zo. aug 17th, 2025
Home » Forum
Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Ondertitels, subs en SRT downloaden - Overzicht van sites met subtitels

VorigePage 5 of 6Volgende

Bedankt voor het bijhouden, dit is geweldig!

De lijst is weer gecontroleerd. Er zijn geen aanpassingen nodig geweest. Alle websites zijn nog online en beschikbaar. :) 

Controle weer uitgevoerd, niks nieuws en niks offline :) Dat gaat goed. Maar heb je suggesties of tips voor andere ondertiteling sites, dan horen we het graag. 

Ondertitels Nederlandstalige sites

Niks nieuws deze maart in 2020. Oftewel de lijst is nog steeds correct. 

Binnen de links directory hebben we nu ook alle subtitle sites staan met informatie. De link met de directory vind je hier: https://www.duken.nl/forums/links/category/12-ondertitels-subs-en-srt-sites/ enjoy :)

Update van de lijst op 17-09-2020

Ondertitels Engelstalige sites

Op 17-9-2020 om 08:27 zei Duken:

Update van de lijst op 17-09-2020

de eerste link, die website werkt niet meer. Ik krijg een foutmelding:

Error 522

Connection timed out

Ik vrees dat er heel veel subtitle websites zullen verplicht moeten stoppen omdat het tegen de regels is van de filmindustrie. Er was een tijd geleden een Nederlandse ondertitel website die uitzonderlijke ondertitels aanbood die nergens op andere websites aangeboden werd, maar die heeft zijn website moeten sluiten van een rechter. Zo 'n heisa...  voor wat is dat goed? Het is simpel, VPN aanschaffen en dan kunnen ze je niet meer opsporen, want de artikels die ik lees over de Nederlandse filmdistributeur dutch filmworks is echt een schande, hoe zij mensen opsporen om geld eruit te slaan... Dat is niet de manier!

Wat betreft:  

De link naar de website geeft een foutcode 403 Forbidden , naar het schijnt reeds een tijdje, er zouden veranderingen doorgevoerd zijn op de site. Via de hoofdsite zou het wel mogelijk zijn om aan ondertitels te komen  of eventueel via hier

12 uur geleden zei bustel:

de eerste link, die website werkt niet meer. Ik krijg een foutmelding:

Bedankt voor de melding. Ik pas de links even aan met informatie. 

12 uur geleden zei bustel:

Ik vrees dat er heel veel subtitle websites zullen verplicht moeten stoppen omdat het tegen de regels is van de filmindustrie.

Ik ook, ook dit gaat een echte niche worden die niet meer zo vanzelfsprekend is als vroeger :( Best jammer eigenlijk

Update van de lijst op 29-09-2020

VorigePage 5 of 6Volgende

Loading