wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

TorrentHeaven open voor Registratie

VorigePage 2 of 6Volgende

heb een account maar krijg het i nlog scherm niet

9 uur geleden zei stoffel5:

heb een account maar krijg het i nlog scherm niet

Wat krijg je precies te zien dan?

Hi, ik heb zojuist een account aangemaakt en direct na het inloggen ben ik geblokkeerd. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Zou iemand me hierbij kunnen helpen

Op 14-12-2024 om 07:52 zei bikerbob:

Wat krijg je precies te zien dan?

Op mijn laptop beneden heb ik geen enkel probleem, zal deze avond kijken hoe het met de laptop boven is

Op 13-12-2024 om 21:22 zei bikerbob:

Wat bedoel je precies met geen toegang?  kun je geen account aanmaken?  heb je al een account en lukt het inloggen niet?  

dit krijg ik nu weer op mijn laptop beneden raar dat het de ene keer lukt en de andere keer niet

Screenshot_1.png

Op 16-12-2024 om 00:48 zei sophie1998:

Hi, ik heb zojuist een account aangemaakt en direct na het inloggen ben ik geblokkeerd. Ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan. Zou iemand me hierbij kunnen helpen

Dan heb je waarschijnlijk je account aangemaakt via een mobiel IP of een VPN.

2 uur geleden zei stoffel5:

dit krijg ik nu weer op mijn laptop beneden raar dat het de ene keer lukt en de andere keer niet

Screenshot_1.png

Dan zit er een Ban op dat IP.  Heb je misschien een 2de account aangemaakt op hetzelfde IP? want dat is niet toegestaan.

ik heb een account aangemaakt zonder vpn, het heeft gewerkt maar nu niet meer

19 uur geleden zei stoffel5:

ik heb een account aangemaakt zonder vpn, het heeft gewerkt maar nu niet meer

Als je al een account had en dan nog een account maakt, dan is dat een 2de account en dat is niet toegestaan.

6 minuten geleden zei bikerbob:

Als je al een account had en dan nog een account maakt, dan is dat een 2de account en dat is niet toegestaan.

Ik heb maar een account  aangemaakt, het heeft te maken met mijn vpn als hij uitgeschakeld  is kan ik op de site. Als ik connect met vpn maak krijg ik geen toegang. Dus nu op zoek naar een andere vpn.

1 uur geleden zei stoffel5:

Ik heb maar een account  aangemaakt, het heeft te maken met mijn vpn als hij uitgeschakeld  is kan ik op de site. Als ik connect met vpn maak krijg ik geen toegang. Dus nu op zoek naar een andere vpn.

Dan is de VPN die je gebruikt gebanned daar.

VorigePage 2 of 6Volgende