd die x aantal maanden niet actief geweest zijn. Heeft niet te maken met het verdwijnen van soulmates en Alles Gratis.
klopt , place2home is al heel lang gesloten tracker, ook ik kan niks raar vinden bij place2home wat zou moeten veranderd zijn..
Het is alleen te hopen dat deze wel online blijft, is nu ongeveer wel de sterkste tot nu toe. zijn namelijk al paar jaar online, toppers ga zo door.
Citaat van Duken op 26 oktober 2017, 07:14@bikerbob zijn place2home de torrent site en de NZB site nu van dezelfde webmaster? Of stom toevallig twee download sites met elk een andere methode en dezelfde naam?
@bikerbob zijn place2home de torrent site en de NZB site nu van dezelfde webmaster? Of stom toevallig twee download sites met elk een andere methode en dezelfde naam?
Citaat van Downloadman2 op 26 oktober 2017, 07:3518 minuten geleden zei Duken:@bikerbob zijn place2home de torrent site en de NZB site nu van dezelfde webmaster? Of stom toevallig twee download sites met elk een andere methode en dezelfde naam?
als ik mag inhaken, zo ver ik weet, zijn dit de zelfde eigenaren maar inderdaad de ene site een tracker en de andere site een NZB forum, heb vorig jaar namelijk een keer gelezen dat ze naar elkaar toe linkte in een pm als je lid was. voor NZB kunt u hier terecht en torrent hier , zo luidde dit bericht ongeveer. heeft volgens mij ook nog wel op de homepage gestaan als je was ingelogd.
Maar het is denk ik verstandig deze namen niet teveel te noemen aangezien de sluwe vossen wel meekijken lijkt mij ?
18 minuten geleden zei Duken:@bikerbob zijn place2home de torrent site en de NZB site nu van dezelfde webmaster? Of stom toevallig twee download sites met elk een andere methode en dezelfde naam?
als ik mag inhaken, zo ver ik weet, zijn dit de zelfde eigenaren maar inderdaad de ene site een tracker en de andere site een NZB forum, heb vorig jaar namelijk een keer gelezen dat ze naar elkaar toe linkte in een pm als je lid was. voor NZB kunt u hier terecht en torrent hier , zo luidde dit bericht ongeveer. heeft volgens mij ook nog wel op de homepage gestaan als je was ingelogd.
Maar het is denk ik verstandig deze namen niet teveel te noemen aangezien de sluwe vossen wel meekijken lijkt mij ?
Citaat van Downloadman2 op 26 oktober 2017, 07:58lees zojuist een pm aan alle leden van DreamPl..
dat er veel gebeurd in torrentland en dat je je mailadres moet controleren als ze down zouden gaan ze je op de hoogte kunnen stellen voor verdere informatie, als je begrijpt wat ik bedoel
Het is natuurlijk niet te hopen maar hun hebben voor de zekerheid een pm gestuurd. Dit vind ik erg netjes van ze !
lees zojuist een pm aan alle leden van DreamPl..
dat er veel gebeurd in torrentland en dat je je mailadres moet controleren als ze down zouden gaan ze je op de hoogte kunnen stellen voor verdere informatie, als je begrijpt wat ik bedoel
Het is natuurlijk niet te hopen maar hun hebben voor de zekerheid een pm gestuurd. Dit vind ik erg netjes van ze !
Citaat van dream op 26 oktober 2017, 10:48zijn helaas gepakt door brein
moetsten ook alles gelijk staken op alles-gratis
dus weten jullie er van groetjes
zijn helaas gepakt door brein
moetsten ook alles gelijk staken op alles-gratis
dus weten jullie er van groetjes
Citaat van Demo op 26 oktober 2017, 15:01zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Er gebeurden zeer dubieuze dingen op deze site waarbij gebruikers om de tuin werden geleid, zonder verder in detail te treden.
zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Er gebeurden zeer dubieuze dingen op deze site waarbij gebruikers om de tuin werden geleid, zonder verder in detail te treden.
Citaat van Meh Meh op 26 oktober 2017, 15:2625 minuten geleden zei pasop:zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Er gebeurden zeer dubieuze dingen op deze site waarbij gebruikers om de tuin werden geleid, zonder verder in detail te treden.Op welke website? In dit topic worden meerdere websites genoemd.
25 minuten geleden zei pasop:zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Op welke website? In dit topic worden meerdere websites genoemd.