Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 mei 2017, 08:43We gaan hem testen boomcar. Jammer dat flash nodig is, maar dat is even niet anders.
We gaan hem testen boomcar. Jammer dat flash nodig is, maar dat is even niet anders.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 27 mei 2017, 09:02Die sebn ziet er rommelig uit.....
Ik haal hem hier weg.
Ps:
Die sebn ziet er rommelig uit.....
Ik haal hem hier weg.
Ps:
Citaat van Verwijderde gebruiker op 28 mei 2017, 06:20Ai... Ik ben vandaag de hort op en kan dus niet live kijken naar Monaco
We gaan hem dus opnemen en vanavond kijken. Nu nog volhouden dat ik niet ergens de eindstand lees...
Ai... Ik ben vandaag de hort op en kan dus niet live kijken naar Monaco
We gaan hem dus opnemen en vanavond kijken. Nu nog volhouden dat ik niet ergens de eindstand lees...
Citaat van Verwijderde gebruiker op 11 juni 2017, 17:57Broem daar gaan we!!! Wat een heerlijke tijd 20.00.
Go max go max!
Broem daar gaan we!!! Wat een heerlijke tijd 20.00.
Go max go max!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 24 juni 2017, 08:32Daar gaan we morgen van genieten. Ik ben benieuwd naar de kwalificatie. Maar Max verdient een goede auto
Daar gaan we morgen van genieten. Ik ben benieuwd naar de kwalificatie. Maar Max verdient een goede auto