Bestanden probleem
Citaat van Demo op 11 juli 2019, 20:111 uur geleden zei IsmailAntar:Deze lijkt me wel een goede wat vind jij?
Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.
Ik gebruik zelf een iomega Externe schijf waar ik een complete backup van mijn bestanden op heb staan en een hoeveelheid Tekenfilms voor mijn kleinkinderen en aangesloten op mijn PC heb ik nog nooit een probleem gehad om ook maar iets af te spelen, ook geen Stripboeken, want daar heb ik zelf ook nog wel een kleine verzameling van gehad.
1 uur geleden zei IsmailAntar:Deze lijkt me wel een goede wat vind jij?
Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.
Ik gebruik zelf een iomega Externe schijf waar ik een complete backup van mijn bestanden op heb staan en een hoeveelheid Tekenfilms voor mijn kleinkinderen en aangesloten op mijn PC heb ik nog nooit een probleem gehad om ook maar iets af te spelen, ook geen Stripboeken, want daar heb ik zelf ook nog wel een kleine verzameling van gehad.
Citaat van Demo op 11 juli 2019, 20:3019 minuten geleden zei Drifter:Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.
Oke nou ik ga ff kijken wanneer ik hem ga halen ik laat je nog wel weten of het gelukt is bedankt voor alle hulp man echt een nice forum dit💪👍
19 minuten geleden zei Drifter:Ik ben er haast zeker van dat wanneer je dit soort Externe Harde Schijven gebruikt, je alles wat je daar naartoe verplaatst normaal afgespeeld kan worden met de software die je op je laptop geïnstalleerd hebt staan, dus ook je CBR bestanden met CDisplayExv.
Oke nou ik ga ff kijken wanneer ik hem ga halen ik laat je nog wel weten of het gelukt is bedankt voor alle hulp man echt een nice forum dit💪👍