Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van William op 2 april 2012, 07:09Lion king.... jeetje wat heb ik daarbij moeten janken. Als paps doodgaat bij de redding van zijn zoon..... brrrrr krijg er nog de rillingen van.
Je ben niet de enige
@marciej natuurlijk vergeten we bambi niet
Lion king.... jeetje wat heb ik daarbij moeten janken. Als paps doodgaat bij de redding van zijn zoon..... brrrrr krijg er nog de rillingen van.
Je ben niet de enige
@marciej natuurlijk vergeten we bambi niet
Citaat van William op 3 april 2012, 17:23Dan zal ik mijn aanraders van de laatste tijd ook maar even noemen
.
Actie:
- The Hunger Games (Echt een goede film, niet van te voren verwacht)
- The Grey
Goed verhaal:
- 96 minutes
Comedy:
- 21 Jump Street (Leuke comedy, enigszins te vergelijken met Superbad)
Daarnaast wil ik nog even 2 gouwe ouwe benadrukken:
- Taken
- Law abiding Citizen
2 van mijn favorieten.
Kan niet wachten tot dit jaar Taken 2 uitkomt en natuurlijk de nieuwe Bourne film
.
Groet Dominique
Dan zal ik mijn aanraders van de laatste tijd ook maar even noemen .
Actie:
- The Hunger Games (Echt een goede film, niet van te voren verwacht)
- The Grey
Goed verhaal:
- 96 minutes
Comedy:
- 21 Jump Street (Leuke comedy, enigszins te vergelijken met Superbad)
Daarnaast wil ik nog even 2 gouwe ouwe benadrukken:
- Taken
- Law abiding Citizen
2 van mijn favorieten.
Kan niet wachten tot dit jaar Taken 2 uitkomt en natuurlijk de nieuwe Bourne film .
Groet Dominique
Citaat van William op 3 april 2012, 17:30Alle delen van lotr extended edition was zeker weer de moeite waard
Dit jaar komt The Hobbit uit he
. Word echt een topper
Alle delen van lotr extended edition was zeker weer de moeite waard
Dit jaar komt The Hobbit uit he . Word echt een topper
Citaat van Rikkert. op 3 april 2012, 17:32Heb nog een hoop films te bekijken. Heb gisteren The Rum Diary gekeken. Zal zo ff review plaatsen als ik op de pc ben
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Heb nog een hoop films te bekijken. Heb gisteren The Rum Diary gekeken. Zal zo ff review plaatsen als ik op de pc ben
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Citaat van William op 3 april 2012, 17:36Dit jaar komt The Hobbit uit he
. Word echt een topper
Zal daar eens naar kijken heb er nog geen trailer van gezien
Dit jaar komt The Hobbit uit he
. Word echt een topper
Zal daar eens naar kijken heb er nog geen trailer van gezien
Citaat van shadowwatch op 3 april 2012, 18:49@rikkert ik ben benieuwd wat je van born te race vond. Ik heb hem zelf toevallig dit weekend nog een keer gekeken ik blijf het een vette film vinden.
Voor degene die nog een film zoeken ik vond takers wel nice. vooral omdat T.I en chris brown erin spelen is weer eens wat anders dan al die bekende acteurs
als ik hem een punt moet geven denk ik dat ik voor een 7,5 zou gaan.
@rikkert ik ben benieuwd wat je van born te race vond. Ik heb hem zelf toevallig dit weekend nog een keer gekeken ik blijf het een vette film vinden.
Voor degene die nog een film zoeken ik vond takers wel nice. vooral omdat T.I en chris brown erin spelen is weer eens wat anders dan al die bekende acteurs als ik hem een punt moet geven denk ik dat ik voor een 7,5 zou gaan.
Citaat van Rikkert. op 3 april 2012, 19:06Ohja die had ik ook nog
Deze week maar eens kijken
The Rum Diary
Freelance journalist Paul Kemp (Johnny Depp) weet dat hij keuzes moet maken voor zijn leven en carrière, maar schuift dat moment zo ver mogelijk voor zich uit. Hij besluit naar zonnig Puerto Rico te vertrekken, om daar bij 'The San Juan Star' te gaan werken. Paul’s nieuwe, ietwat vreemde collega’s maken hem wegwijs in de wondere wereld waarover de krant dagelijks de kolommen vult. Bij gebrek aan nieuws op het ongeorganiseerde eiland komt dat er vooral op neer dat ze hun dagen slijten op het terras van hun favoriete bar. Paul kan het al snel zo goed vinden met collega Bob Sala (Michael Rispoli) dat ze huisgenoten worden. Maar dan raken ze verwikkeld in een dubieus ontwikkelingsplan van de rijke Amerikaan Sanderson (Aaron Eckhart). Dat Sanderson een bloedmooie vriendin (Amber Heard) heeft maakt het voor Kemp niet makkelijker. Haar verschijning maakt een onuitwisbare indruk op Paul’s troebele geest en zet hem er zelfs toe aan eindelijk eens een richting te kiezen.
Bron
Sommige stukjes zijn wel grappig. Leuk om Johnny Depp eens als non-pirate te zien
Als je een keer een film wilt kijken met je ouders, is deze aan te raden! 3,5/5 sterren, want ik had er wat meer van verwacht
Ohja die had ik ook nog Deze week maar eens kijken
The Rum Diary
Freelance journalist Paul Kemp (Johnny Depp) weet dat hij keuzes moet maken voor zijn leven en carrière, maar schuift dat moment zo ver mogelijk voor zich uit. Hij besluit naar zonnig Puerto Rico te vertrekken, om daar bij 'The San Juan Star' te gaan werken. Paul’s nieuwe, ietwat vreemde collega’s maken hem wegwijs in de wondere wereld waarover de krant dagelijks de kolommen vult. Bij gebrek aan nieuws op het ongeorganiseerde eiland komt dat er vooral op neer dat ze hun dagen slijten op het terras van hun favoriete bar. Paul kan het al snel zo goed vinden met collega Bob Sala (Michael Rispoli) dat ze huisgenoten worden. Maar dan raken ze verwikkeld in een dubieus ontwikkelingsplan van de rijke Amerikaan Sanderson (Aaron Eckhart). Dat Sanderson een bloedmooie vriendin (Amber Heard) heeft maakt het voor Kemp niet makkelijker. Haar verschijning maakt een onuitwisbare indruk op Paul’s troebele geest en zet hem er zelfs toe aan eindelijk eens een richting te kiezen.
Bron
Sommige stukjes zijn wel grappig. Leuk om Johnny Depp eens als non-pirate te zien Als je een keer een film wilt kijken met je ouders, is deze aan te raden! 3,5/5 sterren, want ik had er wat meer van verwacht