Nieuwe Spotnet versie 2.0.0.272 probleem
Citaat van essox op 11 maart 2018, 21:36Ik krijg die vinkjes niet aan,.....................springen steeds uit als ik op verbinding druk nadat ik alles steeds opnieuw weer handmatig heb ingevoerd !@@@@@@@
Andere vraag: grabit donwload met m'n goede snelheid , weet jij misschein hoe je in steltin spotnet dattie een nzbfile in grabit opent en aldaar gaat downloaden ?
Ik krijg die vinkjes niet aan,.....................springen steeds uit als ik op verbinding druk nadat ik alles steeds opnieuw weer handmatig heb ingevoerd !@@@@@@@
Andere vraag: grabit donwload met m'n goede snelheid , weet jij misschein hoe je in steltin spotnet dattie een nzbfile in grabit opent en aldaar gaat downloaden ?
Citaat van Meh Meh op 11 maart 2018, 22:32Je kan vanuit Spotnet ook een NZB bestand importeren. Hoe weet ik niet meer precies, volgens mij moet je in het menu, bovenin zijn.
Maar je kan ook naar nzbserver.com en daar een NZB downloaden, die je dan in Grabit kan importeren. Succes!
Je kan vanuit Spotnet ook een NZB bestand importeren. Hoe weet ik niet meer precies, volgens mij moet je in het menu, bovenin zijn.
Maar je kan ook naar nzbserver.com en daar een NZB downloaden, die je dan in Grabit kan importeren. Succes!
Citaat van Verwijderde gebruiker op 12 maart 2018, 05:57In Spotnet heb je bij de instellingen ook de mogelijkheid om een NZB bestand op te slaan idpv te downloaden. Die kan je daarna in grabit openen.
Of je kunt gebruikmaken van NZBserver.com, precies wat mehmeh zegt. Die content is hetzelfde.
In Spotnet heb je bij de instellingen ook de mogelijkheid om een NZB bestand op te slaan idpv te downloaden. Die kan je daarna in grabit openen.
Of je kunt gebruikmaken van NZBserver.com, precies wat mehmeh zegt. Die content is hetzelfde.
Citaat van reneetje1969 op 12 maart 2018, 18:46Start Spotnet eens als Administrator op en wijzig dan de gegevens. Wellicht heeft Spotnet niet genoeg rechten op je pc. Om Spotnet als Administrator te starten klik je met je rechtermuisknop op het Spotnet icoontje en kies je voor: Als administrator uitvoeren. Daarna gegevens wijzigen en Spotnet weer afsluiten. Hopelijk blijven de instellingen dan wel bewaard.
Start Spotnet eens als Administrator op en wijzig dan de gegevens. Wellicht heeft Spotnet niet genoeg rechten op je pc. Om Spotnet als Administrator te starten klik je met je rechtermuisknop op het Spotnet icoontje en kies je voor: Als administrator uitvoeren. Daarna gegevens wijzigen en Spotnet weer afsluiten. Hopelijk blijven de instellingen dan wel bewaard.