Welke tv-series volg jij? Plaats ze hier!
Citaat van William op 10 juli 2017, 18:21Hi,
Omdat ik aardig was series volg of heb gevolgd, leek het me leuk om er een topic over te openen.
Welke series volg je? Hoeveel afleveringen kijk je? ( per dag, week, maand...) Zou je iemand anders aanraden om deze serie ook te gaan volgen?
Mijn lijstje ziet er momenteel zo uit. Het gaat om series die ik volg en heb gevolgd.
- The Blacklist.
- Orange is the new black
- The Crown
- House of Cards (USA)
- Banshee
- Boardwalk Empire
- The Night Of
- Longmire
Ik ben zeer benieuwd naar jullie lijstjes
Hi,
Omdat ik aardig was series volg of heb gevolgd, leek het me leuk om er een topic over te openen.
Welke series volg je? Hoeveel afleveringen kijk je? ( per dag, week, maand...) Zou je iemand anders aanraden om deze serie ook te gaan volgen?
Mijn lijstje ziet er momenteel zo uit. Het gaat om series die ik volg en heb gevolgd.
- The Blacklist.
- Orange is the new black
- The Crown
- House of Cards (USA)
- Banshee
- Boardwalk Empire
- The Night Of
- Longmire
Ik ben zeer benieuwd naar jullie lijstjes
Citaat van Duken op 10 juli 2017, 18:31Leuk topic! Ik pak even mijn bericht uit de huiskamer
8 series!! Netjes hoor
Ik volg nu Game of Thrones en The Walking dead. Met Orange is the new black in seizoen 3 gestopt. Duurde me iets te lang. Maar 8 series..
Game of trones is ook doorbikkelen. Soms is hij geweldig en soms duurt het allemaal erg lang. Maar goed, mooie vrouwen, draken en bloed. Wat wil je nog meer?
Leuk topic! Ik pak even mijn bericht uit de huiskamer
8 series!! Netjes hoor
Ik volg nu Game of Thrones en The Walking dead. Met Orange is the new black in seizoen 3 gestopt. Duurde me iets te lang. Maar 8 series..
Game of trones is ook doorbikkelen. Soms is hij geweldig en soms duurt het allemaal erg lang. Maar goed, mooie vrouwen, draken en bloed. Wat wil je nog meer?
Citaat van William op 10 juli 2017, 18:44Game of trones is helaas niet mijn ding. Ben er een tijd terug mee begonnen, maar al vrij snel weer afgehaakt.
The Blacklist blijf ik geweldig vinden. Veel plotwendingen, en daar hou ik van. Persoonlijk vind ik dat deze serie veel te danken heeft aan James Spader als 'Raymond Reddington'. Hij zet deze rol geweldig neer.
Laat seizoen 5 maar komen
Game of trones is helaas niet mijn ding. Ben er een tijd terug mee begonnen, maar al vrij snel weer afgehaakt.
The Blacklist blijf ik geweldig vinden. Veel plotwendingen, en daar hou ik van. Persoonlijk vind ik dat deze serie veel te danken heeft aan James Spader als 'Raymond Reddington'. Hij zet deze rol geweldig neer.
Laat seizoen 5 maar komen
Citaat van William op 10 juli 2017, 18:54Ik heb denk ik een heel andere keuze dan de meeste mensen, hier mijn lijstje:
1. Impractical Jokers
2. The Ultimate Fighter
3. Ridiculousness
4. Tosh.0
5. Fear Factor
6. Shark Tank (US/AU/CAD)
7. Dragons Den (UK)
8. Dark Net
9. Outlaw Tech
10. Britain Today Tonight
11. Penn and Teller Fool UsEigenlijk dus OF totale onzin OF heel serieus
Ik heb denk ik een heel andere keuze dan de meeste mensen, hier mijn lijstje:
1. Impractical Jokers
2. The Ultimate Fighter
3. Ridiculousness
4. Tosh.0
5. Fear Factor
6. Shark Tank (US/AU/CAD)
7. Dragons Den (UK)
8. Dark Net
9. Outlaw Tech
10. Britain Today Tonight
11. Penn and Teller Fool Us
Eigenlijk dus OF totale onzin OF heel serieus
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2017, 20:01Bedankt voor dit topic! Enkele series ken ik nog niet en ga ik eens proberen.
Mijn lijstje, de meeste series zijn al lang gestopt:1. Alle Star Trek series (behalve TOS, Deep Space Nine en Enterprise)
2. Kung Fu (eerste 2 seizoenen, de 3e vond ik niets)
3. The Sopranos
4. Breaking Bad
5. House of Cards (mee bezig)
6. Family Guy
7. Sherlock (bezig mee, saai aan het worden, nog 3 afleveringen te gaan)
8. Sesamstraat (vele jaren gekijken, interesseert mij op de een of andere manier al 30 jaar niet meer)
Bedankt voor dit topic! Enkele series ken ik nog niet en ga ik eens proberen.
Mijn lijstje, de meeste series zijn al lang gestopt:
1. Alle Star Trek series (behalve TOS, Deep Space Nine en Enterprise)
3. The Sopranos
4. Breaking Bad
6. Family Guy
8. Sesamstraat (vele jaren gekijken, interesseert mij op de een of andere manier al 30 jaar niet meer)
Citaat van William op 10 juli 2017, 20:107 minutes ago, Meh Meh said:Bedankt voor dit topic! Enkele series ken ik nog niet en ga ik eens proberen.
Mijn lijstje, de meeste series zijn al lang gestopt:1. Alle Star Trek series (behalve TOS, Deep Space Nine en Enterprise)
3. The Sopranos
4. Breaking Bad
6. Family Guy
Ja, ik vergat trouwens South Park al vind ik het laatste seizoen zwaar tegen vallen. Verder vind zijn de enige series die ik van begin tot eind gekeken heb ooit Breaking Bad en Prison Break.
7 minutes ago, Meh Meh said:Bedankt voor dit topic! Enkele series ken ik nog niet en ga ik eens proberen.
3. The Sopranos
4. Breaking Bad
6. Family Guy
Ja, ik vergat trouwens South Park al vind ik het laatste seizoen zwaar tegen vallen. Verder vind zijn de enige series die ik van begin tot eind gekeken heb ooit Breaking Bad en Prison Break.
Citaat van William op 10 juli 2017, 20:10Och, ik vergeet er ook nog 2. Family Guy en South Park.
9 minuten geleden zei Meh Meh:5. House of Cards (mee bezig)
House of Cards, heerlijke serie om te bingwatchen. Al doe ik dat zelf niet. Persoonlijk vond ik seizoen 3 wat minder als de overige seizoenen.
Seizoen 5 ben ik momenteel nog mee bezig.
Och, ik vergeet er ook nog 2. Family Guy en South Park.
9 minuten geleden zei Meh Meh:5. House of Cards (mee bezig)
House of Cards, heerlijke serie om te bingwatchen. Al doe ik dat zelf niet. Persoonlijk vond ik seizoen 3 wat minder als de overige seizoenen.
Seizoen 5 ben ik momenteel nog mee bezig.
Citaat van Meh Meh op 10 juli 2017, 20:13Ik zit net in seizoen 1. Bingwatchen, (bedankt weer wat geleerd) lukt mij niet. Twee afleveringen is toch wel de max op een avond.
Ik zit net in seizoen 1. Bingwatchen, (bedankt weer wat geleerd) lukt mij niet. Twee afleveringen is toch wel de max op een avond.
Citaat van William op 10 juli 2017, 20:24Toen ik hoorde van South Park, dacht ik dat het saai zou zijn. Zal vast voor kleine kinderen zijn, dacht ik.
Toen besloot ik om de film 'South Park: Bigger, Longer & Uncut' eens te gaan kijken. Zo saai was South Park helemaal niet. En al helemaal niet voor kleine kinderen, vanwege het vloeken
.
Om over bepaalde uitspraken nog maar te zwijgen. Heerlijk
. Ook de foutjes die je in het begin regelmatig tegenkwam in diverse afleveringen zijn grappig.
De laatste paar seizoenen is South Park inderdaad minder geworden. Family Guy vind ik een stuk beter.
Toen ik hoorde van South Park, dacht ik dat het saai zou zijn. Zal vast voor kleine kinderen zijn, dacht ik.
Toen besloot ik om de film 'South Park: Bigger, Longer & Uncut' eens te gaan kijken. Zo saai was South Park helemaal niet. En al helemaal niet voor kleine kinderen, vanwege het vloeken .
Om over bepaalde uitspraken nog maar te zwijgen. Heerlijk . Ook de foutjes die je in het begin regelmatig tegenkwam in diverse afleveringen zijn grappig.
De laatste paar seizoenen is South Park inderdaad minder geworden. Family Guy vind ik een stuk beter.