Ultimate Force offline ?
Citaat van Angel240898 op 6 oktober 2022, 21:14wat bedoel je met weg?
wat bedoel je met weg?
Citaat van Sandorico op 6 oktober 2022, 21:36ultimate-force & film-paleis.me zijn volgens "websitedown.info" werkelijk uit de lucht.
https://drive.google.com/file/d/15vCS6PEqgbjLFVMjcORpcv3qeqEzGtOV/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/15wlBdlpEhSRXrkYq1GGZHDmpDSOsM5Mc/view?usp=drivesdk
ultimate-force & film-paleis.me zijn volgens "websitedown.info" werkelijk uit de lucht.
https://drive.google.com/file/d/15vCS6PEqgbjLFVMjcORpcv3qeqEzGtOV/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/15wlBdlpEhSRXrkYq1GGZHDmpDSOsM5Mc/view?usp=drivesdk
Citaat van Angel240898 op 6 oktober 2022, 21:43weet iemand of dit blijvend is?
zijn er ook vergelijkbare sites die wel nog online zijn? ik ben vooral geïnteresseerd in e-books
weet iemand of dit blijvend is?
zijn er ook vergelijkbare sites die wel nog online zijn? ik ben vooral geïnteresseerd in e-books
Citaat van muttie op 6 oktober 2022, 21:506 minuten geleden zei Angel240898:weet iemand of dit blijvend is?
met zoveel gelijktijdig verwacht je een gerichte aanval. Lijkt me niet dat dat voor 5 minuten is. Op het forum staan wel draadjes over torrent communities.
6 minuten geleden zei Angel240898:weet iemand of dit blijvend is?
met zoveel gelijktijdig verwacht je een gerichte aanval. Lijkt me niet dat dat voor 5 minuten is. Op het forum staan wel draadjes over torrent communities.
Citaat van Madmax op 7 oktober 2022, 05:427 uur geleden zei muttie:met zoveel gelijktijdig verwacht je een gerichte aanval. Lijkt me niet dat dat voor 5 minuten is. Op het forum staan wel draadjes over torrent communities.
Rusland doet een gerichte aanval op Oekraïne. Jij maakt er zelf van dat dit ook een aanval is terwijl dat helemaal niet zo hoef te zijn. Zou zomaar een server issue kunnen zijn of een bewuste actie. Speculatie nummer 1.
7 uur geleden zei muttie:met zoveel gelijktijdig verwacht je een gerichte aanval. Lijkt me niet dat dat voor 5 minuten is. Op het forum staan wel draadjes over torrent communities.
Rusland doet een gerichte aanval op Oekraïne. Jij maakt er zelf van dat dit ook een aanval is terwijl dat helemaal niet zo hoef te zijn. Zou zomaar een server issue kunnen zijn of een bewuste actie. Speculatie nummer 1.
Citaat van poeloe666 op 7 oktober 2022, 06:009 uur geleden zei muttie:weet ook wel wie de schuld gaat krijgen ongeacht of ze het gedaan hebben. Ultimate Force had paar dagen terug een mass-dm gestuurd met de naam van een persoon van wie ze meer info zoeken want die verdenken ze al. Dat zal na vanavond niet minder worden.
Geloof nooit dat diegene die hiervan beschuldigd gaat worden er ook daadwerkelijk iets mee te maken heeft. Deze heeft voor zover ik weet, in het verleden genoeg pogingen gedaan om met sites samen te werken i.p.v. tegen te werken. En nu is het ook niet zon ramp dat Ultimate uit de lucht is, die eisen toch enkel maar knaaken. Film-paleis daarin tegen is wel zwaar vertieft
9 uur geleden zei muttie:weet ook wel wie de schuld gaat krijgen ongeacht of ze het gedaan hebben. Ultimate Force had paar dagen terug een mass-dm gestuurd met de naam van een persoon van wie ze meer info zoeken want die verdenken ze al. Dat zal na vanavond niet minder worden.
Geloof nooit dat diegene die hiervan beschuldigd gaat worden er ook daadwerkelijk iets mee te maken heeft. Deze heeft voor zover ik weet, in het verleden genoeg pogingen gedaan om met sites samen te werken i.p.v. tegen te werken. En nu is het ook niet zon ramp dat Ultimate uit de lucht is, die eisen toch enkel maar knaaken. Film-paleis daarin tegen is wel zwaar vertieft
Citaat van Bella1 op 7 oktober 2022, 06:1411 uur geleden zei Jipper:Hoi Bella1, dank voor je reactie.
Inderdaad lijkt het probleem aan mijn MAC's te liggen. Allebei willen ze niet deze site laden, zowel niet in Safari alsook in Chrome. Ook niet na het verwijderen van alle koekjes.
Ik heb ook een windows laptop geprobeerd, op hetzelfde netwerk, en dat werkt dus wel !Bij VPN gebruik krijg ik alleen de melding 'bad gateway'. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, en waar ik wat moet veranderen. Weet jij / weten jullie iets ?
Hi Jipper, ik kan nu ook nergens meer op! Lees bovenstaande. Toen jij dit vroeg kon ik er nog gewoon op, nu dus niet meer, net als de rest.😒
Zie dat Extreme Torrents nog wel online is.
11 uur geleden zei Jipper:Hoi Bella1, dank voor je reactie.
Inderdaad lijkt het probleem aan mijn MAC's te liggen. Allebei willen ze niet deze site laden, zowel niet in Safari alsook in Chrome. Ook niet na het verwijderen van alle koekjes.
Ik heb ook een windows laptop geprobeerd, op hetzelfde netwerk, en dat werkt dus wel !Bij VPN gebruik krijg ik alleen de melding 'bad gateway'. Ik heb geen idee wat hier aan de hand is, en waar ik wat moet veranderen. Weet jij / weten jullie iets ?
Hi Jipper, ik kan nu ook nergens meer op! Lees bovenstaande. Toen jij dit vroeg kon ik er nog gewoon op, nu dus niet meer, net als de rest.😒
Zie dat Extreme Torrents nog wel online is.
Citaat van Gandalf op 7 oktober 2022, 06:4411 uur geleden zei niemanx:op dit moment is ultimate force niet in de lucht net als een aantal ander torrent site
Ja weet iemand hoe dit komt?
11 uur geleden zei niemanx:op dit moment is ultimate force niet in de lucht net als een aantal ander torrent site
Ja weet iemand hoe dit komt?
Citaat van Dekraker op 7 oktober 2022, 07:44Ik heb zelf een MAC maar al die site liggen er gewoon uit de lucht, ligt dus niet aan of je windows of safari gebruikt
Ik heb zelf een MAC maar al die site liggen er gewoon uit de lucht, ligt dus niet aan of je windows of safari gebruikt