do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 24 of 26Volgende

Kijk aan, thanks voor de tips! Helaas ondersteund XBMC geen netflix, dan maar blijven downloaden!

Iron Man 3 (2013)

Sinds een intensieve strijd met buitenaards leven in New York heeft Tony Stark last van angstaanvallen en kan hij niet meer slapen. Hierdoor werkt hij bijna dag en nacht aan zijn Iron Man pakken en probeert steeds meer nieuwe dingen uit. Maar dan wordt de wereld opgeschrikt door een reeks aanslagen van de mysterieuze Mandarin. Tony besluit om de terrorist uit te dagen, waar deze op reageert door vol in de aanval te gaan. Tony ontdekt al snel dat niets is wat het lijkt en hij moet proberen al zijn kracht en kennis te verzamelen om de plannen van Mandarin tegen te gaan en zo zijn naasten te beschermen

---

4/5 sterren

Damn hier hou ik van. Toffe effecten en goed opgezetten met een aantal erg goede twists en een paar geweldige grappen. Ben je Marvel Fan? Dan moet je hem zien :)

World War Z (2013)

Gerry Lane (Brad Pitt) is een toegewijde vader en echtgenoot die werkt voor het leger en de overheid. Wanneer een zombie-apocalyps uitbreekt, wordt Gerry door de regering gevraagd om de invasie tegen te gaan. Tegelijkertijd moet hij zijn vrouw en kinderen beschermen tegen de verbazingwekkend snelle, vleesetende zombies.

---

4.5 / 5 sterren. Een heerlijke WTF zombie film met WTF momenten. Natuurlijk wel met een aantal typische momenten maar ik heb er met volle teugen van kunnen genieten. Ook een Must see!

Zombies die over elkaar heenlopen? Wtf?

Percy Jackson: Sea of Monsters

Percy Jackson, zoon van Poseidon, moet het Gulden Vlies zien te vinden om het kamp, Camp Half-Blood, te redden. Percy en zijn vrienden moeten afreizen naar the Sea of Monsters om hun missie te voltooien.

Ik vond het eerste deel al lachen, hou van griekse mythologie.

Vandaar 4/5 sterren.

^ percy jackson leuke film! Van het weekend toevallig ook gezien

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk 4

Die gaan we downloaden. Lijkt mij ook een goede film. Altijd leuk met monsters :0

Prisoners (2013)

220px-Prisoners2013Poster.jpg

"Prisoners is a 2013 American thriller film directed by Denis Villeneuve. The film has an ensemble cast including Hugh Jackman, Jake Gyllenhaal, Viola Davis, Maria Bello, Terrence Howard, Melissa Leo, and Paul Dano. The plot focuses on theabduction of two young girls in Pennsylvania and the resulting search to find them."

Bij deze film hoort geen trailer, deze moet je gewoon kijken zonder trailer. Erg sterke film, goed plot en krachtig acteerwerk. Niet gemaakt voor de zwakke maag ;)

Je moet van dit soort films houden (Se7en achtige films), maar persoonlijk ben ik er erg fan van.

Scoort een 8,1 op IMDB.

4,5 / 5 sterren voor mijn waardering 2013.

Prisoners was inderdaad een prachtige film, leuke vond ik dat je van 2 kanten zag hoe ze het probleem wilde oplossen, een emotionele en een rationele manier.

Aan t downloaden:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

VorigePage 24 of 26Volgende