Forumnavigatie
Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: Nieuwe ledenvoorstellen
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

voorstellen

Page 1 of 2Volgende

hallo ik ben nieuw op dit forum en ben bly dat ik er gebruik kan van maken...Ik ben Gunther en woon in oost-vlaanderen..myn hobby's zyn films,series en muziek beluisteren

Welkom op Duken, @MiNoU123 :)

Welkom, en veel plezier op Duken :)

bedankt Meh Meh ...een vraagje is dit een pagina om films te downloaden of enkel om discussies te voeren over filmsites die ofline zyn gehaald zie dat ik niet meer op PLACEKINGSs.ROCKS geraak..ze halen allemaal van BREin de goede filmsites eraf  maar begryp niet hun bedoeling allemaal de vidiotheken sluiten waar moeten we anders onze films en series halen ..niet betaal baar als je in de vidiotheek een film wilt huren ..nog een geluk dat er nog een paar filmsites over zyn maar BREIN mag er eens mee stoppen vind ik...er gebeuren wel ergere dingen dan de filmsites ofline te halen ...waar zyn ze meee bezig.....ik ben bly dat er nog respect is voor de spotters en de vertalers die er de films en series willen posten maar waar zouden we anders staan moesten we de series en films allemaal moeten betalen????

is dit voor te lachen belachelyk ....zoek eens iets beter als je niets anders te vermelden hebt ..rand debiel:bye:

Hoi @MiNoU123 

Nee, dit is een forum. We bespreken hier van alles. Waarom het niet verstandig is om verslaafd te raken aan kattengrind, hoe je dag was. Internet dingen. Maar ook leren downloaden.
Je kan hier leren downloaden en allerlei vragen daarover stellen. Maar op Duken bieden wij geen films e.d aan. 

Er zijn veel websites waar je allerlei bestanden kan vinden. Het is maar net de vraag wat je zoekt. Download je graag torrents of via Usenet?

je maakt je serieus belachelyk met zo een reactie DUKE.Nl..weet niet waarom deze bladzyde nog online is ..geeft totaal geen nut deze bladzyde als je de mensen uitlacht..heel zwak van u maar trek het my niet aan had niets anders verwacht met zo een belachelyke bladzyde..nog veel plezier met deze nutteloze bladzyde en de groeten

3 minuten geleden zei MiNoU123:

is dit voor te lachen belachelyk ....zoek eens iets beter als je niets anders te vermelden hebt ..rand debiel:bye:

Waarom reageer je nu zo? Ik probeer je te helpen.

ik stuur je een serieus bericht en je zit me uit te lachen ..jullie denken dat jullie zomaar iedereen kunnen belachelyk maken(stel een seriueze vraag en dan reageer jy daarop met me uit te lachen 

op spotnet zit er ook een zo'n randdebiel genaamd popey...je moest eens weten wat die allemaal vermeld ...een echte schande ..ga me niet meer druk maken..de groeten en nog veel geluk met je bladzyde

Page 1 of 2Volgende

Loading