Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van Demo op 15 januari 2012, 09:07Killer Elite (2011)
Ex-marinier Danny Bryce moet in actie komen wanneer zijn vriend en mentor Hunter ontvoerd is en dreigt vermoord te worden door een groep huurmoordenaars die geleid wordt door de sluwe Spike. Om Hunter te kunnen redden, staat Bryce voor de bijna onmogelijke taak om de drie brute huurmoordenaars en hun koelbloedige leider om te leggen. Gelukkig weet Bryce als voormalig lid van het Britse Special Air Service hoe je dit soort criminelen aan moet pakken. Een spannend en gewelddadig kat-en-muisspel begint waarbij beide partijen tot het uiterste gaan om elkaar uit te schakelen
Ik had er echt wel wat meer van verwacht en zeker met Jason Statham erin vond het maar een middelmatige film dus een 3/5
Killer Elite (2011)
Ex-marinier Danny Bryce moet in actie komen wanneer zijn vriend en mentor Hunter ontvoerd is en dreigt vermoord te worden door een groep huurmoordenaars die geleid wordt door de sluwe Spike. Om Hunter te kunnen redden, staat Bryce voor de bijna onmogelijke taak om de drie brute huurmoordenaars en hun koelbloedige leider om te leggen. Gelukkig weet Bryce als voormalig lid van het Britse Special Air Service hoe je dit soort criminelen aan moet pakken. Een spannend en gewelddadig kat-en-muisspel begint waarbij beide partijen tot het uiterste gaan om elkaar uit te schakelen
Ik had er echt wel wat meer van verwacht en zeker met Jason Statham erin vond het maar een middelmatige film dus een 3/5
Citaat van William op 16 januari 2012, 18:56Apocalypse Now (1979)
Ten tijde van de Vietnamoorlog, wordt Captain Willard de jungle in gestuurd om Colonel Kurtz te vinden en te vermoorden. Kurtz heeft zijn eigen leger opgebouwd, en weigert nog naar de legerleiding te luisteren. Terwijl Willard de jungle in vaart, worden hij en de rest van de bemanning langzaam overvallen door de gevechten en gekte van de omgeving.
De link naar moviemeter :
http://www.moviemeter.nl/film/198
De Trailer :
Wat vond ik ervan?
Ik zelf vond de film geweldig, het liet echt een ander verhaal zien van de Vietnam oorlog, ik ben zelf een echte oorlogsfilm freak ( Tips zijn welkom), zelf vind ik dat Charlie Sheen goed zijn rol speelt als soldaat ( Geld ook voor the Platoon ), de film begint wel slapjes maar zo begint iedere oorlogsfilm, maar steeds vaker komt er wat meer actie in wat de film leuk maakt!
Een 4.5/5 als je hem nog niet hebt gezien!
Apocalypse Now (1979)
Ten tijde van de Vietnamoorlog, wordt Captain Willard de jungle in gestuurd om Colonel Kurtz te vinden en te vermoorden. Kurtz heeft zijn eigen leger opgebouwd, en weigert nog naar de legerleiding te luisteren. Terwijl Willard de jungle in vaart, worden hij en de rest van de bemanning langzaam overvallen door de gevechten en gekte van de omgeving.
De link naar moviemeter :
http://www.moviemeter.nl/film/198
De Trailer :
Wat vond ik ervan?
Ik zelf vond de film geweldig, het liet echt een ander verhaal zien van de Vietnam oorlog, ik ben zelf een echte oorlogsfilm freak ( Tips zijn welkom), zelf vind ik dat Charlie Sheen goed zijn rol speelt als soldaat ( Geld ook voor the Platoon ), de film begint wel slapjes maar zo begint iedere oorlogsfilm, maar steeds vaker komt er wat meer actie in wat de film leuk maakt!
Een 4.5/5 als je hem nog niet hebt gezien!
Citaat van William op 19 januari 2012, 13:26Johnny English 2 ''The reborn''
Er wordt opnieuw een beroep gedaan op Johnny English, de onwaarschijnlijke geheim agent in de Britse geheime dienst. Na zijn laatste perikelen heeft MI-7's Johnny English zijn vaardigheden bijgespijkerd in een afgelegen Aziatisch gebied. Maar wanneer zijn leidinggevenden lucht krijgen van een moordpoging op de Chinese president, wat een wereldchaos zal veroorzaken, gaan zij onmiddellijk op zoek naar hun onorthodoxe agent. Johnny moet wederom high-tech gadgets besturen om een web van list en bedrog te ontrafelen waarbij MI-7, de CIA en de KGB betrokken zijn.
Moviemeter :
http://www.moviemeter.nl/film/72610
Trailer :
Mijn mening :
Uitstekende film om met de famillie te kijken, zit veel humor in en ik vind dat Rowan atkinson geknipt is voor deze rol, de film duurt niet te lang maar zeker een aanrader als je een gezellig avondje film kijken wilt, 4,5/5!
Johnny English 2 ''The reborn''
Er wordt opnieuw een beroep gedaan op Johnny English, de onwaarschijnlijke geheim agent in de Britse geheime dienst. Na zijn laatste perikelen heeft MI-7's Johnny English zijn vaardigheden bijgespijkerd in een afgelegen Aziatisch gebied. Maar wanneer zijn leidinggevenden lucht krijgen van een moordpoging op de Chinese president, wat een wereldchaos zal veroorzaken, gaan zij onmiddellijk op zoek naar hun onorthodoxe agent. Johnny moet wederom high-tech gadgets besturen om een web van list en bedrog te ontrafelen waarbij MI-7, de CIA en de KGB betrokken zijn.
Moviemeter :
http://www.moviemeter.nl/film/72610
Trailer :
Mijn mening :
Uitstekende film om met de famillie te kijken, zit veel humor in en ik vind dat Rowan atkinson geknipt is voor deze rol, de film duurt niet te lang maar zeker een aanrader als je een gezellig avondje film kijken wilt, 4,5/5!
Citaat van Rikkert. op 19 januari 2012, 14:04Heb een paar films zal ze in een aparte post zetten
Blitz
Tom Brant is een politieman die wordt gedwongen het rustig aan te doen na dat het is betrokken bij een geweldincident. Er is echter een seriemoordenaar actief, The Blitz, die het op politiemensen heeft gemunt. Brant besluit met zijn collega en een misdaadverslaggever naar de moordenaar op zoek te gaan.
Is een super goede actie film met Jason Statham! Het is een echte actie/thriller. Niet kijken als je niet van actie houdt
Ben zelf een grote fan van actie films, en zag deze keer op bol.com. En leek me wel leuk dus zijn we naar de NZBboer gegaan. Soms denk je te weten wat er gebeurd alleen dan gebeurt er echt iets anders. Geef het een 4/5 omdat het een goede actie film is!
Heb een paar films zal ze in een aparte post zetten
Blitz
Tom Brant is een politieman die wordt gedwongen het rustig aan te doen na dat het is betrokken bij een geweldincident. Er is echter een seriemoordenaar actief, The Blitz, die het op politiemensen heeft gemunt. Brant besluit met zijn collega en een misdaadverslaggever naar de moordenaar op zoek te gaan.
Is een super goede actie film met Jason Statham! Het is een echte actie/thriller. Niet kijken als je niet van actie houdt Ben zelf een grote fan van actie films, en zag deze keer op bol.com. En leek me wel leuk dus zijn we naar de NZBboer gegaan. Soms denk je te weten wat er gebeurd alleen dan gebeurt er echt iets anders. Geef het een 4/5 omdat het een goede actie film is!
Citaat van Rikkert. op 19 januari 2012, 14:08Cowboys & Aliens
In 1873 komt Jake Lonergan, die zich niks meer kan herinneren over zijn verleden, terecht in het woestijdstadje 'Absolution'. De enige aanwijzing over zijn identiteit is een mysterieuze beugel om zijn hand. Jake komt er al snel achter dat het stadje vreemdelingen wantrouwt en niets doet zonder toestemming van Colonel Dolarhyde. Wanneer ze echter aangevallen worden door aliens en de dorpelingen één voor één ontvoerd worden door de buitenaardse wezens lijkt Jake, de vreemdeling die in eerste instantie niet welkom was in het stadje, de enige hoop op redding.
http://www.youtube.com/watch?v=UqbUVMjndx4
Vind het leuk om 'James Bond' in de wildernis te zien, Indiana Jones hoort er thuis
Op het begin is de film wat onduidelijk. Maar telkens kom je weer een stukje te weten, over hoe het nou is gebeurd. Qua actie is het een stuk minder, alleen als er actie is, is het wel leuk. Geef deze film een 3/5
(Heb nog meer films, maar die komen morgen wel
)
Cowboys & Aliens
In 1873 komt Jake Lonergan, die zich niks meer kan herinneren over zijn verleden, terecht in het woestijdstadje 'Absolution'. De enige aanwijzing over zijn identiteit is een mysterieuze beugel om zijn hand. Jake komt er al snel achter dat het stadje vreemdelingen wantrouwt en niets doet zonder toestemming van Colonel Dolarhyde. Wanneer ze echter aangevallen worden door aliens en de dorpelingen één voor één ontvoerd worden door de buitenaardse wezens lijkt Jake, de vreemdeling die in eerste instantie niet welkom was in het stadje, de enige hoop op redding.
http://www.youtube.com/watch?v=UqbUVMjndx4
Vind het leuk om 'James Bond' in de wildernis te zien, Indiana Jones hoort er thuis Op het begin is de film wat onduidelijk. Maar telkens kom je weer een stukje te weten, over hoe het nou is gebeurd. Qua actie is het een stuk minder, alleen als er actie is, is het wel leuk. Geef deze film een 3/5
(Heb nog meer films, maar die komen morgen wel )
Citaat van Demo op 19 januari 2012, 20:17Immortals
De jonge krijger Theseus verlangt er naar om bij koning Hyperionas strijd tegen de onderwereldse demonen van Oud Griekenland aan te sluiten, dit tegen zijn moeders wil in. Gedurende zijn reis komt hij niet alleen tot de ontdekking dat hij wellicht koning Hyperionas zoon kan zijn maar ook dat hij mogelijk de enige hoop van het land is om de oorlog te winnen tegen de Titanen die een snood plan aan het smeden zijn om de krachten van de demonen over te nemen.
Op zich wel een goeie film met veel brute actie maar helaas is het einde wat minder naar mijn idee. Toch echt genoten van deze bijna twee uur duurende film en van Freida Pinto
Een verdiende 4/5!
Immortals
De jonge krijger Theseus verlangt er naar om bij koning Hyperionas strijd tegen de onderwereldse demonen van Oud Griekenland aan te sluiten, dit tegen zijn moeders wil in. Gedurende zijn reis komt hij niet alleen tot de ontdekking dat hij wellicht koning Hyperionas zoon kan zijn maar ook dat hij mogelijk de enige hoop van het land is om de oorlog te winnen tegen de Titanen die een snood plan aan het smeden zijn om de krachten van de demonen over te nemen.
Op zich wel een goeie film met veel brute actie maar helaas is het einde wat minder naar mijn idee. Toch echt genoten van deze bijna twee uur duurende film en van Freida Pinto Een verdiende 4/5!
Citaat van Rikkert. op 19 januari 2012, 20:25Wou ik in de bios zien, alleen helaas niet gedaan leek me een leuke film...
Rise of the Planet of the Apes
Het verhaal speelt zich af in het huidige San Francisco, waar de wetenschapper Will Rodman zich bezighoudt met genetische manipulatie op apen in z’n strijd tegen Alzheimer. Wanneer één van de proefdieren, Caesar, zich intellectueel snel begint te ontwikkelen, ontstaat een oorlog voor de suprematie tussen mens en aap.
Super film. De actie is gewoon super. Leuk om te zien dat apen slimmer zijn
Begin is wat saai, maar wordt steeds leuker. Vind het echt een film die je MOET zien als je ook deel 1 hebt gezien. Dikke 4/5 sterren!
Wou ik in de bios zien, alleen helaas niet gedaan leek me een leuke film...
Rise of the Planet of the Apes
Het verhaal speelt zich af in het huidige San Francisco, waar de wetenschapper Will Rodman zich bezighoudt met genetische manipulatie op apen in z’n strijd tegen Alzheimer. Wanneer één van de proefdieren, Caesar, zich intellectueel snel begint te ontwikkelen, ontstaat een oorlog voor de suprematie tussen mens en aap.
Super film. De actie is gewoon super. Leuk om te zien dat apen slimmer zijn Begin is wat saai, maar wordt steeds leuker. Vind het echt een film die je MOET zien als je ook deel 1 hebt gezien. Dikke 4/5 sterren!
Citaat van Duken op 20 januari 2012, 07:28Ik vond Rise of the Planet of the Apes ook goed maar miste toch wel de hele overgang van de aarde. Renslotte is het de "rise of the planet" en niet "rise of the little wood next to sanfansico of the apes"
Ik vond Rise of the Planet of the Apes ook goed maar miste toch wel de hele overgang van de aarde. Renslotte is het de "rise of the planet" en niet "rise of the little wood next to sanfansico of the apes"
Citaat van Rikkert. op 20 januari 2012, 07:47Yup dat is wel weer waar, beetje 'fake' titel... Wel jammer maar blijft super film
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Yup dat is wel weer waar, beetje 'fake' titel... Wel jammer maar blijft super film
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Citaat van Eagles op 20 januari 2012, 14:55Geweldige film inderdaad, vooral als de apen de brug overnemen en iedere apensoort zijn eigen ding doet. Het begin is ook wel goed te doen als je een meisje naast je hebt zitten. Dan heeft zij ook even haar inleidingsverhaaltje met of zonder traantje
Geweldige film inderdaad, vooral als de apen de brug overnemen en iedere apensoort zijn eigen ding doet. Het begin is ook wel goed te doen als je een meisje naast je hebt zitten. Dan heeft zij ook even haar inleidingsverhaaltje met of zonder traantje