Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Da's nog eens downloaden :)

Page 1 of 2Volgende

downloads.PNG.3da84c83368c0dc1da1d31bdf13fa21b.PNG

BAM! JONGUH!!!!! ZO'N GROTE VUURBAL!!!!!! (Copyright: New Kids :))

EDIT: Bovenste getal is het totaal trouwens ;)

.... mmm daar kom ik niet aan ;)

test1.png

Nee, dat gaat ikke zekers niet halen. Niet thuis althans. :gek:

Ik klaag ook niet.

00.png.1fe81d6c1c45a0ea42617df396352167.png

5 uur geleden zei Monkie:

Ik klaag ook niet.

00.png.1fe81d6c1c45a0ea42617df396352167.png

Ik evenmin hoor je mijn niet :lol:

595fd77871277-Schermafbeelding_2017-07-0

35 MB per seconden.... Hadden we vroeger nooit gedacht. Het uitpakken van bestanden duurt nu al langer al het binnen hengelen van bestanden. Bizar

35MB dat had ik idd vroeger nooit gedacht,, Ik kan me nog herinneren dat ik blij was met mijn 125KB/sec en mijn 20GB harddisk :D

Volgens mijn pakket zou ik in totaal 350Mbit down moeten kunnen halen (en 35 up), hoogste wat ik gehaald heb hier is net over de 36MB/sec. maar dat kan ook aan de plek liggen waar ik download natuurlijk.

Ik denk dat dit nog niets is. Over 10 jaar lachen we ons dood om deze 'hoge' snelheden. We leven in een extreem facinerend tijdperk. :)

Ik begon ooit met 3Mbit/s bij Chello. Later werden er volgens mij 3 snelheidsverhogingen doorgevoerd. Van 3Mbit/s naar 6Mbit/s, van 6Mbit/s naar 12Mbit/s en van 12Mbit/s naar 20Mbit/s.

Ik ben nog van de tijd dat Chello niet bestond, wij hadden het vroegere kabel internet via bART internet wat later op gegaan is in Chello

In het begin was dat net over de halve Mbit wat we kregen bij hen :D

EDIT: Dat doet me opeens herinneren dat ik daardoor iets van een jaar geen internet abb. betaald heb destijds, de overstap van bART naar Chello ging niet geheel vlekkeloos bij ons, toen bART allang niet meer bestond zat ik nog op een bART host en Chello bracht niets in rekening bij ons, we waren "vergeten" oid :D

Page 1 of 2Volgende

Loading