Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Freddytje op 15 januari 2011, 00:15Alvast gefeliciteerd bart
Ik ga morgen eerst wedstrijd spelen. Daarna gamen, douchen, hw maken etc. En savonds pizza eten met het team
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Alvast gefeliciteerd bart
Ik ga morgen eerst wedstrijd spelen. Daarna gamen, douchen, hw maken etc. En savonds pizza eten met het team
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van William op 15 januari 2011, 00:16Succes met je wedstrijd, was met kerst al jarig geweest maar is er toen niet van gekomen om het met de familie enzo te vieren. Dan morgen maar!
Succes met je wedstrijd, was met kerst al jarig geweest maar is er toen niet van gekomen om het met de familie enzo te vieren. Dan morgen maar!
Citaat van William op 16 januari 2011, 00:18Bon soir!
Volgens mij is het nu wat drukker als normaal op DukeN rond deze tijd, iedereen nu even melden aub!
Bon soir!
Volgens mij is het nu wat drukker als normaal op DukeN rond deze tijd, iedereen nu even melden aub!
Citaat van William op 16 januari 2011, 00:19Eerste keer dat ik hier bikkel ben volges mij. Meestal hang ik rond dit soort tijden niet meer achter mn pc rond
Eerste keer dat ik hier bikkel ben volges mij. Meestal hang ik rond dit soort tijden niet meer achter mn pc rond
Citaat van Freddytje op 16 januari 2011, 00:20Welkom, ik ben lekker aan t kloten met muziek. Iemand nieuwe song al geluisterd? Staat in de huiskamer
Zo wel naar boven i think
Welkom, ik ben lekker aan t kloten met muziek. Iemand nieuwe song al geluisterd? Staat in de huiskamer Zo wel naar boven i think
Citaat van Marciej123 op 16 januari 2011, 00:24ai ai captijn, Ik meld mij commandant maartenn! ben lekker aan het bouwen op de minecraft server van marcelvn
ai ai captijn, Ik meld mij commandant maartenn! ben lekker aan het bouwen op de minecraft server van marcelvn