Citaat van Verwijderde gebruiker op 8 april 2018, 19:32
Aangezien we steeds meer online aan het knallen zijn leek het mij handig om een start topic te maken voor onze online avonturen in Rainbox six - Siege, Fortnite, PUBG etc.
We hebben een discord channel en natuurlijk een Steam community.
We kunnen in dit topic onder andere de laatste Screenshots of acties delen. Een nieuwe afspraak maken is natuurlijk ook mogelijk als mag dat natuurlijk ook nog in Cafe de download.
Actuele Discord status om met Duken leden te kletsen:
Aangezien we steeds meer online aan het knallen zijn leek het mij handig om een start topic te maken voor onze online avonturen in Rainbox six - Siege, Fortnite, PUBG etc.
We hebben een discord channel en natuurlijk een Steam community.
We kunnen in dit topic onder andere de laatste Screenshots of acties delen. Een nieuwe afspraak maken is natuurlijk ook mogelijk als mag dat natuurlijk ook nog in Cafe de download.
Actuele Discord status om met Duken leden te kletsen:
Zijn 's avonds altijd wel mensen online die wat PUBG of Siege doen.
Eventueel zijn andere games ook altijd mogelijk! Fortnite of weet ik veel wat.
Gewoon mij taggen in de Discord als je met me wil spelen (als je dat niet wilt, snap ik dat volkomen... )
Zijn 's avonds altijd wel mensen online die wat PUBG of Siege doen.
Eventueel zijn andere games ook altijd mogelijk! Fortnite of weet ik veel wat.
Gewoon mij taggen in de Discord als je met me wil spelen (als je dat niet wilt, snap ik dat volkomen... )
Dat zou erg fijn zijn voor u meneer @Rikkert.
Dan hoeven we niet steeds terug naar de lobby omdat je automatisch een kud map hebt.
Een jungle style map zou een leuke toevoeging zijn.
Dat zou erg fijn zijn voor u meneer @Rikkert.
Dan hoeven we niet steeds terug naar de lobby omdat je automatisch een kud map hebt.
Een jungle style map zou een leuke toevoeging zijn.