Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Marciej123 op 9 januari 2011, 01:25yeah... zelfde hiero.. Heb een droge mond. pff. Oh en mijn post van vannacht was echt waardeloos lees ik nu :s had inderdaad een glaasje teveel op.. maarja, Trusten
yeah... zelfde hiero.. Heb een droge mond. pff. Oh en mijn post van vannacht was echt waardeloos lees ik nu :s had inderdaad een glaasje teveel op.. maarja, Trusten
Citaat van Marciej123 op 11 januari 2011, 00:25Nu toch maar slapen. Vandaag na 2weken naar school
trusten
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nu toch maar slapen. Vandaag na 2weken naar school trusten
Citaat van Wous op 14 januari 2011, 00:05Jij ook!
Toch maar weer eens hier gepost, normaal ben ik nog wel zo laat op maar post ik hier niet omdat ik te lui ben om het topic te zoeken xD
Jij ook!
Toch maar weer eens hier gepost, normaal ben ik nog wel zo laat op maar post ik hier niet omdat ik te lui ben om het topic te zoeken xD
Citaat van Marciej123 op 14 januari 2011, 00:05Ik lig ook al in mn nest. Trusten!
Ik lig ook al in mn nest. Trusten!
Citaat van William op 14 januari 2011, 23:59Probeer om exact 1:00:00 te posten, ben benieuwd!
Was trouwens 1 sec achter elkaar gister Marcie!
FAAL
Probeer om exact 1:00:00 te posten, ben benieuwd!
Was trouwens 1 sec achter elkaar gister Marcie!
FAAL
Citaat van Freddytje op 15 januari 2011, 00:012 seconden te vroeg, helaas. Ik meld me ook hier
Ik ga zo denk ik wel naar boven = nog uurtje met mn mobiel kloten. Morgen wel vroeg op helaas. Maarja.. Truste alvast als ik hier niet meer kom
2 seconden te vroeg, helaas. Ik meld me ook hier Ik ga zo denk ik wel naar boven = nog uurtje met mn mobiel kloten. Morgen wel vroeg op helaas. Maarja.. Truste alvast als ik hier niet meer kom
Citaat van William op 15 januari 2011, 00:09yooo, truste
morgen eem naar de c1000 heen, eens kijken of daar een baantje uit te halen valt
had met een vriend afgesproken die werkt daar dan, en dan regelt hij sollicitatieformulier en hij zou een goed woordje doen bij z'n chef
jullie nog plannen?
yooo, truste
morgen eem naar de c1000 heen, eens kijken of daar een baantje uit te halen valt
had met een vriend afgesproken die werkt daar dan, en dan regelt hij sollicitatieformulier en hij zou een goed woordje doen bij z'n chef
jullie nog plannen?