Formule 1 2021 kijken via live streams zonder Ziggo?
Citaat van Verwijderde gebruiker op 23 maart 2018, 23:59Oja!!! Zomertijd!!!!! Opname maat inplannen, dan missen we hem zeker niet.
Oja!!! Zomertijd!!!!! Opname maat inplannen, dan missen we hem zeker niet.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 24 maart 2018, 00:01Oja, voor de liefhebbers
F1 2015 is tot en met 24 maart gratis te downloaden. Spel voor de pc
Oja, voor de liefhebbers
F1 2015 is tot en met 24 maart gratis te downloaden. Spel voor de pc
Citaat van Meh Meh op 24 maart 2018, 00:41Bedankt! Ik speel af en toe games via mijn beamer en een controller.
Ik vind het nooit erg om wat geld uit te geven aan een goede game, maar race games speel ik zelden, zonde om er dan voor te betalen.
Ben 'm nu aan het downloaden.@ Toevoeging, ik zie dat hij op bol.com wordt aangeboden voor €41,99 en dan mag je 5 - 10 dagen wachten tot de game bezorgd is.
Bedankt! Ik speel af en toe games via mijn beamer en een controller.
Ik vind het nooit erg om wat geld uit te geven aan een goede game, maar race games speel ik zelden, zonde om er dan voor te betalen.
Ben 'm nu aan het downloaden.
@ Toevoeging, ik zie dat hij op bol.com wordt aangeboden voor €41,99 en dan mag je 5 - 10 dagen wachten tot de game bezorgd is.

Citaat van William op 24 maart 2018, 07:21Om 7:10 uur, ik zie het inderdaad. Ik maak zelf gebruik van f1calendar.com.
Erg handig om toe te voegen aan je agenda. Je kunt een reminder instellen als de race gaat bijna beginnen.
Om 7:10 uur, ik zie het inderdaad. Ik maak zelf gebruik van f1calendar.com.
Erg handig om toe te voegen aan je agenda. Je kunt een reminder instellen als de race gaat bijna beginnen.
Citaat van Verwijderde gebruiker op 25 maart 2018, 06:39Die formule 1 kalender zal ik toevoegen. Handig!
Nu nog 2 rondes, zal de uitslag nog niet vertellen. Maar ik vond het een saaie bedoeling
behalve die ene spin.
Die formule 1 kalender zal ik toevoegen. Handig!
Nu nog 2 rondes, zal de uitslag nog niet vertellen. Maar ik vond het een saaie bedoeling behalve die ene spin.

Citaat van William op 25 maart 2018, 07:31Ik vond de race ook nogal saai. Met uitzondering van de spin van Max. Hopelijk is de race over 2 weken minder saai
Ik vond de race ook nogal saai. Met uitzondering van de spin van Max. Hopelijk is de race over 2 weken minder saai

Citaat van William op 26 maart 2018, 06:06Het zegt inderdaad genoeg als Verstappen aangeeft: "Ik had de televisie uitgezet" Max Verstappen zegt dat hij de race niet had uitgekeken als hij voor de televisie had gezeten. Na een woelige openingsfase bood het restant van de Australische Grand Prix niet zo gek veel spektakel meer.
Hopen dat we de volgende races meer spektakel zien. Anders kan je net zo goed de uitslag van de kwalificatie aanhouden
Het zegt inderdaad genoeg als Verstappen aangeeft: "Ik had de televisie uitgezet" Max Verstappen zegt dat hij de race niet had uitgekeken als hij voor de televisie had gezeten. Na een woelige openingsfase bood het restant van de Australische Grand Prix niet zo gek veel spektakel meer.
Hopen dat we de volgende races meer spektakel zien. Anders kan je net zo goed de uitslag van de kwalificatie aanhouden
Citaat van Verwijderde gebruiker op 7 april 2018, 16:18Yes! Max is gecrasht met de kwalificatie
Morgen een inhaal wedstrijd, leuk leuk!!
Yes! Max is gecrasht met de kwalificatie
Morgen een inhaal wedstrijd, leuk leuk!!
Citaat van Demo op 8 april 2018, 12:55Op 6-3-2018 om 21:27 zei Duken:repository.shani-2.9.zip.
Deze is helaas niet te vinden nadat ik de handleiding heb gevolgd en Kodi & Covenant heb geïnstalleerd. Hoe kom ik nu nog aan Shani? Kan hem niet vinden in de XvBMC repos... Zou dit graag willen proberen om zo ook F1 te gaan kijken. In de kleine handleiding staat er nog steeds dat je een mediarepos.org locatie moet hebben, is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor de hulp! Als dit allemaal werkt straks kunnen we lekker F1 gaan kijken!
Op 6-3-2018 om 21:27 zei Duken:repository.shani-2.9.zip.
Deze is helaas niet te vinden nadat ik de handleiding heb gevolgd en Kodi & Covenant heb geïnstalleerd. Hoe kom ik nu nog aan Shani? Kan hem niet vinden in de XvBMC repos... Zou dit graag willen proberen om zo ook F1 te gaan kijken. In de kleine handleiding staat er nog steeds dat je een mediarepos.org locatie moet hebben, is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt voor de hulp! Als dit allemaal werkt straks kunnen we lekker F1 gaan kijken!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 april 2018, 18:445 uur geleden zei Gast Colodon:Deze is helaas niet te vinden nadat ik de handleiding heb gevolgd en Kodi & Covenant heb geïnstalleerd. Hoe kom ik nu nog aan Shani? Kan hem niet vinden in de XvBMC repos... Zou dit graag willen proberen om zo ook F1 te gaan kijken. In de kleine handleiding staat er nog steeds dat je een mediarepos.org locatie moet hebben, is hier een oplossing voor?
Je kunt hem ook hier vinden: http://www.vectordroid.com/repo/1. VIDEO ADDONS - 2018 COLLECTION/ " plugin.video.ZemTV-shani-6.7.2.zip"
Gaat dat lukken?
Wat een race van Max... jammer dat het bandje lek ging. Ik heb hem daarna weer uitgezet. Volgende week China, dan moet het beter gaan. (Slechter kan niet
)
5 uur geleden zei Gast Colodon:Deze is helaas niet te vinden nadat ik de handleiding heb gevolgd en Kodi & Covenant heb geïnstalleerd. Hoe kom ik nu nog aan Shani? Kan hem niet vinden in de XvBMC repos... Zou dit graag willen proberen om zo ook F1 te gaan kijken. In de kleine handleiding staat er nog steeds dat je een mediarepos.org locatie moet hebben, is hier een oplossing voor?
Je kunt hem ook hier vinden: http://www.vectordroid.com/repo/1. VIDEO ADDONS - 2018 COLLECTION/ " plugin.video.ZemTV-shani-6.7.2.zip" Gaat dat lukken?
Wat een race van Max... jammer dat het bandje lek ging. Ik heb hem daarna weer uitgezet. Volgende week China, dan moet het beter gaan. (Slechter kan niet )