Handleiding - VPN verbinding en anoniem downloaden
Citaat van Victor Rent op 14 april 2018, 08:49Het is opgelost mensen!
Gewoon even mailen met de klantenservice van PIA. Je moet dan wel de PayPal kiezen bijv.
Ondertussen had ik het eerste abonnement, dankzij diezelfde klantenservice, opgezegd.
Via PayPal 58 euro betaald, en 3 dagen later kreeg ik netjes 69,95 EURO terug van het opgezegde account.
Nu kon ik wel alles uitvoeren als Administrator!
Jeuh!
Top zo.
Ik ben blij.
Het is opgelost mensen!
Gewoon even mailen met de klantenservice van PIA. Je moet dan wel de PayPal kiezen bijv.
Ondertussen had ik het eerste abonnement, dankzij diezelfde klantenservice, opgezegd.
Via PayPal 58 euro betaald, en 3 dagen later kreeg ik netjes 69,95 EURO terug van het opgezegde account.
Nu kon ik wel alles uitvoeren als Administrator!
Jeuh!
Top zo.
Ik ben blij.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 14 april 2018, 09:08Onze link heeft hier niks mee te maken, het zit in de Ideal koppeling. Maar goed. Blij voor je dat er is opgelost. Volgende keer niet zo schreeuwen en wijzen naar Duken.nl aub.
Onze link heeft hier niks mee te maken, het zit in de Ideal koppeling. Maar goed. Blij voor je dat er is opgelost. Volgende keer niet zo schreeuwen en wijzen naar Duken.nl aub.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 21 april 2018, 08:31De handleiding is volledig bijgewerkt met de nieuwe software van Private Internet Access. Nu ook Nederlands-talig en geen problemen meer met virusscanners.
De handleiding is volledig bijgewerkt met de nieuwe software van Private Internet Access. Nu ook Nederlands-talig en geen problemen meer met virusscanners.
Citaat van Victor Rent op 28 april 2018, 11:37Mooi zo!
Dan is dat dus 58 euro voor 2 jaar.
Top.
Ook mooi...er werd gezegd dat er nog maar 5000 kb/s zou kunnen worden gehaald.
Maar met mijn Sunnyusenet 90mb, haal ik nog steeds 10.000 kb/s en dat had ik niet verwacht met VPN continue in gebruik.
Mooi zo!
Dan is dat dus 58 euro voor 2 jaar.
Top.
Ook mooi...er werd gezegd dat er nog maar 5000 kb/s zou kunnen worden gehaald.
Maar met mijn Sunnyusenet 90mb, haal ik nog steeds 10.000 kb/s en dat had ik niet verwacht met VPN continue in gebruik.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 april 2018, 19:22Goed om te horen dat de VPN naar tevredenheid werkt. 👨🔧
Goed om te horen dat de VPN naar tevredenheid werkt. 👨🔧
Citaat van revdpoel op 19 augustus 2018, 10:14Ik overweeg om Pia te gebruiken. Kan ik dit ook gebruiken via mijn telefoon i.v.m. streaming? Of alleen op laptop/desktop?
Ik overweeg om Pia te gebruiken. Kan ik dit ook gebruiken via mijn telefoon i.v.m. streaming? Of alleen op laptop/desktop?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 19 augustus 2018, 12:16Ja dat kan @revdpoel. Je kunt hem op 5 apparaten tegelijk gebruiken. Ook op je telefoon of tablet, streaming met bijvoorbeeld Spotify werkt prima
Ja dat kan @revdpoel. Je kunt hem op 5 apparaten tegelijk gebruiken. Ook op je telefoon of tablet, streaming met bijvoorbeeld Spotify werkt prima
Citaat van Tsjektsjek op 2 oktober 2018, 11:53Mooie en duidelijke handleiding. Dank daarvoor
Mooie en duidelijke handleiding. Dank daarvoor
Citaat van Victor Rent op 2 oktober 2018, 14:19Ik zit nu in New Jersey voor een maand, maar het is heerlijk hoor.
Lekker Nederlandse tv kijken via VPN van PIA.
Werkt net zo goed en op internet geen beperkingen.
Prima!
Ik zit nu in New Jersey voor een maand, maar het is heerlijk hoor.
Lekker Nederlandse tv kijken via VPN van PIA.
Werkt net zo goed en op internet geen beperkingen.
Prima!