wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 17 of 26Volgende

Ja joh, kijk dat soort films nooit maar het laatste gevecht duurde wel wat lang... Na een kleine 489074 keer tegen een kast aanvliegen en rustig opstaan is iets te overdreven,

Haha true.

Een film die ik een aanrader vind is devil's double. Zag er laatst weer een docu over, best interessant en heftig om te zien dat iemand dat echt allemaal heeft meegemaakt .

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Zaterdag Ted gezien, wat een film zeg wauw. Echt een paar keer dubbel gelegen! Zeker een film die je moet hebben gezien. 4/5 sterren!

Verstuurd via mijn mobiel!

Prometheus (2012)

Prometheus volgt een team archeologen die op Aarde aanwijzingen vinden voor de oorsprong van de mens. Die tekens wijzen naar de duistere uithoeken van het universum, waar ze een angstaanjagende strijd aan moeten gaan om de mensheid te redden.

prometheus.jpg

Lekkere film, eindelijk weet ik waar door "Alien" is ontstaan. Ze konden hem wel een half uurtje korter maken maar toch mooie effects en toch een blijvende kijker met een biertje en een chippie.

3,5 / 5 sterren filmpje! :goed:

Korter?!

Had wel langer gemogen :P

Zelf ook gezien, vond hem zeker mooi!

Zitten ook een paar wat engere stukken tussen, zoals met de inktvis.

Had dat laten zien op school, die gene vond het niet echt leuk XD

Vond het echt een rare film, helemaal geen duidelijk verhaal en het einde.. waar sloeg dat op? Nee echt apart, special effects waren wel mooi.

Vandaar ook dat half uurtje korter. Soms wel heel veel gepraat, al weet ik nog steeds niet of die Dame (dochter van die oude freak) nou wel of geen robot was. Aangezien zei zo een 35678 jaar jonger was als de oude freak.

Net the amazing spiderman gekeken. Best een tegenvaller, vond de "oude" deel 1 fijner en gaf meer het Spider-Man wauw gevoel. Nu een paar keer gehad. Mooie effecten maar een Ok film dus. Geen must see. 3 / 5 sterren.

Btw, deze nieuwe peter parker was wel gaar.... Prutser :P

Battleship (2012)

http://www.youtube.com/watch?v=qDMXkPfxjOc

Battleship is gebaseerd op het bordspel Zeeslagje. Echter in de film moet een internationale oorlogsvloot van vijf schepen het niet opnemen tegen een andere kleur bootjes, maar tegen een door water ingesloten armada van buitenaardse wezens. Dit gaat uiteraard niet zonder 'slag of stoot'....

---

Gezien met een grote slok bier en een flinke zak chips maar dat mocht niet baten. Tegenvaller, ging zo over the top dat het grappig werd. Maar omdat je merkte dat de makers zichzelf ook niet meer helemaal serieus namen kon het toch weer wel. Dus een erg dubbel gevoel.

2.5 / 5 sterretjes.

Maar kijkt er niemand meer naar filmpjes hier?! :(

Vandaag voor de zoveelste keer intouchables gezien en het blijft een mooie film vind ik. Echt een aanrader in te kijken!

Ik geef de film 5/5 sterren.

Verstuurd via mijn mobiel!

VorigePage 17 of 26Volgende