Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van William op 8 januari 2011, 00:44Goedenacht
het is weer weekend dus maar weer even een berichtje. Vandaag zou trouwens weer voor het eerst sinds 19 november dat het beven de tien graden is.
Goedenacht het is weer weekend dus maar weer even een berichtje. Vandaag zou trouwens weer voor het eerst sinds 19 november dat het beven de tien graden is.
Citaat van Freddytje op 8 januari 2011, 00:48Goedenacht. Ik ga zo slapen moet morgen weer vroeg op. Eindelijk weer weekend
truste!
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Goedenacht. Ik ga zo slapen moet morgen weer vroeg op. Eindelijk weer weekend truste!
Citaat van Marciej123 op 8 januari 2011, 00:54Net trug ban rdb. Nu gaan wr nog even gexelllig doem. Latuuyr
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Net trug ban rdb. Nu gaan wr nog even gexelllig doem. Latuuyr
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Freddytje op 8 januari 2011, 00:59Beetje teveel gedronken zeker. Erg goed kan je niet meer typen
leuk gehad verder?
Beetje teveel gedronken zeker. Erg goed kan je niet meer typen leuk gehad verder?
Citaat van Freddytje op 9 januari 2011, 00:04Weer als 2e. Ik ga slapen, moet alweer vroeg op. Truste
Weer als 2e. Ik ga slapen, moet alweer vroeg op. Truste
Citaat van William op 9 januari 2011, 00:44Ik ga nu slapen, net voor Nederlands een stuk uit 'Robinson' gelezen. Vanmiddag en vanavond uit lezen en natuurkunde leren.
Ik ga nu slapen, net voor Nederlands een stuk uit 'Robinson' gelezen. Vanmiddag en vanavond uit lezen en natuurkunde leren.