do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 20 of 26Volgende

The Dark Knight Rises

Nou wel een goeie film alleen vond de vorige toch net iets beter, terwijl ik de film keek had ik een beetje het gevoel van dit is echt een goeie film maar toch klopt er iets niet, ik weet niet precies wat maar ik ben benieuwt naar jullie meningen.

4.5/5 Toch nog gewoon omdat het een goeie film is die langer als 2 en half uur duurt, echt kijken dus :)

Edit: Oh en nog ff terug te komen op die film Duken het klopt dat dat laatste half uurtje een beetje raar staat met de rest van de film maar het hoort er wel in dusja, en dat dieveke met dubbel D, het is geen echte dief he ;)

Vanavond op aanraden van de review van ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ The Hunger Games kijken! Ik ben benieuwd! :)

The Hunger Games

Dit vond ik echt een geweldige film heb ook het boek geleken en het is echt een goeie verfilming met een goed verhaal ben heel benieuwt naar de volgende films van The Hunger Games de tweede komt alweer uit in 2013 :)

5/5 Ik vond het echt een geweldige film, ik weet niet of ik nu alleen sta of of jullie hem ook gewoon goed/geweldig vinden.

Gisteren dus deze film gezien. Echt voor gezeten en had er daarom misschien iets te veel van verwacht. De film is vanaf 12 jaar en ouder, als je nagaat dat het gaat om 24 jongeren die elkaar moeten vermoorden is dat lastig uitbeelden vanaf 12 jaar. Toch hebben ze dat nog best goed kunnen doen, je mist het bloed niet en vanuit de verbeelding wordt veel overgelaten.

Het eerste uur is een intro over de toekomst, hoe de hungergames tot stand komen voordat ze de arena in gaan. Dat was naar mijn mening iets te lang... De film was over het algemeen goed. Ik vond het geen topper maar wel leuk om gezien te hebben. Duur is ruim 2 uur en een kwartier.

Voor mij, 3.5 / 5 sterren.

Altijd die hunger games.. Kijk.ook is tribute royale dan :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Gisteren dus deze film gezien. Echt voor gezeten en had er daarom misschien iets te veel van verwacht. De film is vanaf 12 jaar en ouder, als je nagaat dat het gaat om 24 jongeren die elkaar moeten vermoorden is dat lastig uitbeelden vanaf 12 jaar. Toch hebben ze dat nog best goed kunnen doen, je mist het bloed niet en vanuit de verbeelding wordt veel overgelaten.

Het eerste uur is een intro over de toekomst, hoe de hungergames tot stand komen voordat ze de arena in gaan. Dat was naar mijn mening iets te lang... De film was over het algemeen goed. Ik vond het geen topper maar wel leuk om gezien te hebben. Duur is ruim 2 uur en een kwartier.

Voor mij, 3.5 / 5 sterren.

Als je het boek heb gelezen merk je dat ze zo precies mogelijk de lijnen van het boeken hebben geprobeerd aan te houden, daar heb je ook dat de inleiding iets minder dan de helft van het boek in beslag neemt maar het opzich nog wel interresant blijft. Ik zal battle Royal wel eens kijken als ik tijd heb heb wel ff snel gekeken wat het was maar zag er een beetje asian achtig uit :P

Wat vond je trouwens van The dark Knight Rises Duken?

Jup het is ook beetje asain. Gewoon echt keihard moorden dus :P

Wat vond je trouwens van The dark Knight Rises Duken?

Er goede film, gezien in de bioscoop. Niet zo goed als deeltje 2 (met de Joker) maar die is ook niet te overtreffen. Erg vermakelijke goede en sterke Batman film.

4.5/5 sterren. :goed:

Intouchables (2011)

ls gevolg van een ongeval tijdens het paragliding moet Philippe, een rijke aristocraat, op zoek naar iemand om hem te helpen in het huis. Hij neemt Driss in dienst, een jongere uit de voorsteden die net uit de gevangenis komt. Kortom, de minst geschikte persoon voor de job. Samen zullen ze een middenweg moeten vinden tussen Vivaldi en Earth Wind and Fire, tussen het kostuum en het trainingspak...

Ik vond het een geweldige film. Echt genoten, kijk weinig drama / verhaal films maar deze zat vol met leuke goede humor en een verhaal wat mij echt kon boeien. Is ook één van de top 10 films uit 2012. Moet je echt zien!

4.5 / 5 sterren

Intouchables (2011)

ls gevolg van een ongeval tijdens het paragliding moet Philippe, een rijke aristocraat, op zoek naar iemand om hem te helpen in het huis. Hij neemt Driss in dienst, een jongere uit de voorsteden die net uit de gevangenis komt. Kortom, de minst geschikte persoon voor de job. Samen zullen ze een middenweg moeten vinden tussen Vivaldi en Earth Wind and Fire, tussen het kostuum en het trainingspak...

Ik vond het een geweldige film. Echt genoten, kijk weinig drama / verhaal films maar deze zat vol met leuke goede humor en een verhaal wat mij echt kon boeien. Is ook één van de top 10 films uit 2012. Moet je echt zien!

4.5 / 5 sterren

Ik ga hem vanavond kijken. Ben benieuwd!

Inderdaad zoals je zegt een geweldige film! Je moet hem zeker kijken :)

VorigePage 20 of 26Volgende