Duken forum upgrade 4.5.*
Citaat van zomersla op 5 september 2020, 11:355 uur geleden zei Monkie:Zal ik straks eens proberen. Sign in with Apple is ook een mooie toevoeging. Maar daar heb je helaas een Apple developer account voor nodig, wat dan weer $99 per jaar kost.
Donatie vragen aan zoveel leden??
5 uur geleden zei Monkie:Zal ik straks eens proberen. Sign in with Apple is ook een mooie toevoeging. Maar daar heb je helaas een Apple developer account voor nodig, wat dan weer $99 per jaar kost.
5 uur geleden zei Monkie:Zal ik straks eens proberen. Sign in with Apple is ook een mooie toevoeging. Maar daar heb je helaas een Apple developer account voor nodig, wat dan weer $99 per jaar kost.
Donatie vragen aan zoveel leden??
Citaat van Verwijderde gebruiker op 5 september 2020, 12:52Ik vraag mij af hoeveel leden er gebruik van maken, maar het is 100 euro per jaar? On daarmee soms te kunnen inloggen is wat veel van het goede
Ik vraag mij af hoeveel leden er gebruik van maken, maar het is 100 euro per jaar? On daarmee soms te kunnen inloggen is wat veel van het goede

Citaat van William op 6 september 2020, 05:49Ja, het werkt prima. Ik maak er op een aantal websites gebruik van.
Maar ik ben bang dat er hier inderdaad niet heel erg veel mensen zullen zijn die op deze manier inloggen. Dan is 100 euro een duur grapje.
Ja, het werkt prima. Ik maak er op een aantal websites gebruik van.
Maar ik ben bang dat er hier inderdaad niet heel erg veel mensen zullen zijn die op deze manier inloggen. Dan is 100 euro een duur grapje.
Citaat van lobke op 8 september 2020, 11:42onze ervaring: Alle third party apps en plugins werken gewoon behalve oudere versies van thumbsplus .... we draaien en testen nu op onze testserver ermee ....
van ons thema een aantal templates moeten upgraden, bewerken, maar viel allemaal mee.
onze ervaring: Alle third party apps en plugins werken gewoon behalve oudere versies van thumbsplus .... we draaien en testen nu op onze testserver ermee ....
van ons thema een aantal templates moeten upgraden, bewerken, maar viel allemaal mee.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 10 september 2020, 05:02Op 8-9-2020 om 13:42 zei lobke:we draaien en testen nu op onze testserver ermee ....
Dat hebben wij eerst ook gedaan, werkte verassend goed. Maar wij hebben ook niet zo veel plugins. De site draait ook lekker snel 🦾
Op 8-9-2020 om 13:42 zei lobke:we draaien en testen nu op onze testserver ermee ....
Dat hebben wij eerst ook gedaan, werkte verassend goed. Maar wij hebben ook niet zo veel plugins. De site draait ook lekker snel 🦾