Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Je gaat naar de kaasboer en je komt thuis met....

Ik plaats dit even hier, omdat ik niet weet of het wel kan op het ‘normale’ gedeelte van Duken. Zo ja, verplaats gerust.
Ik ging vanmiddag zoals elke week naar de kaasboer voor kaas en andere vleeswaren.

Dat ze diverse bonbons en nootjes verkochten wist ik. Maar tijdens het wachten zag ik ineens het volgende op de toonbank staan. Een *vul zelf maar in* van chocolade. 😅

Ik vroeg me serieus af of ze dit echt verkochten, of dat het er voor de 'sier' stond. Ze verkopen het dus echt. Er liggen er hier nu 2 in de koelkast.

Kon het niet laten om dit even te melden. Het is vrijdag, dus dan kan het wel. 😀

awa.jpg.bb0652e3524a292addf36b1ce6dabe2b.jpg

Geweldig! Deze hoort in de huiskamer ;) goed verhaal hahah! Mijn vrouw heeft er ook een keer 1 gehad. Overigens prima te eten. Maar wel eerst breken, anders smelt hij in je mond :)

3 uur geleden zei Monkie:

Ik plaats dit even hier, omdat ik niet weet of het wel kan op het ‘normale’ gedeelte van Duken. Zo ja, verplaats gerust.
Ik ging vanmiddag zoals elke week naar de kaasboer voor kaas en andere vleeswaren.

Dat ze diverse bonbons en nootjes verkochten wist ik. Maar tijdens het wachten zag ik ineens het volgende op de toonbank staan. Een *vul zelf maar in* van chocolade. 😅

Ik vroeg me serieus af of ze dit echt verkochten, of dat het er voor de 'sier' stond. Ze verkopen het dus echt. Er liggen er hier nu 2 in de koelkast.

Kon het niet laten om dit even te melden. Het is vrijdag, dus dan kan het wel. 😀

Ik ben gek op chocolade maar daar ga ik niet op zitten kauwen... 🤪

Het smaakt goed moet ik zeggen. De bovenkant is er al af. 🤣

7 uur geleden zei Monkie:

Het smaakt goed moet ik zeggen. De bovenkant is er al af. 🤣

Eikelbijter. :gek:

Ik krijg nu ook trek in chocolade...

Helaas niks in huis :(

hqdefault.jpg

In juli kreeg je bij ardennerham een meloen erbij. Mogen ze wat mij betreft ook wel doen met die chocolade.  'Bij aankoop van 1 ons ham krijg je een gratis *...* van chocolade. 🤣

Op 31-8-2018 om 18:43 zei Monkie:

op den blanken top der duinen zag ik een voorwerp o zo schoon , buin en wit wat een geweldige combinatie..

Loading