www.the-newgeneration.net/ is down
Citaat van Demo op 31 december 2019, 10:0311 uur geleden zei Zazania:sometime when we can't log in , we need to know the reason , sometimes its an error.
Hoi Zazania: waarom zet jij je reactie niet direct in het Nederlands, want je laat duidelijk zien een stuk Nederlandse Tekst te kunnen vertalen naar het Engels, dus dat kan andersom ook lijkt mij. Om maar weer even te reageren op jouw reactie. Als er in jouw geval ook echt sprake was geweest van een website error, was jouw vraag op zijn plek geweest op dit Forum, maar jouw probleem is nagenoeg hetzelfde als bij al die andere personen die denken dat er op Duken.nl leden zijn die het probleem van een Community of website ban of blokkering kunnen oplossen. Dat gaat dus echt niet lukken.
11 uur geleden zei Zazania:sometime when we can't log in , we need to know the reason , sometimes its an error.
Hoi Zazania: waarom zet jij je reactie niet direct in het Nederlands, want je laat duidelijk zien een stuk Nederlandse Tekst te kunnen vertalen naar het Engels, dus dat kan andersom ook lijkt mij. Om maar weer even te reageren op jouw reactie. Als er in jouw geval ook echt sprake was geweest van een website error, was jouw vraag op zijn plek geweest op dit Forum, maar jouw probleem is nagenoeg hetzelfde als bij al die andere personen die denken dat er op Duken.nl leden zijn die het probleem van een Community of website ban of blokkering kunnen oplossen. Dat gaat dus echt niet lukken.
Citaat van try_it20 op 31 maart 2020, 07:51Is www.the-newgeneration.net weer down?
Is http://www.the-newgeneration.net weer down?
Citaat van Duken op 31 maart 2020, 08:234 minuten geleden zei Tarja:Ze zijn nog bezig met een update van the new-generation.nl
Bedankt, We wachten het even af.
![]()
4 minuten geleden zei Tarja:Ze zijn nog bezig met een update van the new-generation.nl
Bedankt, We wachten het even af.
Citaat van Demo op 31 maart 2020, 08:271 minuut geleden zei hdorstige:gelukkig ik dacht dat ze er af waren.
Ze zijn er alweer hoor. Het is al vaker gezegd dat websites ook af en toe even bijgewerkt moeten worden of in onderhoud zijn en dan is het toch verstandig om niet direct het ergste te denken, maar gewoon even geduldig afwachten.
1 minuut geleden zei hdorstige:gelukkig ik dacht dat ze er af waren.
Ze zijn er alweer hoor. Het is al vaker gezegd dat websites ook af en toe even bijgewerkt moeten worden of in onderhoud zijn en dan is het toch verstandig om niet direct het ergste te denken, maar gewoon even geduldig afwachten.