do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?

VorigePage 14 of 26Volgende

Wou die altijd een keer zien maar was de naam vergeten gelijk maar even opzoeken

Space jam

Swackhammer, owner of the amusement park planet Moron Mountain is desperate get new attractions and he decides that the Looney Tune characters would be perfect. He sends his diminutive underlings to get them to him, whether Bugs Bunny & Co. want to go or not. Well armed for their size, Bugs Bunny is forced to trick them into agreeing to a competition to determine their freedom. Taking advantage of their puny and stubby legged foes, the gang selects basketball for the surest chance of winning. However, the Nerdlucks turn the tables and steal the talents of leading professional basketball stars to become massive basketball bruisers known as the Monstars. In desperation, Bugs Bunny calls on the aid of Micheal Jordan, the Babe Ruth of Basketball, to help them have a chance at winning their freedom.

http://www.youtube.com/watch?v=xFwXDN3sI8g

Hoe vaak ik hem ook kijk het blijft een leuke film

Hilarische film! Die heb ik nog in de bioscoop gezien, de meisjes Bugs bunny ziet er nog sexy uit ook ;)

Faster (2010)

An ex-con sets out to avenge his brother's death after they were double-crossed during a heist years ago. During his campaign, however, he's tracked by a veteran cop and an egocentric hit man.

http://www.imdb.com/title/tt1433108/

Vond het zelf een goede film, de verhaallijn vond ik ook goed en het is zeker een aanrader om te kijken op een vrijdagavond!

4/5 sterren.

Mission: Impossible – Ghost Protocol

In Mission: Impossible - Ghost Protocol is Ethan Hunt nog steeds agent voor het IMF (Impossible Mission Force). Als Hunt met zijn nieuwe team een Russische terrorist probeert op te pakken ontploft er een bom op het Kremlin en wordt de IMF-agent als zondebok gezien. Het team van Hunt zal alle zeilen bij moeten zetten om het IMF van haar slechte naam af te helpen. Ondertussen is de bewuste terrorist, die Amerika wil aanvallen met nucleaire wapens, gevlucht naar Mumbai. Maar Hunt doet zijn naam eer aan en volgt de crimineel tot in de hoogste gebouwen ter wereld. Maar is het team op tijd om de wereld te redden van een allesvernietigende wereldoorlog?

http://www.moviemeter.nl/film/77807

Goede actie film met een aantal geweldige scene's en stunts. Verhaal vond ik sterk en typisch MI. Cruise speelt de rol erg goed en de stunts zijn fenomenaal.

4,5 van de 5 sterren.

new kids nitro

De hangjongeren Gerrie, Richard, Rikkert, Robbie en Barrie maken graag de dienst uit binnen en buiten de Brabantse plaats Maaskantje. In 'New Kids Nitro' wordt wederom duidelijk hoe groot de liefde is voor hun eigen dorp. Ze krijgen het aan de stok met de hangjeugd uit het naastgelegen Schijndel. Vechtpartijen en illegale straatraces zijn het gevolg van het conflict tussen de twee dorpen.

Als Friese zombies een Brabants slachtoffer maken trekken de beide Brabantse groepen echter gezamenlijk daartegen ten strijde

Bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Kids_Nitro

http://www.youtube.com/watch?v=XFuGtQ4WHm4Direcy

Direct na het zien van MI4, New kids Nitro bekeken. Tja wat moet je er van zeggen, ik kan de humor erg waarderen en lig er ook vaak blauw om. Film moet je 0% serieus nemen en al helemaal niet kijken met je vriendin. Gewoon kijken, maakt niet uit hoe Jonguhh!!!

2.5 / 5 sterren.

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Nu mirrors 2 kijken met broertje en un vriend 1 vonde we hier geweldig lets see hoe nummer 2 is

Klopt, zit echt 0 verhaal in, maar wel lachen :P

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Ik zelf heb amper gelachen om de film en keek hem alleen.

Oke al een tijdje niet meer op gereageert dus zal ik maar weer wat zeggen :)

The Raid Redemption 4.5/5

Geweldige film met Chinese actie aan een stuk door erin :)

Ghost Recon Alpha 4.5/5

Mini film van 20 minuten over het spel Ghost recon hele goeie kleine film eigenlijk wel 5/5 maar het enige minpuntje was die 20 minuten ;)

Iron Sky 4/5

Grappige film met aardige actie over nazis die zich verstopten op de donkere kant van de maan en gevonden worden door de eerste neger in de ruimte :P

Shutter Island 4/5

Hier gaat het vooral om het verhaal dat heel erg goed is maar door het gebrek aan actie toch een 4/5.

Wrath of Titans 4/5

Opzich wel een goeie film maar zijn voorganger vond ik toch iets beter hij is er wel vergelijkbaar mee :)

John Carter 4.5/5

Heel mooi verhaal in deze film met goeie actie erbij wat een echte topper over mars is vind ik 4.5/5!

Safe House 4.5/5

Zeer goeie thriller over een groentje dat de beste spion moet begeleiden naar de CIA met van alles en nog wat tegen zich gekeerd TOPPER!

Safe 4.5/5

Geweldige film met in de hoofdrol Jason Statham mijn lievelings acteur, begin van de film denk je wtf gaat er nog wat gebeuren en dan BAM daar is je keiharde actie tot het einde van de film :D

Journey 2 The Mistirious Island 3/5

Wel aardige film maar niet top gefilmt maar verhaal ging wel.

Hopelijk hebben jullie ook weer wat te kijken :)

Zo! Leuke update, daar ga ik er een paar tussen uit pikken.

Deze heb ik zojuist gezien.

Safe House

Actiethriller met Denzel Washington als Tobin Frost, een overgelopen CIA-agent die onherstelbare schade heeft toegebracht aan de Verenigde Staten door staatsgeheimen te verkopen. Na jarenlang te zijn opgejaagd, wordt hij in Zuid-Afrika opgepakt en ondergebracht in het lokale Safe House waar Matt Weston (Ryan Reynolds) de leiding heeft. De levensgevaarlijke Frost is nauwelijks binnen of het Safe House wordt aangevallen. De onervaren Weston weet op het nippertje met Frost te ontsnappen. Terwijl ze achtervolgd worden door meedogenloze huurmoordenaars, probeert Weston te achterhalen wie er achter dit complot zit.

Hoewel je vrijwel direct het verhaal doorhebt met zo een complot (zonder een trailer / info gezien en gelezen te hebben) is het een dijk van een film! Puntje van mijn stoel gezeten met een aantal momenten waardoor je echt meeleeft met de characters. Film steekt gewoon erg goed in elkaar en de scene's zien er mooi uit.

Voor mij een 4,5 / 5 sterren!!

VorigePage 14 of 26Volgende