Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van Duken op 15 april 2013, 20:17De klapppppperrrrrrrrr van de week!
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Bilbo Balings is een simpele hobbit die een rustig leventje leidt in de Gouw in Midden-aarde. Zijn rustige bestaan is echter snel voorbij als de tovenaar Gandalf op zijn deur klopt. Samen met Gandalf en dertien dwergen onderneemt Bilbo een avontuur dat hem moet leiden naar de schat die de draak Smaug van de dwergen gestolen heeft.
GEWELDIGE FILM! Wat een top avond!!!! Dikke 6/5 sterren film. Genoten, gekeken en hij duurt te kort. Zit midden in het verhaal, wil nu deel twee!
Een pre-quel van LOTR reeks die ik "half" heb gekeken. TiIjd om die oude films er weer bij te pakken, damn wat een heerlijke film.
De klapppppperrrrrrrrr van de week!
The Hobbit: An Unexpected Journey (2012)
Bilbo Balings is een simpele hobbit die een rustig leventje leidt in de Gouw in Midden-aarde. Zijn rustige bestaan is echter snel voorbij als de tovenaar Gandalf op zijn deur klopt. Samen met Gandalf en dertien dwergen onderneemt Bilbo een avontuur dat hem moet leiden naar de schat die de draak Smaug van de dwergen gestolen heeft.
GEWELDIGE FILM! Wat een top avond!!!! Dikke 6/5 sterren film. Genoten, gekeken en hij duurt te kort. Zit midden in het verhaal, wil nu deel twee!
Een pre-quel van LOTR reeks die ik "half" heb gekeken. TiIjd om die oude films er weer bij te pakken, damn wat een heerlijke film.
Citaat van Duken op 2 mei 2013, 19:41TED (2012)
Verenigde Staten
Komedie / Fantasy
106 minuten
John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted te behouden.
3/5 sterren.
Leuke, vreemde, grappige comedy film. Zit wat goede "foute" humor in een iets wat serieus verhaal. Gewoon een leuke wegkijk comedy.
TED (2012)
Verenigde Staten
Komedie / Fantasy
106 minuten
John laat een kerstwonder uitkomen door zijn enige vriend in zijn leven tot leven te wekken: zijn teddybeer. De twee groeien samen op en John zal op een gegeven moment moeten kiezen om bij zijn vriendin te blijven of zijn vriendschap met zijn gemene, en zeer ongepaste teddybeer Ted te behouden.
3/5 sterren.
Leuke, vreemde, grappige comedy film. Zit wat goede "foute" humor in een iets wat serieus verhaal. Gewoon een leuke wegkijk comedy.
Citaat van Rikkert. op 2 mei 2013, 20:18Ik heb hem in het vliegtuig gezien paar maanden geleden. En hij is idd goed, ben wel beetje van dat 'foute' humor
Zal morgen ff wat posten. Heb weer eens wat films gekeken
Ik heb hem in het vliegtuig gezien paar maanden geleden. En hij is idd goed, ben wel beetje van dat 'foute' humor
Zal morgen ff wat posten. Heb weer eens wat films gekeken
Citaat van Duken op 26 mei 2013, 20:11Alleen Maar Nette Mensen (2012)
David Samuels komt uit een intellectueel Joods gezin uit het chique Amsterdam Oud-Zuid, maar wordt door zijn uiterlijk vaak als Marokkaan aangezien. David is een man met een opmerkelijke missie: het vinden van een ghetto fabulous queen met grote tieten en een dikke bil. Zijn ouders en vrienden verklaren hem voor gek, maar David zet zijn zoektocht onverschrokken voort. Deze leidt hem naar de Bijlmer, waar hij na een aantal wilde avonturen bedrogen uit lijkt te gaan komen. Zal David zijn ideale vrouw, een grote donkere seksgodin met booty én brains ooit vinden?
http://www.youtube.com/watch?v=J9zXAYsY3c4&hd=1
Erg leuke film, gisterenavond gezien. Gewoon een Hollandse comedy met goede grappen en een erg leuk verhaal. Heb mij er mee kunnen vermaken. Geen must-see maar lekker te kijken.
3/5 sterries
Alleen Maar Nette Mensen (2012)
David Samuels komt uit een intellectueel Joods gezin uit het chique Amsterdam Oud-Zuid, maar wordt door zijn uiterlijk vaak als Marokkaan aangezien. David is een man met een opmerkelijke missie: het vinden van een ghetto fabulous queen met grote tieten en een dikke bil. Zijn ouders en vrienden verklaren hem voor gek, maar David zet zijn zoektocht onverschrokken voort. Deze leidt hem naar de Bijlmer, waar hij na een aantal wilde avonturen bedrogen uit lijkt te gaan komen. Zal David zijn ideale vrouw, een grote donkere seksgodin met booty én brains ooit vinden?
http://www.youtube.com/watch?v=J9zXAYsY3c4&hd=1
Erg leuke film, gisterenavond gezien. Gewoon een Hollandse comedy met goede grappen en een erg leuk verhaal. Heb mij er mee kunnen vermaken. Geen must-see maar lekker te kijken.
3/5 sterries
Citaat van Demo op 30 juni 2013, 10:24Nou zou ik dit topic maar ff nieuw leven in blazen:
Olympus has fallen
Echt een must see! Ik vond het een hele goeie film met veel actie en hoewel hij vrij voorspelbaar is zoals de meeste films van dit genre blijft hij toch de hele film door spannend
5/5
A Good Day To Die Hard
Sorry dat ik het zeg maar dit is zekers wel de slechtste die hard ooit gemaakt, de enige scene die ik nog een beetje goed vond was de autoachtervolging in het begin, maar daarna was er vrij weinig aan. 3/5
Hansel and Gretel Witch Hunters
Goeie film gebasseerd op het sprookje maarja het is wel een actie film
Hij is goed te kijken met redelijk wat humor en actie somige stukjes konden misschien wat beter maar al met al een goeie film die je eigenlijk wel gezien moet hebben. 4/5
Life of Pi
Ook een goeie film met een goed verhaal. Niet wegklikken in het begin want dan denk je mss ok wat is dit nu weer maar geloof me hij word echt een stuk beter
4.5/5
Jack The Giant Slayer
Ook een goeie film toch beter dan ik had verwacht alleen jammer dat er niet echt een epic battle was op het einde wel film die je eigenlijk moet kijken
4/5
IP man
Ik heb alle drie de delen van IP man gezien en ik moet zeggen dat ik 1 en 3 de beste vond. Nu alleen nog een keer 4 kijken. Maar voor iedereen die van actie houd ook zonder geweren is dit gewoon een must see! 4/5
Nou zou ik dit topic maar ff nieuw leven in blazen:
Olympus has fallen
Echt een must see! Ik vond het een hele goeie film met veel actie en hoewel hij vrij voorspelbaar is zoals de meeste films van dit genre blijft hij toch de hele film door spannend 5/5
A Good Day To Die Hard
Sorry dat ik het zeg maar dit is zekers wel de slechtste die hard ooit gemaakt, de enige scene die ik nog een beetje goed vond was de autoachtervolging in het begin, maar daarna was er vrij weinig aan. 3/5
Hansel and Gretel Witch Hunters
Goeie film gebasseerd op het sprookje maarja het is wel een actie film Hij is goed te kijken met redelijk wat humor en actie somige stukjes konden misschien wat beter maar al met al een goeie film die je eigenlijk wel gezien moet hebben. 4/5
Life of Pi
Ook een goeie film met een goed verhaal. Niet wegklikken in het begin want dan denk je mss ok wat is dit nu weer maar geloof me hij word echt een stuk beter 4.5/5
Jack The Giant Slayer
Ook een goeie film toch beter dan ik had verwacht alleen jammer dat er niet echt een epic battle was op het einde wel film die je eigenlijk moet kijken 4/5
IP man
Ik heb alle drie de delen van IP man gezien en ik moet zeggen dat ik 1 en 3 de beste vond. Nu alleen nog een keer 4 kijken. Maar voor iedereen die van actie houd ook zonder geweren is dit gewoon een must see! 4/5
Citaat van Demo op 30 juni 2013, 10:26Fast & Furious 6
Echt een mooie film die je gewoon gezien moet hebben. Qua auto's is het in deze film iets minder maar dit film op zichzelf is gewoon weer geweldig. Oh en niet zoals mij als een idioot naar huis rijden he
/4.5/5
Fast & Furious 6
Echt een mooie film die je gewoon gezien moet hebben. Qua auto's is het in deze film iets minder maar dit film op zichzelf is gewoon weer geweldig. Oh en niet zoals mij als een idioot naar huis rijden he /4.5/5
Citaat van Duken op 1 juli 2013, 06:36Die wil ik ook zien!
Ik zal ook weer een update plaatsen. De afgelopen tijd nog wat goede en minder goede films gezien.
Die wil ik ook zien!
Ik zal ook weer een update plaatsen. De afgelopen tijd nog wat goede en minder goede films gezien.
Citaat van Freddytje op 9 oktober 2013, 18:43Unthinkable, margin call, deja vu laatst via netflix gezien
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Unthinkable, margin call, deja vu laatst via netflix gezien
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 9 oktober 2013, 18:59Unthinkable is idd een goede.
Limitless, The Mechanic, Ironclad, Blitz, Chaos.
Allemaal ook via NetFlix te bekijken.
Dit zijn vooral Actie films. Weet niet of je dat wilt?
Unthinkable is idd een goede.
Limitless, The Mechanic, Ironclad, Blitz, Chaos.
Allemaal ook via NetFlix te bekijken.
Dit zijn vooral Actie films. Weet niet of je dat wilt?