zombienation inloggen kan niet meer
Citaat van Misterkilobyte op 26 juni 2020, 06:31Jammer was verder wel goed vond ik, ik vindt hoe meer nzb site hoe beter mar ja we zien wel weer
Jammer was verder wel goed vond ik, ik vindt hoe meer nzb site hoe beter mar ja we zien wel weer
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 10:25Onenigheid je verwacht het niet o wacht dat is al een keer of 6 eerder gebeurd, niets nieuws dus.
Onenigheid je verwacht het niet o wacht dat is al een keer of 6 eerder gebeurd, niets nieuws dus.
Citaat van ayreon013 op 26 juni 2020, 10:4721 minuten geleden zei Eagle:Onenigheid je verwacht het niet o wacht dat is al een keer of 6 eerder gebeurd, niets nieuws dus.
Klopt en je geld wat je eventueel gedoneerd zou hebben verdwijnt weer als sneeuw voor de .................................
21 minuten geleden zei Eagle:Onenigheid je verwacht het niet o wacht dat is al een keer of 6 eerder gebeurd, niets nieuws dus.
Klopt en je geld wat je eventueel gedoneerd zou hebben verdwijnt weer als sneeuw voor de .................................
Citaat van Misterkilobyte op 26 juni 2020, 11:20Daarom doneer ik niet meer, gaat omlaats om winsbejag, en daar was usenet nou net niet om te doen, in de tijd van ftd was alles netjes toegankel;ijk voor iedereen, was zelf in die tijd ook moderator bij ftd en een ieder zonder donatie kon gebruik maken, als je nu naar een site gaat is het anders geen geblair van ja een server kost ook veel geld bla bla bla, ja dat klopt, maar het is toch als hobby opgezet en niet dat je er miljonair van moet worden
Sorry zo denk ik nu over veels site's direct boven aan een donatie button, als je alles bij elkaar opteld en wil op elke site een donatie doen, want ander houden ze het content verborgen op sommige site's dan ben je zo wat €50 kwijt, met hun sogenaamde VIP status
Nee zo is de tijd van het echte usenet verleden tijd, het worden nu bedrijven dus waar ze winst maken
Daarom doneer ik niet meer, gaat omlaats om winsbejag, en daar was usenet nou net niet om te doen, in de tijd van ftd was alles netjes toegankel;ijk voor iedereen, was zelf in die tijd ook moderator bij ftd en een ieder zonder donatie kon gebruik maken, als je nu naar een site gaat is het anders geen geblair van ja een server kost ook veel geld bla bla bla, ja dat klopt, maar het is toch als hobby opgezet en niet dat je er miljonair van moet worden
Sorry zo denk ik nu over veels site's direct boven aan een donatie button, als je alles bij elkaar opteld en wil op elke site een donatie doen, want ander houden ze het content verborgen op sommige site's dan ben je zo wat €50 kwijt, met hun sogenaamde VIP status
Nee zo is de tijd van het echte usenet verleden tijd, het worden nu bedrijven dus waar ze winst maken
Citaat van ayreon013 op 26 juni 2020, 11:369 minuten geleden zei Misterkilobyte:Daarom doneer ik niet meer, gaat omlaats om winsbejag, en daar was usenet nou net niet om te doen, in de tijd van ftd was alles netjes toegankel;ijk voor iedereen, was zelf in die tijd ook moderator bij ftd en een ieder zonder donatie kon gebruik maken, als je nu naar een site gaat is het anders geen geblair van ja een server kost ook veel geld bla bla bla, ja dat klopt, maar het is toch als hobby opgezet en niet dat je er miljonair van moet worden
klopt je haalt de woorden ook uit mijn mond betalen voor een donatie never nooit is en blijft een hobby en als je zo site opzet moet je zelf voor de kosten opdraaien.
de geloofwaardigheid met al die zogenaamde donaties om dit van een site goed te laten draaien of dat is natuurlijk helemaal weg BETAAL nooit.
ze spekken alleen hun eigen kas.
9 minuten geleden zei Misterkilobyte:Daarom doneer ik niet meer, gaat omlaats om winsbejag, en daar was usenet nou net niet om te doen, in de tijd van ftd was alles netjes toegankel;ijk voor iedereen, was zelf in die tijd ook moderator bij ftd en een ieder zonder donatie kon gebruik maken, als je nu naar een site gaat is het anders geen geblair van ja een server kost ook veel geld bla bla bla, ja dat klopt, maar het is toch als hobby opgezet en niet dat je er miljonair van moet worden
klopt je haalt de woorden ook uit mijn mond betalen voor een donatie never nooit is en blijft een hobby en als je zo site opzet moet je zelf voor de kosten opdraaien.
de geloofwaardigheid met al die zogenaamde donaties om dit van een site goed te laten draaien of dat is natuurlijk helemaal weg BETAAL nooit.
ze spekken alleen hun eigen kas.
Citaat van Jaccus op 26 juni 2020, 12:31Mee eens.
Die donaties zijn een doorn in het oog. Een van de nieuwste sites maakt het daarmee wel helemaal bont door alles wat maar enigszins interessant is voor gebruik, onder een (te betalen) VIP status te schuiven.
En bovendien zie je nooit een financiele verantwoording in geinvesteerd materiaal.
Niemand kan overigens een up-time van minstens een jaar garanderen. Dus weet waar je jouw euro'tjes aan besteedt.
Mee eens.
Die donaties zijn een doorn in het oog. Een van de nieuwste sites maakt het daarmee wel helemaal bont door alles wat maar enigszins interessant is voor gebruik, onder een (te betalen) VIP status te schuiven.
En bovendien zie je nooit een financiele verantwoording in geinvesteerd materiaal.
Niemand kan overigens een up-time van minstens een jaar garanderen. Dus weet waar je jouw euro'tjes aan besteedt.
Citaat van Demo op 26 juni 2020, 12:58een site kost 35 euro per maand meer niet en nu komt het er zijn nu mensen die zeggen dat kan niet kost meer
nee hoor kost 35 euro per maand meer niet dus waar blijft het geld wat over is zo de zakken in
dan word er gezegd dat is niet zo wij hebben onkosten van de site wat helemaal niet waar is
lekker zo forum
een site kost 35 euro per maand meer niet en nu komt het er zijn nu mensen die zeggen dat kan niet kost meer
nee hoor kost 35 euro per maand meer niet dus waar blijft het geld wat over is zo de zakken in
dan word er gezegd dat is niet zo wij hebben onkosten van de site wat helemaal niet waar is
lekker zo forum
Citaat van zomersla op 26 juni 2020, 13:30http://www.ultimate-force.life is ook uit de lucht, waar blijft je donatie?
http://www.ultimate-force.life is ook uit de lucht, waar blijft je donatie?
Citaat van Jaccus op 26 juni 2020, 13:54Donatie? Kun je naar fluiten..
Het is sowieso oppassen met die NZB communities. Dat varieert van heel erg betrouwbaar tot uitgesproken louche.
Er zijn site(s) die software aanbieden onder een te betalen VIP status die elders gewoon gratis en voor niets te downloaden is voor een gewoon lid.
Helemaal onguur wordt het als gejatte unattendeds worden aangeboden waarvan de naam van de oorspronkelijke creator eruit gesloopt is (zoals ik onlangs proefondervindelijk heb mogen constateren).In principe ben ik niet tegen een donatie maar biedt dan een VIP lidmaatschap aan voor een aantrekkelijke 1 euro per maand of zoiets. Een NZB community met behoorlijk wat leden is dan minimaal kostendekkend en zelfs winstgevend,
Donatie? Kun je naar fluiten..
Het is sowieso oppassen met die NZB communities. Dat varieert van heel erg betrouwbaar tot uitgesproken louche.
Er zijn site(s) die software aanbieden onder een te betalen VIP status die elders gewoon gratis en voor niets te downloaden is voor een gewoon lid.
Helemaal onguur wordt het als gejatte unattendeds worden aangeboden waarvan de naam van de oorspronkelijke creator eruit gesloopt is (zoals ik onlangs proefondervindelijk heb mogen constateren).
In principe ben ik niet tegen een donatie maar biedt dan een VIP lidmaatschap aan voor een aantrekkelijke 1 euro per maand of zoiets. Een NZB community met behoorlijk wat leden is dan minimaal kostendekkend en zelfs winstgevend,