TorrentHeaven open voor Registratie
Citaat van Ik ben weg hier op 6 november 2024, 13:12
![]()
Aankomende Zaterdag (9-11) en Zondag (10-11), is TorrentHeaven open voor registratie.
Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen.
Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden.
Grijp deze kans om een account te maken op de NL torrentsite van Nederland.
We zien je daar
![]()
Aankomende Zaterdag (9-11) en Zondag (10-11), is TorrentHeaven open voor registratie.
Zorg dat je niet via een VPN of mobiel de registratie doet, want dan zal het worden afgewezen.
Ga ook geen gebruik maken van een WEB-Client om te downloaden, dan zal je account geblokkeerd worden.
We zien je daar
Citaat van Ik ben weg hier op 6 november 2024, 22:59Op TorrentHeaven vind je de nieuwste films en boeken en series, die zelfs op Telegram groepen en andere forums nog niet te vinden zijn.
In dat opzicht is TorrentHeaven uniek en zeker de moeite waard.
En het is helemaal gratis! Het enige wat we vragen is dat je hetgeen je download blijft delen.
Op TorrentHeaven vind je de nieuwste films en boeken en series, die zelfs op Telegram groepen en andere forums nog niet te vinden zijn.
In dat opzicht is TorrentHeaven uniek en zeker de moeite waard.
En het is helemaal gratis! Het enige wat we vragen is dat je hetgeen je download blijft delen.
Citaat van Mafketel op 7 november 2024, 08:29Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone...
Ook het registreren zonder vpn heb ik moeite mee... Zeker met BREIN en co die ook naar de downloader kijken.
En waarschijnlijk wordt mijn download cliënt niet aanvaard... Heb dat al eerder ervaren omdat de trackers het delen niet konden registreren.
Ik Snap dat het ook met veiligheid te maken heeft.
Maar jammer is het wel want het is al moeilijk genoeg om nl tv shows en films met nl subs te vinden. Dan heb ik het nog niet over nl ebooks... Op publieke trackers zijn die een zeldzaamheid... En dat is al bijna een decennium... 😥
Maar veel succes en hoop dat er veel nieuwe leden bijkomen.
Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone...
Ook het registreren zonder vpn heb ik moeite mee... Zeker met BREIN en co die ook naar de downloader kijken.
En waarschijnlijk wordt mijn download cliënt niet aanvaard... Heb dat al eerder ervaren omdat de trackers het delen niet konden registreren.
Maar jammer is het wel want het is al moeilijk genoeg om nl tv shows en films met nl subs te vinden. Dan heb ik het nog niet over nl ebooks... Op publieke trackers zijn die een zeldzaamheid... En dat is al bijna een decennium... 😥
Citaat van Ik ben weg hier op 7 november 2024, 12:564 uur geleden zei Mafketel:Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone...
Registratie via mobiel en VPn is inderdaad niet mogelijk, dit is gedaan omdat er veel misbruik van gemaakt word, door aanmaken van dubbele accounts, hacking, cheaten, etc.
Het registeren zonder VPN kan Brein niks mee, Niemand ziet het ip waarmee geregistreerd word, het word alleen gebruikt tijdens de registratie, Na het registreren kun je de site gewoon via VPN benaderen, Na registratie is je IP ook niet meer in de database terug te vinden. Met andere woorden, zonder VPN registreren geeft geen groter risico.
Registratie via mobiel kan niet omdat men dan bijna altijd een client op de mobiel gaat gebruiken , wat niet goed gaat werken, daarom is ervoor gekozen om registratie via mobiel niet toe te staan.
Dat Webclients niet toegestaan zijn is inderdaad om de reden die je zelf al geeft. Ze communiceren niet goed met de tracker, met alle gevolgen van dien.
Maar er zijn genoeg torrentclients die wel gebruikt mogen worden.
Niks weerhoud je er dan ook van om lid te worden
![]()
4 uur geleden zei Mafketel:Spijtig dat registratie via mobiel niet mogelijk is... Ik doe alles op m'n smartphone...
Registratie via mobiel en VPn is inderdaad niet mogelijk, dit is gedaan omdat er veel misbruik van gemaakt word, door aanmaken van dubbele accounts, hacking, cheaten, etc.
Het registeren zonder VPN kan Brein niks mee, Niemand ziet het ip waarmee geregistreerd word, het word alleen gebruikt tijdens de registratie, Na het registreren kun je de site gewoon via VPN benaderen, Na registratie is je IP ook niet meer in de database terug te vinden. Met andere woorden, zonder VPN registreren geeft geen groter risico.
Registratie via mobiel kan niet omdat men dan bijna altijd een client op de mobiel gaat gebruiken , wat niet goed gaat werken, daarom is ervoor gekozen om registratie via mobiel niet toe te staan.
Dat Webclients niet toegestaan zijn is inderdaad om de reden die je zelf al geeft. Ze communiceren niet goed met de tracker, met alle gevolgen van dien.
Maar er zijn genoeg torrentclients die wel gebruikt mogen worden.
Niks weerhoud je er dan ook van om lid te worden
Citaat van Ik ben weg hier op 15 november 2024, 11:45Aankomende Zaterdag (16-11) en Zondag (17-11), is TorrentHeaven open voor registratie.
We zien je daar
Aankomende Zaterdag (16-11) en Zondag (17-11), is TorrentHeaven open voor registratie.
We zien je daar
Citaat van aVoid2 op 23 november 2024, 22:53Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..
Is er een irc kanaal waar ik dit kan bespreken?
Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..
Citaat van Ik ben weg hier op 24 november 2024, 06:558 uur geleden zei aVoid2:Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..
Probeer eens opnieuw te registreren.
8 uur geleden zei aVoid2:Helaas is er wat misgegaan met het registeren, kreeg op mijn scherm te zien dat alles geslaagd was maar ik heb nooit een e mail ontvangen, ook zegt de site dat mijn emailadres niet bekend is..
Probeer eens opnieuw te registreren.
Citaat van Ik ben weg hier op 13 december 2024, 20:22Op 12-12-2024 om 19:36 zei stoffel5:Krijg geen toegang tot torrentheaven nog iemand
Wat bedoel je precies met geen toegang? kun je geen account aanmaken? heb je al een account en lukt het inloggen niet?
Op 12-12-2024 om 19:36 zei stoffel5:Krijg geen toegang tot torrentheaven nog iemand
Wat bedoel je precies met geen toegang? kun je geen account aanmaken? heb je al een account en lukt het inloggen niet?