do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 21 of 26Volgende

Echt een topfilm! Heb hem zelfs op dvd gekocht. Op school gezien, en met school naar de bios geweest. En vervolgens thuis met moeders gekeken. Nu ken ik hem zo langzamerhand ook wel uit mijn hoofd.

Verstuurd vanaf mijn mobiel!

Resident Evil - retribution

Het dodelijke T-Virus van de Umbrella Corporatie blijft de aarde teisteren en transformeert de wereldbevolking in vleesetende zombies. De laatste hoop voor het menselijk ras is Alice (Milla Jovovich). Zonder veilige plek blijft Alice jagen op de verantwoordelijke van de uitbraak, wat haar in Tokio, New York, Washington en Moskou brengt. Samen met een groep geallieerde en vertrouwde vrienden moet ze zich een weg uit de vijandelijke wereld zien te vechten.

Heerlijke film, gewoon wegkijken in 90 minuten. Geen verassingen, geen gedoe. Gewoon biertje, zombies, knallen, simpel en leuk. 3/5 sterren. :)

Wreck-It Ralph (2012)

'Wreck-it Ralph' is de slechterik in een videospel, maar zou graag net zo geliefd zijn als de perfecte 'Fix-It Felix' uit hetzelfde spel. Dus zodra hij hoort van een nieuw spel met in de hoofdrol de geliefde Sergeant Calhoun, besluit Ralph het spel in te sluipen met slechts één doel: winnen en het behalen van een medaille. Maar als snel gaat het helemaal mis als er in het spel een dodelijke vijand zijn intrede doet. Ralphs enige hoop is 'Vanellope von Schweetz', een kleine 'fout' in het spel dat het misschien voor elkaar kan krijgen om van Ralph een goede jongen te maken.

Erg leuke animatie film met veel oude bekende game figuren. Heb er veel om moeten lachen en had echt wel een goed verhaallijntje. Super om te kijken!

4/5 sterretjes!

Heb al een tijdje aan Pathé unlimited gold pas, sinds dat Pathé in Amersfoort is.

A Good Day To Die Hard

Bruce Willis keert terug in zijn meest iconische rol als John McClane - de "ultieme" held die overal en altijd aan het langste eind trekt. Deze keer is hij alleen op het verkeerde moment op de verkeerde plek, wanneer hij naar Moskou reist om zijn vervreemde zoon Jack bij te staan. Met de Russchische onderwereld op de hielen en een onvermijdelijk conflict in het vizier, ontdekken de twee McClanes dat ze juist door hun tegengestelde werkwijzen niet te stoppen zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=61UqRmDjwgc

Een standaard actie film, niks bijzonders. Wel af en toe grappige momenten van Bruce Willis.

2/5 sterren

Movie 43

Neem een paar hilarische regisseurs, voeg een briljante megacast toe, mix dit met gestoorde grappen, laat alle grenzen weg en neem afstand. Heel veel afstand

Had hem gekeken in de sneak peak. Als je denkt dat je flauwe films hebt gezien, dat is er allemaal NIKS bij hoe flauw Movie 43 is. Wel veel grote acteurs, maar echt die momenten die erin zitten, wel om te lachen maar serieus echt flauw-flauw.

2/5 sterren

Django Unchained

Django (Oscarwinnaar Jamie Foxx) is een slaaf wiens brute geschiedenis hem in contact brengt met Dr. King Schultz (Oscarwinnaar Christoph Waltz), een Duitse premiejager. Schultz heeft net de jacht geopend op de moordlustige Brittle Brothers, een premie die hij alleen kan bemachtigen met de hulp van Django. Schultz koopt Django en belooft hem vrij te laten zodra de Brittle Brothers gevangen zijn, levend of dood.

Één van de betere films van 2013. Gaat over slaven, gevoelig onderwerp maar dat is niet te merken in deze film. Keihard, sommige scene gaat het aardig ver qua details. Verder een goede verhaallijn en acteurs. Leonardi DiCaprio speelt zijn rol wederom erg, erg goed.

4,5/5 sterren

Flight

In de actie-thriller Flight speelt Academy Award winnaar Denzel Washington Whip Whitaker, een piloot die een spectaculaire noodlanding moet maken. Door het vliegtuig veilig te landen redt hij de levens van vrijwel alle passagiers.

Niet verwacht dat het zo'n film zou zijn. Kan eigenlijk niks over de film zelf zeggen want dan wordt de hele film gespoilerd, maar damn wat een aparte wending. Dacht dat het over heel iets anders zou gaan, maar het brengt wel een goede boodschap naar de maatschappij. Ook een heel goed einde en een leuk verhaal. Denzel speelt goed zijn rol en er zitten leuke dames in.

4/5 sterren

Parker

Parker (Jason Statham) is een professionele dief die leeft volgens een erecode: steel van de rijken en doe geen mensen pijn die het niet verdienen

Een goede actie film met één van mijn favoriete Britse acteurs en met Jennifer Lopez mooie dame. Zit een aardig verhaal in maar ook leuke actie.

3,5/5 sterren

Dat zijn een paar films die ik heb gekeken afgelopen maanden, Lincoln ook gezien en andere films maar dan wordt de post wel erg lang :P

Mooie update! Django Unchained wil ik ook kijken maar ik wacht op een goede versie. Flight en Parker komen ook op de lijst! :goed:

Is er al een goede versie van wreck it Ralph torrent? Had er nog geen met passende ondertiteling gevonden.

ja er zijn al flink wat goede. Allemaal blueray rips. Geen officiële NL subs of NL taal. Maar de subs die er bij zaten waren echt prima hoor. Al wilt mijn zoontje de film toch eigenlijk in het Nederlands kijken... euu luitseren.

Bedankt voor de tip, wacht al lang genoeg op deze. Toch maar binnenkort ff kijken

The Shawshank Redemption (1994)

Andy Dufresne (Tim Robbins) wordt beschuldigd van de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij houdt vol dat hij onschuldig is, maar krijgt toch tweemaal levenslang in de strenge gevangenis Shawshank. Hij raakt bevriend met de zwarte medegevangene Ellis Boyd Redding (Morgan Freeman), die voor iedereen spullen kan regelen en de bijnaam 'Red' heeft. En er zijn nog twee dingen die Andy op de been houden: hoop en een poster van Rita Hayworth.

Wauw, wat een mooie film. Heb hem net afgekeken, en vond hem zeer goed. (5/5)

Ik moet meer films kijken..

Ik zie hier heel veel leuke tips staan! Zeker eens kijken.

VorigePage 21 of 26Volgende