Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van Rikkert. op 11 november 2012, 21:47Ik kijk de laatste tijd op mijn telefoon films. Bijna elke dag wel een, al 2 weken lang. Zal morgen even snel een paar posten. Nu even geen tijd
Ik kijk de laatste tijd op mijn telefoon films. Bijna elke dag wel een, al 2 weken lang. Zal morgen even snel een paar posten. Nu even geen tijd
Citaat van Thijs. op 13 november 2012, 13:22V for Vendetta
8,3 op IMDB
''A shadowy freedom fighter known only as "V" uses terrorist tactics to fight against his totalitarian society. Upon rescuing a girl from the secret police, he also finds his best chance at having an ally.''
Geweldig mooie film, echt een aanrader, veel actie alleen soms wel bloedspatten aan de neppe kant, maar voorderest topfilm.
4,5/5
V for Vendetta
8,3 op IMDB
''A shadowy freedom fighter known only as "V" uses terrorist tactics to fight against his totalitarian society. Upon rescuing a girl from the secret police, he also finds his best chance at having an ally.''
Geweldig mooie film, echt een aanrader, veel actie alleen soms wel bloedspatten aan de neppe kant, maar voorderest topfilm.
4,5/5
Citaat van Rikkert. op 13 november 2012, 14:40Dark Shadows
An imprisoned vampire, Barnabas Collins, is set free and returns to his ancestral home, where his dysfunctional descendants are in need of his protection.
http://www.imdb.com/title/tt1077368/
Met Johnny Depp, sowieso al leuk. Ik vond hem zeker leuk. Kijkt gewoon lekker. Ik vind het zeker een aan rader.
4.5/5 zeker!
Dark Shadows
An imprisoned vampire, Barnabas Collins, is set free and returns to his ancestral home, where his dysfunctional descendants are in need of his protection.
http://www.imdb.com/title/tt1077368/
Met Johnny Depp, sowieso al leuk. Ik vond hem zeker leuk. Kijkt gewoon lekker. Ik vind het zeker een aan rader.
4.5/5 zeker!
Citaat van Demo op 13 november 2012, 16:19Nou omdat jullie zo aandringen:
The expendables 2
Vond hem iets minder dan de vorige maar er zat iets meer humor in en gewoon goeie actie waar ook de hele film over gaat natuurlijk
3.5/5 voor de actie en de acteurs.
Man on a Legde
Goeie film goed verhaal spannend om naar te kijken, ik zal jullie niks vertellen want hij is het leukst al je helemaal geen idee hebt waar die over gaat
4+/5 Gewoon een goeie film
8 Mile
Aardige film van Eminem alleen vind ik het wel makkelijk hoe hij zijn meisje versiert
3.5/5 Goeie film als je fan bent van Eminem en Rap respecteerd!
13 Assassins
Aardige aziatische film met redelijke actie maar het gaat vooral om de grote eindbattle
3/5 voor de eindbattle.
World Invasion-Battle Los Angeles
Aardige actie film niet veel extras over te zeggen.
3.5/5 voor de gehele film.
The Redemption
Nog een aziatische film met een heel hoop actie waar het alleen maar om draait in deze film, zowel kungfu als met geweren en dergelijken dus zeker een aanrader voor je als je ervan houdt
3.5/5 Voor de goeie actie en toch wel verrassend stukje.
Resident Evil 5
Nou alweer het vijfde deel van de Resident Evil films zoals altijd weer een hoop zombies maar het zijn er deze keer weer een stuk meer
3.5/5 Wel aardig om te zien als je ze allemaal hebt gezien anders zitten er veel wtf en onzin momentjes in.
Zal ik maar ff ophouden zodat jullie hier een paar van kunnen kijken of willen jullie nog een lijstje
Nou omdat jullie zo aandringen:
The expendables 2
Vond hem iets minder dan de vorige maar er zat iets meer humor in en gewoon goeie actie waar ook de hele film over gaat natuurlijk
3.5/5 voor de actie en de acteurs.
Man on a Legde
Goeie film goed verhaal spannend om naar te kijken, ik zal jullie niks vertellen want hij is het leukst al je helemaal geen idee hebt waar die over gaat
4+/5 Gewoon een goeie film
8 Mile
Aardige film van Eminem alleen vind ik het wel makkelijk hoe hij zijn meisje versiert
3.5/5 Goeie film als je fan bent van Eminem en Rap respecteerd!
13 Assassins
Aardige aziatische film met redelijke actie maar het gaat vooral om de grote eindbattle
3/5 voor de eindbattle.
World Invasion-Battle Los Angeles
Aardige actie film niet veel extras over te zeggen.
3.5/5 voor de gehele film.
The Redemption
Nog een aziatische film met een heel hoop actie waar het alleen maar om draait in deze film, zowel kungfu als met geweren en dergelijken dus zeker een aanrader voor je als je ervan houdt
3.5/5 Voor de goeie actie en toch wel verrassend stukje.
Resident Evil 5
Nou alweer het vijfde deel van de Resident Evil films zoals altijd weer een hoop zombies maar het zijn er deze keer weer een stuk meer
3.5/5 Wel aardig om te zien als je ze allemaal hebt gezien anders zitten er veel wtf en onzin momentjes in.
Zal ik maar ff ophouden zodat jullie hier een paar van kunnen kijken of willen jullie nog een lijstje
Citaat van Freddytje op 13 november 2012, 17:47Doe nog maar een lijstje. Had die Aziatische films al gezien. Vond ze inderdaad wel vermakelijk
Man on the ledge ga ik ook even kijken, net zoals V for Vendetta. Nog wat leuke thrillers?
Doe nog maar een lijstje. Had die Aziatische films al gezien. Vond ze inderdaad wel vermakelijk
Man on the ledge ga ik ook even kijken, net zoals V for Vendetta. Nog wat leuke thrillers?
Citaat van Deeeemy op 14 november 2012, 10:07Ik kijk de laatste tijd op mijn telefoon films. Bijna elke dag wel een, al 2 weken lang. Zal morgen even snel een paar posten. Nu even geen tijdDownload je ze dan op je computer en zet je ze dan oom je mobiel?
Verstuurd via mijn mobiel!
Ik kijk de laatste tijd op mijn telefoon films. Bijna elke dag wel een, al 2 weken lang. Zal morgen even snel een paar posten. Nu even geen tijd
Download je ze dan op je computer en zet je ze dan oom je mobiel?
Citaat van Freddytje op 14 november 2012, 10:15Download je ze dan op je computer en zet je ze dan <b>oom</b> je mobiel?
Out of mana¿¡
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Download je ze dan op je computer en zet je ze dan <b>oom</b> je mobiel?
Out of mana¿¡
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk