Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van Freddytje op 20 april 2012, 15:33Hee, over Paul heb ik nog een centraal topic gemaakt. Leek me toen een leuke film, blijkt dus niet zo te zijn
Ik zie nog wel of ik hem een keer ga kijken te ja of te nee.
Hee, over Paul heb ik nog een centraal topic gemaakt. Leek me toen een leuke film, blijkt dus niet zo te zijn Ik zie nog wel of ik hem een keer ga kijken te ja of te nee.
Citaat van Demo op 27 april 2012, 19:56Haha Paul hebben we met de klas een stukje gekeken maar niet af moet hem dus nog afkijken maar vond het wel leuke domme humor hebben hoor zeker grappig om in de klas te kijken of met een paar vrienden
Haha Paul hebben we met de klas een stukje gekeken maar niet af moet hem dus nog afkijken maar vond het wel leuke domme humor hebben hoor zeker grappig om in de klas te kijken of met een paar vrienden
Citaat van Duken op 28 april 2012, 20:02Captain America: The First Avenger (2011)
Een dappere, maar zachtaardige jonge soldaat genaamd Steve Rogers moet aan een aantal experimenten deelnemen voor het Amerikaanse leger, het zogenaamde Super Soldier programma. Maar wanneer het experiment wordt stopgezet besluiten ze Steve te gebruiken om het imago van het Amerikaanse leger te verbeteren.
Ik ben fan van de Marvel films en heb de meeste eindelijk wel gezien. Ook deze film begint lekker. De underdog die een serum krijgt en uber sterk word. Vooral de sfeer en het gevoel was goed bij de eerste 40 minuten. Daarna vond ik hem wat "te" worden en iets wat vreemd met sommige wapens en de bekende "ik weet nu wat er gaat komen" scene's.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet erg bekend met de verhaal lijn van Captain america maar na het zien van deze film trekt dat mij ook niet zo.
Leuke film om te zien dus, maar geen Marvel klassé naar mijn mening.
3/5 sterren
Captain America: The First Avenger (2011)
Een dappere, maar zachtaardige jonge soldaat genaamd Steve Rogers moet aan een aantal experimenten deelnemen voor het Amerikaanse leger, het zogenaamde Super Soldier programma. Maar wanneer het experiment wordt stopgezet besluiten ze Steve te gebruiken om het imago van het Amerikaanse leger te verbeteren.
Ik ben fan van de Marvel films en heb de meeste eindelijk wel gezien. Ook deze film begint lekker. De underdog die een serum krijgt en uber sterk word. Vooral de sfeer en het gevoel was goed bij de eerste 40 minuten. Daarna vond ik hem wat "te" worden en iets wat vreemd met sommige wapens en de bekende "ik weet nu wat er gaat komen" scene's.
Eerlijk gezegd ben ik ook niet erg bekend met de verhaal lijn van Captain america maar na het zien van deze film trekt dat mij ook niet zo.
Leuke film om te zien dus, maar geen Marvel klassé naar mijn mening.
3/5 sterren
Citaat van William op 29 april 2012, 00:08Heb de all-time Classics Chinatown en 12 Angry Men pas gezien, films over een moord.
In Chinatown gaat het over een privédetective die als eerst moet bespioneren op een persoon die later vermoord wordt, naar mate het verhaal vordert kom je over een waanzinnige achterliggend verhaal te weten en de film eindigt met een heuse climax. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0071315/
12 Angry Men is wat ouder en speelt zich af op een locatie, een jury-vergaderzaal. Hierin zullen 12 Juristen moeten beoordelen over een vadermoord dat een tiener heeft begaan, als aller eerst lijkt de zaak overduidelijk, schuldig, en dat betekent dat de jongeman op de elektrische stoel moet. 1 Jurist twijfelt over de zaak en stemt op "niet schuldig", dat betekent dat de jongen mag gaan (Als er een twijfelgeval is (Reasonable Doubt) moet er een niet schuldig verdict komen). De andere mannen vragen zich af hoe het komt dat hij twijfelt en zo zal je stuk voor stuk de details te weten komen over een zaak die waterdicht leek te zijn maar eigenlijk vol met gaten zit. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0050083/
Allebei zeker aan te raden voor iedereen: 10/10 (100/100 1000/1000)
Heb de all-time Classics Chinatown en 12 Angry Men pas gezien, films over een moord.
In Chinatown gaat het over een privédetective die als eerst moet bespioneren op een persoon die later vermoord wordt, naar mate het verhaal vordert kom je over een waanzinnige achterliggend verhaal te weten en de film eindigt met een heuse climax. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0071315/
12 Angry Men is wat ouder en speelt zich af op een locatie, een jury-vergaderzaal. Hierin zullen 12 Juristen moeten beoordelen over een vadermoord dat een tiener heeft begaan, als aller eerst lijkt de zaak overduidelijk, schuldig, en dat betekent dat de jongeman op de elektrische stoel moet. 1 Jurist twijfelt over de zaak en stemt op "niet schuldig", dat betekent dat de jongen mag gaan (Als er een twijfelgeval is (Reasonable Doubt) moet er een niet schuldig verdict komen). De andere mannen vragen zich af hoe het komt dat hij twijfelt en zo zal je stuk voor stuk de details te weten komen over een zaak die waterdicht leek te zijn maar eigenlijk vol met gaten zit. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0050083/
Allebei zeker aan te raden voor iedereen: 10/10 (100/100 1000/1000)
Citaat van Duken op 30 april 2012, 20:28The Change-Up
Mitch en Dave groeiden samen op en waren de beste vrienden. Maar als de jaren voorbij gaan groeiden ze langzaam uit elkaar. Terwijl Dave een overwerkte advocaat is, echtgenoot en vader van drie kinderen, is Mitch single gebleven. In Mitch zijn ogen heeft Dave het allemaal: een knappe vrouw, kinderen die hem lief hebben en een goede baan bij een prestigieus advocatenkantoor. Dave droomt echter van het stressloze leven van Mitch zonder verplichtingen. Na een avondje stappen staat de wereld van beide echter op hun kop wanneer ze wakker worden in elkaars lichaam.
Heerlijke film! Gisteren gekeken met mijn meisje en erg gelachen. Best een standaard verhaal maar met een aantal erg fijne (en vieze
)grappen. Samenvatting en trailer zeggen genoeg, lekker kijken met je meisje.
4/5!
The Change-Up
Mitch en Dave groeiden samen op en waren de beste vrienden. Maar als de jaren voorbij gaan groeiden ze langzaam uit elkaar. Terwijl Dave een overwerkte advocaat is, echtgenoot en vader van drie kinderen, is Mitch single gebleven. In Mitch zijn ogen heeft Dave het allemaal: een knappe vrouw, kinderen die hem lief hebben en een goede baan bij een prestigieus advocatenkantoor. Dave droomt echter van het stressloze leven van Mitch zonder verplichtingen. Na een avondje stappen staat de wereld van beide echter op hun kop wanneer ze wakker worden in elkaars lichaam.
Heerlijke film! Gisteren gekeken met mijn meisje en erg gelachen. Best een standaard verhaal maar met een aantal erg fijne (en vieze )grappen. Samenvatting en trailer zeggen genoeg, lekker kijken met je meisje.
4/5!
Citaat van Tom op 3 mei 2012, 20:47Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Net de "boy in the striped pajamas" gezien. Is een vrij nieuwe film, 2008. Kan hier geen korte intro neerzetten vanwege mobiel, maar wauw, hij is echt goed. Had het boek wel eens gelezen, wist alleen niet meer hoe het verhaal precies liep. Het boek is zeer goed verfilmd, alleen het begin duurt wat lang. Een echte aanrader, zeker in deze week van de Tweede Wereldoorlog.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Rikkert. op 3 mei 2012, 20:50The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.
Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..
The boy in the striped pyjama's... Pff is best een heftige film. Ooit gezien met school in een oorlogsmuseum.
Was volgens mij in 2009/2010 maar echt super heftig..
Citaat van Thijs. op 5 mei 2012, 09:45Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed.
Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)
Ik heb hem deze vakantie maar eens gekeken, ik vond hem wel goed.
Heb trouwens ook intouchables gezien in de bios, hilarische film, echt goed gemaakt . =)