do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

www.the-newgeneration.net/ is down

Page 1 of 2Volgende

Ik geraak er niet meer op, zijn er nog met deze problemen? Of ligt de fout enkel bij mij?

De website lijkt inderdaad wat problemen te hebben momenteel. Ik krijg een 'error 522-melding' te zien.

Gewoon straks nog eens proberen. 😀

Inmiddels is dit te zien op de website:

'Welkom bij the-newgeneration.net
Wij zijn bezig om de server te verbeteren (veiligheids update) en verwachten hiermee binnen enkele uren klaar te zijn.

Onze excuses voor het ongemak

The TNG Crew'

Inderdaad nu ook juist gekregen, bedankt

Ze haden gewoon onderhoud en zijn nu weer online

Top, Bedankt voor de updates heren. :)

they disabled my account , how i can contact administrator ?

12 minuten geleden zei Zazania:

they disabled my account , how i can contact administrator ?

You cannot because they have closed the registrations and there is no possibility to send a contact message to a staff member if you cannot enter the site.

Kan niet meer inloggen.

Mijn email adres wordt niet meer herkend...

1 uur geleden zei janibiza:

Kan niet meer inloggen.

Mijn email adres wordt niet meer herkend...

Is hier spontaan een trend ontstaan, dat iedereen denkt dat hier op Duken.nl mensen zijn die met een toverstafje alle Community problemen op kunnen lossen. Als je om wat voor reden dan ook niet meer toegelaten wordt op een Torrent of NZB Community en je ziet op die website geen mogelijkheid om via een formulier contact te maken, dan zal je moeten zoeken naar een alternatief om datgene te krijgen waar je interesse naar uitgaat. Er staan meer dan voldoende alternatieven in de overzichten van Community's en Torrentsites.

1 hour ago, Drifter said:

Is there a spontaneous trend that everyone thinks here on Duken.nl there are people who can solve all Community problems with a magic wand. If, for whatever reason, you are no longer allowed on a Torrent or NZB Community and you see no possibility of contacting through a form on that website, then you will have to look for an alternative to get what you are interested in. goes out. There are more than enough alternatives in the overviews of Communities and Torrent sites.

sometime when we can't log in , we need to know the reason , sometimes its an error. 

Page 1 of 2Volgende