do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 3 of 26Volgende

Dat was inderdaad zo, ik heb hem ook samengezien met mijn meisje en die vond hem juist super goed. Namelijk door het begin, die kreeg een band met die gekke aap.... en daarmee bedoel ik niet mijzelf ;). Ik was aan het wachten op het einde van de aardbol... helaas bleef het een knuffelaap.

Yup beetje jammer maar toch leuk :)

Weer 2 films, 2 keer met RED erin :P

Red Riding Hood

Tijdens de middeleeuwen wordt een klein dorpje geterroriseerd door een weerwolf. Omdat niemand moedig genoeg is om er wat aan te doen besluit het jonge meisje Valerie (Amanda Seyfried) erop uit te gaan in het donkere bos om hulp te vinden van iemand die ervaring heeft met het bestrijden van dit angstaanjagende wezen.

Zeer leuke film. Leuke actie, en bijna alles in de film is onvoorspelbaar. Je denk te weten wie het is, maar dan toch blijkt het de gene te zijn van wie je dacht die het nooit zou zijn... Is volgens mij gebaseerd op eens sprookje, en ja dit is een leuk sprookje :P Geef het een 3/5 sterren :)

Yup beetje jammer maar toch leuk :)

Weer 2 films, 2 keer met RED erin :P

Red Riding Hood

Tijdens de middeleeuwen wordt een klein dorpje geterroriseerd door een weerwolf. Omdat niemand moedig genoeg is om er wat aan te doen besluit het jonge meisje Valerie (Amanda Seyfried) erop uit te gaan in het donkere bos om hulp te vinden van iemand die ervaring heeft met het bestrijden van dit angstaanjagende wezen.

Zeer leuke film. Leuke actie, en bijna alles in de film is onvoorspelbaar. Je denk te weten wie het is, maar dan toch blijkt het de gene te zijn van wie je dacht die het nooit zou zijn... Is volgens mij gebaseerd op eens sprookje, en ja dit is een leuk sprookje :P Geef het een 3/5 sterren :)

Het sprookje is roodkapje haha.

Zal hem eens kijken met me vriendin.

RED

'Red' vertelt het verhaal van Frank Moses (Bruce Willis), een voormalig CIA agent, die nu een rustig leven leidt. Totdat op een dag een hightech huurmoordenaarsteam opduikt dat hem wil vermoorden. Nu zijn identiteit bekend is en het leven van de vrouw om wie hij geeft in gevaar is, roept Frank zijn oude team weer bij elkaar in een ultieme poging te overleven.

Super leuke actie/comedie film! De actie die er in zit is geweldig, en de komedie ook. Vind dit een zeer leuke film. Zeker een aanrader als je van komedie houdt waar wel wat actie in mag komen :) 4/5 sterren vind ik hem zeker waard!

Ik vond Rise of the Planet of the Apes ook goed maar miste toch wel de hele overgang van de aarde. Renslotte is het de "rise of the planet" en niet "rise of the little wood next to sanfansico of the apes"

Heb je de aftiteling bekeken? Zo niet kijk daar nog maar even daar zit de hele clue :P

dat die piloot/buurman de wereld over gaat, moet wel duken gelijk geven (slijm :ziek: )dat dat iets meer andacht had mogen krijgen

Klopt maar toch, gaat om het idee :P

Zo in me bed We Were soldiers kijken, zal morgen wel een post ervan maken

@Koning-Bier waar blijft je post, ben namelijk wel benieuwd :)

Heb vandaag 3 films gekeken en ga nu eventjes de horror doen de andere 2 zijn Crank 1 & 2.

Final Destination 5

Het voorgevoel van een man redt een groep collega's van een instortende hangbrug. Maar het was niet de bedoeling dat deze groep nietsvermoedende zielen dit zou overleven. In een race tegen de klok doet de onfortuinlijke groep verwoede pogingen om een manier te ontdekken om uit de sinistere agenda van de dood te ontsnappen.

http://www.youtube.com/watch?v=zLKR3GdIK80

'Leuke' film. Heb ook 'genoten' van de rest. Ben zelf niet echt een horror fan, alleen deze is gewoon leuk. Ook leuk dat er stukjes uit de vorige films komen. Vind het vooral leuk, hoe ze ook bedenken: 'Nu gaan ze maar eens zo en zo en zo dood'. En ja is goed gelukt deze keer :P Horror: 4/5 sterren. Over het algemeen geef ik het een 3/5 sterren eigenlijk gewoon beetje hetzelfde als de vorige delen. Ze gaan wel op een andere manier dood, maar verveelt nu een beetje eigenlijk...

goed maar net als saw-serie beetje veel van t zelfde

VorigePage 3 of 26Volgende