zombienation inloggen kan niet meer
Citaat van Misterkilobyte op 26 juni 2020, 13:593 minuten geleden zei Jaccus:Donatie? Kun je naar fluiten..
Het is sowieso oppassen met die NZB communities. Dat varieert van heel erg betrouwbaar tot uitgesproken louche.
Er zijn site(s) die software aanbieden onder een te betalen VIP status die elders gewoon gratis en voor niets te downloaden is voor een gewoon lid.
Helemaal onguur wordt het als gejatte unattendeds worden aangeboden waarvan de naam van de oorspronkelijke creator eruit gesloopt is (zoals ik onlangs proefondervindelijk heb mogen constateren).In principe ben ik niet tegen een donatie maar biedt dan een VIP lidmaatschap aan voor een aantrekkelijke 1 euro per maand of zoiets. Een NZB community met behoorlijk wat leden is dan minimaal kostendekkend en zelfs winstgevend,
Prezies een symbolisch bedragje, en geen €10 per maand per lid
3 minuten geleden zei Jaccus:Donatie? Kun je naar fluiten..
Het is sowieso oppassen met die NZB communities. Dat varieert van heel erg betrouwbaar tot uitgesproken louche.
Er zijn site(s) die software aanbieden onder een te betalen VIP status die elders gewoon gratis en voor niets te downloaden is voor een gewoon lid.
Helemaal onguur wordt het als gejatte unattendeds worden aangeboden waarvan de naam van de oorspronkelijke creator eruit gesloopt is (zoals ik onlangs proefondervindelijk heb mogen constateren).In principe ben ik niet tegen een donatie maar biedt dan een VIP lidmaatschap aan voor een aantrekkelijke 1 euro per maand of zoiets. Een NZB community met behoorlijk wat leden is dan minimaal kostendekkend en zelfs winstgevend,
Prezies een symbolisch bedragje, en geen €10 per maand per lid
Citaat van zomersla op 26 juni 2020, 14:008 minuten geleden zei Jaccus:Donatie? Kun je naar fluiten..
helemaal mee eens. ben bij div sites donateur ( ook deze )
8 minuten geleden zei Jaccus:Donatie? Kun je naar fluiten..
helemaal mee eens. ben bij div sites donateur ( ook deze )
Citaat van Zorro op 26 juni 2020, 14:133 uur geleden zei ayreon013:Klopt en je geld wat je eventueel gedoneerd zou hebben verdwijnt weer als sneeuw voor de .................................
zon. Nu zeker al 6 keer weg geweest en toch geld innen
3 uur geleden zei ayreon013:Klopt en je geld wat je eventueel gedoneerd zou hebben verdwijnt weer als sneeuw voor de .................................
zon. Nu zeker al 6 keer weg geweest en toch geld innen
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 14:33Zo jammer dat het bijna elke keer weer dezelfde personen zijn die het Doneren aan de kaak stellen wanneer een website uit de lucht is. Doneren doe je wanneer je geld genoeg hebt en dan ook bij een website die jou iets levert waar je gelukkig mee bent. Ik heb persoonlijk al niet veel op met mensen die nadrukkelijk moeten/willen vertellen dat ze doneren, want zoiets doe je uit sympathie en niet om jezelf een schouderklopje te geven en een voorkeurspositie af te dwingen. Er zijn zoveel goede Torrent en NZB Community's waar je terecht kan zonder een donatie te doen en toch hetzelfde krijgt als een donateur, die dan hooguit een sterretje bij zijn/haar naam krijgt.
Zo jammer dat het bijna elke keer weer dezelfde personen zijn die het Doneren aan de kaak stellen wanneer een website uit de lucht is. Doneren doe je wanneer je geld genoeg hebt en dan ook bij een website die jou iets levert waar je gelukkig mee bent. Ik heb persoonlijk al niet veel op met mensen die nadrukkelijk moeten/willen vertellen dat ze doneren, want zoiets doe je uit sympathie en niet om jezelf een schouderklopje te geven en een voorkeurspositie af te dwingen. Er zijn zoveel goede Torrent en NZB Community's waar je terecht kan zonder een donatie te doen en toch hetzelfde krijgt als een donateur, die dan hooguit een sterretje bij zijn/haar naam krijgt.
Citaat van Misterkilobyte op 26 juni 2020, 14:393 minuten geleden zei Drifter:Zo jammer dat het bijna elke keer weer dezelfde personen zijn die het Doneren aan de kaak stellen wanneer een website uit de lucht is. Doneren doe je wanneer je geld genoeg hebt en dan ook bij een website die jou iets levert waar je gelukkig mee bent. Ik heb persoonlijk al niet veel op met mensen die nadrukkelijk moeten/willen vertellen dat ze doneren, want zoiets doe je uit sympathie en niet om jezelf een schouderklopje te geven en een voorkeurspositie af te dwingen. Er zijn zoveel goede Torrent en NZB Community's waar je terecht kan zonder een donatie te doen en toch hetzelfde krijgt als een donateur, die dan hooguit een sterretje bij zijn/haar naam krijgt.
dat klopt als een zwerendevinger, maar als je bv de software verbergt als je geen VIP status hebt op die site dan ben je geen community maar een betaalsite, sorry zo licht het nou eenmaal
3 minuten geleden zei Drifter:Zo jammer dat het bijna elke keer weer dezelfde personen zijn die het Doneren aan de kaak stellen wanneer een website uit de lucht is. Doneren doe je wanneer je geld genoeg hebt en dan ook bij een website die jou iets levert waar je gelukkig mee bent. Ik heb persoonlijk al niet veel op met mensen die nadrukkelijk moeten/willen vertellen dat ze doneren, want zoiets doe je uit sympathie en niet om jezelf een schouderklopje te geven en een voorkeurspositie af te dwingen. Er zijn zoveel goede Torrent en NZB Community's waar je terecht kan zonder een donatie te doen en toch hetzelfde krijgt als een donateur, die dan hooguit een sterretje bij zijn/haar naam krijgt.
dat klopt als een zwerendevinger, maar als je bv de software verbergt als je geen VIP status hebt op die site dan ben je geen community maar een betaalsite, sorry zo licht het nou eenmaal
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 14:579 minuten geleden zei Misterkilobyte:dat klopt als een zwerendevinger, maar als je bv de software verbergt als je geen VIP status hebt op die site dan ben je geen community maar een betaalsite, sorry zo licht het nou eenmaal
Al dit negatieve Donatie geklets duikt elke weer weer op wanneer een NZB-community uit de lucht is die allemaal door de zelfde personen in de lucht zijn gebracht en ook elke keer weer met een nieuwe site terug komen. Als je dat weet doneer je toch simpelweg niet. Ik heb minstens 8 NZB-community's onder snelkoppelingen staan die top Software leveren zonder dat je daarvoor hoeft te doneren. Kleine greep uit die keuze; Newzbin - Spotnet/web - The New Generation - Softtrack - Pirates4all.
9 minuten geleden zei Misterkilobyte:dat klopt als een zwerendevinger, maar als je bv de software verbergt als je geen VIP status hebt op die site dan ben je geen community maar een betaalsite, sorry zo licht het nou eenmaal
Al dit negatieve Donatie geklets duikt elke weer weer op wanneer een NZB-community uit de lucht is die allemaal door de zelfde personen in de lucht zijn gebracht en ook elke keer weer met een nieuwe site terug komen. Als je dat weet doneer je toch simpelweg niet. Ik heb minstens 8 NZB-community's onder snelkoppelingen staan die top Software leveren zonder dat je daarvoor hoeft te doneren. Kleine greep uit die keuze; Newzbin - Spotnet/web - The New Generation - Softtrack - Pirates4all.
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 15:0520 minuten geleden zei Theodor:Ach ik lees het hier wel als ze terug komen....
Ultimate-Force was de nieuwe naam voor Zombienation @Theodor die een paar weken geleden was veranderd, maar nu kennelijk toch om bepaalde redenen niet langer in de lucht is. Zal vast wel weer een nieuwe Community terug gaan komen.
20 minuten geleden zei Theodor:Ach ik lees het hier wel als ze terug komen....
Ultimate-Force was de nieuwe naam voor Zombienation @Theodor die een paar weken geleden was veranderd, maar nu kennelijk toch om bepaalde redenen niet langer in de lucht is. Zal vast wel weer een nieuwe Community terug gaan komen.
Citaat van Misterkilobyte op 26 juni 2020, 15:1213 minuten geleden zei Drifter:Al dit negatieve Donatie geklets duikt elke weer weer op wanneer een NZB-community uit de lucht is die allemaal door de zelfde personen in de lucht zijn gebracht en ook elke keer weer met een nieuwe site terug komen. Als je dat weet doneer je toch simpelweg niet. Ik heb minstens 8 NZB-community's onder snelkoppelingen staan die top Software leveren zonder dat je daarvoor hoeft te doneren. Kleine greep uit die keuze; Newzbin - Spotnet/web - The New Generation - Softtrack - Pirates4all.
Klopt niet helemaal Softtrack is nou juist de site die een vip status hanteert, anders kan je niet bij de download als er iets nieuws op staat
13 minuten geleden zei Drifter:Al dit negatieve Donatie geklets duikt elke weer weer op wanneer een NZB-community uit de lucht is die allemaal door de zelfde personen in de lucht zijn gebracht en ook elke keer weer met een nieuwe site terug komen. Als je dat weet doneer je toch simpelweg niet. Ik heb minstens 8 NZB-community's onder snelkoppelingen staan die top Software leveren zonder dat je daarvoor hoeft te doneren. Kleine greep uit die keuze; Newzbin - Spotnet/web - The New Generation - Softtrack - Pirates4all.
Klopt niet helemaal Softtrack is nou juist de site die een vip status hanteert, anders kan je niet bij de download als er iets nieuws op staat
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 15:224 minuten geleden zei Misterkilobyte:Klopt niet helemaal Softtrack is nou juist de site die een vip status hanteert, anders kan je niet bij de download als er iets nieuws op staat
Staat keurig netjes bovenin de balk aangegeven Software (VIP) en Software (Free), dus je hebt wel degelijk een keuze, maar het is veel te warm voor dit soort onzin discussies. Het is zoals gewoonlijk weer een neverending story waar straks uiteindelijk door Duken weer een rits reacties verwijderd moeten worden.
4 minuten geleden zei Misterkilobyte:Klopt niet helemaal Softtrack is nou juist de site die een vip status hanteert, anders kan je niet bij de download als er iets nieuws op staat
Staat keurig netjes bovenin de balk aangegeven Software (VIP) en Software (Free), dus je hebt wel degelijk een keuze, maar het is veel te warm voor dit soort onzin discussies. Het is zoals gewoonlijk weer een neverending story waar straks uiteindelijk door Duken weer een rits reacties verwijderd moeten worden.