alles-gratis.biz offline of verhuist?
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2017, 13:10volgens mij is er wederom een site door brein of server fout kan ook nog gepakt
http://www.alles-gratis.biz/browse.php
wat denken jullie ervan ?
gisteren is namelijk ook al soulmates.sx gepakt door brein
volgens mij is er wederom een site door brein of server fout kan ook nog gepakt
http://www.alles-gratis.biz/browse.php
wat denken jullie ervan ?
gisteren is namelijk ook al soulmates.sx gepakt door brein
Citaat van Downloadman2 op 25 oktober 2017, 15:00Ik vind dit ook erg raar vanmiddag rond 13:15 was ik nog online maar na 13:30 kon ik er niet meer op komen ? Ben hier UPL....
Hoor graag meer
Ik vind dit ook erg raar vanmiddag rond 13:15 was ik nog online maar na 13:30 kon ik er niet meer op komen ? Ben hier UPL....
Hoor graag meer
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2017, 15:10ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar
ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar
Citaat van Downloadman2 op 25 oktober 2017, 15:3322 minuten geleden zei ShadowMaster:ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar
Hopen dat er z.s.m. duidelijkheid komt , heb ook geen contact gegevens van de eigenaar helaas
22 minuten geleden zei ShadowMaster:ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar
Hopen dat er z.s.m. duidelijkheid komt , heb ook geen contact gegevens van de eigenaar helaas
Citaat van Demo op 25 oktober 2017, 18:48dit staat er bij mij
404. That’s an error.
The requested URL
/
was not found on this server. That’s all we know.
dus denk dat ie verdwenen is
dit staat er bij mij
404. That’s an error.
The requested URL /
Citaat van Downloadman2 op 25 oktober 2017, 19:4046 minuten geleden zei bartje28:en ik merk wel dat op spotnet mmf ook verdwenen is
en die zaten ook op alles-gratis.biz
hier zat ik ook al naar te kijken maar klopt inderdaad, vreemde activiteiten allemaal
46 minuten geleden zei bartje28:en ik merk wel dat op spotnet mmf ook verdwenen is
en die zaten ook op alles-gratis.biz
hier zat ik ook al naar te kijken maar klopt inderdaad, vreemde activiteiten allemaal
Citaat van Meh Meh op 25 oktober 2017, 20:24Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.
Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2017, 20:4721 minuten geleden zei Meh Meh:Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.wow heftig allemaal zeg pfff niet normaal ik ben inmiddels ook gestopt met up.... deed ik nog op een torrent site gisteren mee gestopt nadat er teveel torrent site's gepakt worden nu
21 minuten geleden zei Meh Meh:Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
wow heftig allemaal zeg pfff niet normaal ik ben inmiddels ook gestopt met up.... deed ik nog op een torrent site gisteren mee gestopt nadat er teveel torrent site's gepakt worden nu
Citaat van ShadowMaster op 25 oktober 2017, 20:502 uur geleden zei bartje28:dit staat er bij mij
404. That’s an error.
The requested URL
/
ik krijg ook hetzelfde @bartje28
2 uur geleden zei bartje28:dit staat er bij mij
404. That’s an error.
The requested URL
/
ik krijg ook hetzelfde @bartje28