alles-gratis.biz offline of verhuist?
Citaat van Demo op 26 oktober 2017, 15:271 minuut geleden zei Meh Meh:Op welke website? In dit topic worden meerdere websites genoemd.
uiteraard de website vermeld als titel.
1 minuut geleden zei Meh Meh:Op welke website? In dit topic worden meerdere websites genoemd.
uiteraard de website vermeld als titel.
Citaat van Meh Meh op 26 oktober 2017, 15:30Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Citaat van Demo op 26 oktober 2017, 15:331 minuut geleden zei Meh Meh:Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Geen boze brief hoor. Dat zal je vast binnenkort op de website van Brein zien.
1 minuut geleden zei Meh Meh:Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Geen boze brief hoor. Dat zal je vast binnenkort op de website van Brein zien.
Citaat van Demo op 26 oktober 2017, 15:365 minuten geleden zei Meh Meh:Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Een tijd geleden waarschuwde ik hier voor de werkwijze van de site alles-gratis echter had de admin dat bericht gewist. Het moet nu niet als verrassing komen dat ze weg zijn.
5 minuten geleden zei Meh Meh:Oke, wel die zijn offline gegaan. Waarschijnlijk na een boze brief van Brein. Dat gebeurd helaas aan de lopende band met dit soort websites.
Een tijd geleden waarschuwde ik hier voor de werkwijze van de site alles-gratis echter had de admin dat bericht gewist. Het moet nu niet als verrassing komen dat ze weg zijn.
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 16:02@pasop ik heb inderdaad wel eens van andere gehoord over de werkwijze van de eigenaar maar of dit waar was weet ik niet heb het alleen van horen zeggen
@pasop ik heb inderdaad wel eens van andere gehoord over de werkwijze van de eigenaar maar of dit waar was weet ik niet heb het alleen van horen zeggen
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 16:031 uur geleden zei pasop:zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Er gebeurden zeer dubieuze dingen op deze site waarbij gebruikers om de tuin werden geleid, zonder verder in detail te treden.welke site lees jij dit ?
1 uur geleden zei pasop:zijn 'niet helaas' gepakt door Brein. Op de website preikt momenteel ook een bericht van Brein met de sluiting van de site.
Er gebeurden zeer dubieuze dingen op deze site waarbij gebruikers om de tuin werden geleid, zonder verder in detail te treden.
welke site lees jij dit ?
Citaat van Demo op 26 oktober 2017, 16:061 minuut geleden zei ShadowMaster:welke site lees jij dit ?
op de site zelf van alles-gratis kan je dat bericht zien zodra je er naar surft.
1 minuut geleden zei ShadowMaster:welke site lees jij dit ?
op de site zelf van alles-gratis kan je dat bericht zien zodra je er naar surft.
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 16:07Zojuist zei pasop:op de site zelf van alles-gratis kan je dat bericht zien zodra je er naar surft.
okeej ik krijgt alleen nog maar dat de site niet gevonden wordt en geen berichtje erbij
Zojuist zei pasop:op de site zelf van alles-gratis kan je dat bericht zien zodra je er naar surft.
okeej ik krijgt alleen nog maar dat de site niet gevonden wordt en geen berichtje erbij
Citaat van Meh Meh op 26 oktober 2017, 16:10De website is offline en gezien de inhoud van het bericht, zal dat zo blijven. http://www.alles-gratis.biz
De website is offline en gezien de inhoud van het bericht, zal dat zo blijven. http://www.alles-gratis.biz
Citaat van ShadowMaster op 26 oktober 2017, 16:58nu krijg ik dat inderdaad er ook voor
, jammer was een goeie site met goeie releases
![]()
nu krijg ik dat inderdaad er ook voor , jammer was een goeie site met goeie releases