Welke Film(S) Heb Je Laatst Gezien En Wat Vond Je?
Citaat van Rikkert. op 30 maart 2012, 19:24Iemand die de laatste tijd nog films heeft gezien?
Ik heb 134 films op de server + een hoop DVD's. Maar ik wil nieuwe, maar ik weet er geen
Iemand die de laatste tijd nog films heeft gezien?
Ik heb 134 films op de server + een hoop DVD's. Maar ik wil nieuwe, maar ik weet er geen
Citaat van shadowwatch op 30 maart 2012, 21:02immortals. reel steal. xXx (triple X). The pacifier. Mirrors. Warrior. Born to Race. Undisputed 1&2&3. Never back down 1&2.
zit er misschien een tussen die je nog niet gezien hebt?
immortals. reel steal. xXx (triple X). The pacifier. Mirrors. Warrior. Born to Race. Undisputed 1&2&3. Never back down 1&2.
zit er misschien een tussen die je nog niet gezien hebt?
Citaat van Rikkert. op 30 maart 2012, 21:18Met 'Reel Steal' heb je het net omgedraaid, is Real Steal
Uhmm hoeveel series zijn er van xXx? Heb nu The Next Level en de eerste.
Zitten wel een paar leuke bij. Vooral The Pacifier
Met 'Reel Steal' heb je het net omgedraaid, is Real Steal
Uhmm hoeveel series zijn er van xXx? Heb nu The Next Level en de eerste.
Zitten wel een paar leuke bij. Vooral The Pacifier
Citaat van shadowwatch op 30 maart 2012, 21:23real steel bedoel je?
Uh geen idee wist niet dat er meer van waren dan ga ik die zelf ook maar eens even zoeken.
Ja die is inderdaad echt geweldig, en ik kan born to race ook echt aanraden vond het zelf echt een geweldige film!
lijkt niet echt op fast&furious zou zeggen kijk de trailer maar:P
real steel bedoel je?
Uh geen idee wist niet dat er meer van waren dan ga ik die zelf ook maar eens even zoeken.
Ja die is inderdaad echt geweldig, en ik kan born to race ook echt aanraden vond het zelf echt een geweldige film!
lijkt niet echt op fast&furious zou zeggen kijk de trailer maar:P
Citaat van Rikkert. op 30 maart 2012, 21:33Haha okay
Ben nu: Immortals, Real Steel, Born to Race en Mirrors aan het downloaden. Die boks filmen vind ik niet echt wat voor mij, Never Back Down kon ik helaas niet vinden bij de NZB boer. Net als xXx...
Achja, heb nu wel ff genoeg kan ik het weekend door komen
Haha okay
Ben nu: Immortals, Real Steel, Born to Race en Mirrors aan het downloaden. Die boks filmen vind ik niet echt wat voor mij, Never Back Down kon ik helaas niet vinden bij de NZB boer. Net als xXx...
Achja, heb nu wel ff genoeg kan ik het weekend door komen
Citaat van shadowwatch op 30 maart 2012, 21:51Je kan eens kijken of die gewoon op piratebay staat never back down is het wrl echt waard vooral 1 fie heb ik zelf het afgelope jaar denk ik 7 keer gezien.
Je kan eens kijken of die gewoon op piratebay staat never back down is het wrl echt waard vooral 1 fie heb ik zelf het afgelope jaar denk ik 7 keer gezien.
Citaat van Rikkert. op 30 maart 2012, 22:02Yup kijk ik morgen even naar. Vind NZB fijner omdat het wat sneller download
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Yup kijk ik morgen even naar. Vind NZB fijner omdat het wat sneller download
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Citaat van Duken op 1 april 2012, 18:55Lion king.... jeetje wat heb ik daarbij moeten janken. Als paps doodgaat bij de redding van zijn zoon..... brrrrr krijg er nog de rillingen van.
Lion king.... jeetje wat heb ik daarbij moeten janken. Als paps doodgaat bij de redding van zijn zoon..... brrrrr krijg er nog de rillingen van.
Citaat van Marciej123 op 1 april 2012, 20:27Vergeten jullie niet bambi?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Vergeten jullie niet bambi?
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk