Wat nodig voor een torrent website
Citaat van extreme op 24 januari 2022, 18:374 uur geleden zei Tuinbever:Dat kunnen tegenwoordig dure bakjes zijn. 🤑
Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.
@IfElse Het gaat nooit gebeuren dat alles onder één dak komt. In maart komt er viaplay bij voor bijna 15 euro in de maand, deze gaan ook weer series doen naast de sport.
4 uur geleden zei Tuinbever:Dat kunnen tegenwoordig dure bakjes zijn. 🤑
Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.
@IfElse Het gaat nooit gebeuren dat alles onder één dak komt. In maart komt er viaplay bij voor bijna 15 euro in de maand, deze gaan ook weer series doen naast de sport.
Citaat van IfElse op 24 januari 2022, 20:111 uur geleden zei extreme:Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.
Allemaal abonnementjes die ik nooit ga afsluiten. Naar sport kijken doe ik nooit.
1 uur geleden zei extreme:Helaas is dat al bewezen. het zegt zoveel over de mentaliteit van de mens tegenwoordig.
Allemaal abonnementjes die ik nooit ga afsluiten. Naar sport kijken doe ik nooit.
Citaat van Meh Meh op 24 januari 2022, 20:59Ik heb momenteel nog 3 maandabonnementen lopen bij streaming diensten. Soms doe ik een maandje Nepflix, dan een maandje DisneyPlus, enzovoorts. Het is het geld meer dan waard. Niets mis met downloaden, maar als een streamingdienst mij 10 uur vermaak per maand kan bieden voor een tientje, dan betaal ik daar graag voor. Wat ze niet uitzenden, zoals nieuwe films, download ik.
Ik heb momenteel nog 3 maandabonnementen lopen bij streaming diensten. Soms doe ik een maandje Nepflix, dan een maandje DisneyPlus, enzovoorts. Het is het geld meer dan waard. Niets mis met downloaden, maar als een streamingdienst mij 10 uur vermaak per maand kan bieden voor een tientje, dan betaal ik daar graag voor. Wat ze niet uitzenden, zoals nieuwe films, download ik.
Citaat van IfElse op 25 januari 2022, 13:5816 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb momenteel nog 3 maandabonnementen lopen bij streaming diensten. Soms doe ik een maandje Nepflix, dan een maandje DisneyPlus, enzovoorts. Het is het geld meer dan waard. Niets mis met downloaden, maar als een streamingdienst mij 10 uur vermaak per maand kan bieden voor een tientje, dan betaal ik daar graag voor. Wat ze niet uitzenden, zoals nieuwe films, download ik.
Het punt hierbij is alleen dat ik dan, bijvoorbeeld voor DisneyPlus, de volle mep betaal. Puur om maar 1 of 2 films te kijken (ik hou niet van Disney). Vervolgens heb ik ook een Netflix abonnement om daar films/series te kijken (die soms maanden later pas beschikbaar zijn na release) en een Prime abonnement. Uiteindelijk tellen al die verschillende abonnementen flink op en betaal je toch wel een voor een groot gedeelte voor iets wat je niet gebruikt. Dit zijn vast niet de enige abonnementen die iemand heeft, Spotify, Sim Only, internet etc... Wij kunnen ons dat misschien veroorloven, ik kan dat ook, maar dat is niet altijd zo geweest en voor genoeg mensen die ik ken is het erg lastig om al die verschillende abonnementen te kunnen betalen. Dus dan is het of piraten of niet kijken. En als je dan toch wel houdt van een goede film/serie is piraten wel erg aantrekkelijk. En iemand die zich dit niet kan veroorloven zal toch een afweging moeten maken, neem ik Netflix en daarnaast nog andere abonnementen af? En het wordt allemaal maar duurder en duurder.
Trouwens is dit niet om te bashen of iets, puur een gesprekonderwerp. Vat het dus aub niet verkeerd op.
16 uur geleden zei Meh Meh:Ik heb momenteel nog 3 maandabonnementen lopen bij streaming diensten. Soms doe ik een maandje Nepflix, dan een maandje DisneyPlus, enzovoorts. Het is het geld meer dan waard. Niets mis met downloaden, maar als een streamingdienst mij 10 uur vermaak per maand kan bieden voor een tientje, dan betaal ik daar graag voor. Wat ze niet uitzenden, zoals nieuwe films, download ik.
Het punt hierbij is alleen dat ik dan, bijvoorbeeld voor DisneyPlus, de volle mep betaal. Puur om maar 1 of 2 films te kijken (ik hou niet van Disney). Vervolgens heb ik ook een Netflix abonnement om daar films/series te kijken (die soms maanden later pas beschikbaar zijn na release) en een Prime abonnement. Uiteindelijk tellen al die verschillende abonnementen flink op en betaal je toch wel een voor een groot gedeelte voor iets wat je niet gebruikt. Dit zijn vast niet de enige abonnementen die iemand heeft, Spotify, Sim Only, internet etc... Wij kunnen ons dat misschien veroorloven, ik kan dat ook, maar dat is niet altijd zo geweest en voor genoeg mensen die ik ken is het erg lastig om al die verschillende abonnementen te kunnen betalen. Dus dan is het of piraten of niet kijken. En als je dan toch wel houdt van een goede film/serie is piraten wel erg aantrekkelijk. En iemand die zich dit niet kan veroorloven zal toch een afweging moeten maken, neem ik Netflix en daarnaast nog andere abonnementen af? En het wordt allemaal maar duurder en duurder.
Trouwens is dit niet om te bashen of iets, puur een gesprekonderwerp. Vat het dus aub niet verkeerd op.
Citaat van Demo op 25 januari 2022, 15:46Klinkt allemaal best gezellig, maar volgens mij gaat dit topic over wat er nodig is voor het maken van een torrent site.
Klinkt allemaal best gezellig, maar volgens mij gaat dit topic over wat er nodig is voor het maken van een torrent site.
Citaat van Meh Meh op 25 januari 2022, 17:45Dit topic ging over een torrent site. Nu gaat het over streamingdiensten. Als je heel ver doordenkt is er een verband. 😊
Dit topic ging over een torrent site. Nu gaat het over streamingdiensten. Als je heel ver doordenkt is er een verband. 😊
Citaat van Meh Meh op 26 januari 2022, 09:43Was absoluut niet trollerig of naar bedoeld, @Skeletor! Je bent een van de weinige mensen op dit forum die ik wat beter ken en oprecht respecteer. Daarnaast is je bijdrage aan dit forum alleen al respect waard. Je bent volgens mij nog actiever dan @Duken zelf.
Was absoluut niet trollerig of naar bedoeld, @Skeletor! Je bent een van de weinige mensen op dit forum die ik wat beter ken en oprecht respecteer. Daarnaast is je bijdrage aan dit forum alleen al respect waard. Je bent volgens mij nog actiever dan @Duken zelf.
Citaat van Duken op 26 januari 2022, 10:3854 minuten geleden zei Meh Meh:Je bent volgens mij nog actiever dan @Duken zelf.
Nou..... nou..... dat zou misschien nog kunnen. Moet ik de gebruikers statistieken erbij trekken
54 minuten geleden zei Meh Meh:Je bent volgens mij nog actiever dan @Duken zelf.
Nou..... nou..... dat zou misschien nog kunnen. Moet ik de gebruikers statistieken erbij trekken
Citaat van fafke op 27 januari 2022, 17:42Op 26-1-2022 om 11:38 zei Duken:Nou..... nou..... dat zou misschien nog kunnen. Moet ik de gebruikers statistieken erbij trekken
Ik ben nu ook wel curieus 😝
Op 26-1-2022 om 11:38 zei Duken:Nou..... nou..... dat zou misschien nog kunnen. Moet ik de gebruikers statistieken erbij trekken
Ik ben nu ook wel curieus 😝