Ultimate Force offline ?
Citaat van Hurley op 7 oktober 2022, 09:25Dit is wel echt serieus, afgelopen weken al trackers moeten missen zoals taranis en first-release, nu ook al deze trackers ... wat is er aan de hand? @extremeals enige over ? 😳
Dit is wel echt serieus, afgelopen weken al trackers moeten missen zoals taranis en first-release, nu ook al deze trackers ... wat is er aan de hand? @extremeals enige over ? 😳
Citaat van ShadowMaster op 7 oktober 2022, 09:33ik heb van film paleis staff medewerker het volgende wat ik hier mocht neerzetten :
er is helaas nog niet bekend wat er aan de hand is, er is op dit moment geen contact met de eigenaar.
probeer niet te speculeren over dingen want wij weten ook nog niks.
we houden het voor nu even op server problemen.mocht ik een update hebben dan krijg je dit te horen en mag je dit op duken.nl melden.
ik heb van film paleis staff medewerker het volgende wat ik hier mocht neerzetten :
er is helaas nog niet bekend wat er aan de hand is, er is op dit moment geen contact met de eigenaar.
probeer niet te speculeren over dingen want wij weten ook nog niks.
we houden het voor nu even op server problemen.
mocht ik een update hebben dan krijg je dit te horen en mag je dit op duken.nl melden.
Citaat van wildbunch op 7 oktober 2022, 10:11Ik kan niet meer op 4 forums.
Te weten op film-paleis , mediamaatjes , dutch-pirate en torrentsplaza .
Op extremetorrents , harddarkenss en ultimate-torrents nog wel.
Ik kan niet meer op 4 forums.
Te weten op film-paleis , mediamaatjes , dutch-pirate en torrentsplaza .
Op extremetorrents , harddarkenss en ultimate-torrents nog wel.
Citaat van Woelmuis op 7 oktober 2022, 10:21Laten we met zijn allen hopen dat de boel weer snel in de lucht is.
Op dit moment wordt de spoeling wel dun.
Leuk voor de concurrenten van deze sites maar niet voor ons als gebruikers.
Laten we met zijn allen hopen dat de boel weer snel in de lucht is.
Op dit moment wordt de spoeling wel dun.
Leuk voor de concurrenten van deze sites maar niet voor ons als gebruikers.
Citaat van Duken op 7 oktober 2022, 12:16Ik heb geen zin in geweldig lang weekend met modereren over wellus, nietus, hij, wij, speculaties etc. Dus ik hou het kort.
Er zijn geen officiële berichten. Die komen vast in de loop van de aankomende dagen naar buiten. Feit is dat er diversen torrent sites offline zijn en dat vinden veel bezoekers en leden vervelend. Dat mag gerust worden vertelt en aangegeven maar zolang er geen officiële berichten naar buiten zijn gekomen gaan we hier niet wijzen.
Berichten welke gedoe opleveren worden verwijderd. Denk een beetje na voordat de boel hier weer op slot gaat.
Ik heb geen zin in geweldig lang weekend met modereren over wellus, nietus, hij, wij, speculaties etc. Dus ik hou het kort.
Er zijn geen officiële berichten. Die komen vast in de loop van de aankomende dagen naar buiten. Feit is dat er diversen torrent sites offline zijn en dat vinden veel bezoekers en leden vervelend. Dat mag gerust worden vertelt en aangegeven maar zolang er geen officiële berichten naar buiten zijn gekomen gaan we hier niet wijzen.
Berichten welke gedoe opleveren worden verwijderd. Denk een beetje na voordat de boel hier weer op slot gaat.
Citaat van Zap2 op 11 oktober 2022, 10:27Als jij nu even kijkt op hun websites dan zul je nu een melding zien waarom en door wie hun nu offline zijn.
Als jij nu even kijkt op hun websites dan zul je nu een melding zien waarom en door wie hun nu offline zijn.