wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

alles-gratis.biz offline of verhuist?

Page 1 of 5Volgende

volgens mij is er wederom een site door brein of server fout kan ook nog gepakt

http://www.alles-gratis.biz/browse.php

wat denken jullie ervan ?

gisteren is namelijk ook al soulmates.sx gepakt door brein

Ik  vind dit ook erg raar vanmiddag rond 13:15 was ik nog online maar na 13:30 kon ik er niet meer op komen ? Ben hier UPL....

Hoor graag meer

ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar

22 minuten geleden zei ShadowMaster:

ja inderdaad heel vreemd @Downloadman2 ik dus ook vanmorgen op geweest en vanmiddag niet meer bereikbaar

Hopen dat er z.s.m. duidelijkheid komt , heb ook geen contact gegevens van de eigenaar helaas

dit staat er bij mij 

404. That’s an error.

The requested URL / was not found on this server. That’s all we know.

dus denk dat ie verdwenen is 

en ik merk wel dat op spotnet mmf ook verdwenen is 

en die zaten ook op alles-gratis.biz

46 minuten geleden zei bartje28:

en ik merk wel dat op spotnet mmf ook verdwenen is 

en die zaten ook op alles-gratis.biz

hier zat ik ook al naar te kijken maar klopt inderdaad, vreemde activiteiten allemaal :P

Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.

21 minuten geleden zei Meh Meh:

Ook op Place2home zijn veranderingen gaande. Ze hebben de registratie uitgezet, niemand kan zich inschrijven.
Bepaalde spotters zijn gestopt, de nicknames van gebruikers zijn verdwenen en vele accounts van (oude) leden zijn gewist.

wow heftig allemaal zeg pfff niet normaal ik ben inmiddels ook gestopt met up....  deed ik nog op een torrent site gisteren mee gestopt nadat er teveel torrent site's gepakt worden nu

2 uur geleden zei bartje28:

dit staat er bij mij 

404. That’s an error.

The requested URL / was not found on this server. That’s all we know.

dus denk dat ie verdwenen is 

ik krijg ook hetzelfde @bartje28

Page 1 of 5Volgende