torrentheaven login
Citaat van avc1958 op 15 februari 2025, 09:57Gelukkig terug online .
Waarom geen kleine donaties vragen aan de leden ( 10€ bvb )
Ik doe dit 3* per jaar met veel plezier , want zoveel sites zijn er niet meer .
Keep up the good work , zon komt gratis op .
Gelukkig terug online .
Citaat van Ik ben weg hier op 15 februari 2025, 12:302 uur geleden zei avc1958:Gelukkig terug online .
Donaties is altijd vrijblijvend en niet verplicht. Wij zullen daar ook nooit om gaan vragen.
2 uur geleden zei avc1958:Gelukkig terug online .
Donaties is altijd vrijblijvend en niet verplicht. Wij zullen daar ook nooit om gaan vragen.
Citaat van Karentje op 16 februari 2025, 13:47Ik krijg 404 Not Found.
Vanmorgen was er nog niets aan de hand. Het zit jullie niet mee deze week. Hopelijk zijn jullie er snel weer! Succes!
Ik krijg 404 Not Found.
Vanmorgen was er nog niets aan de hand. Het zit jullie niet mee deze week. Hopelijk zijn jullie er snel weer! Succes!
Citaat van trackertrekker op 16 februari 2025, 13:58Dit krijg ik in beeld:
Helaas is er op het moment een cyber aanval, wij zijn bezig met andere hosting.!
Graag willen wij ook de reden weten van deze Cyber aanval, dit kunt u posten op duken.nl
Dit krijg ik in beeld:
Helaas is er op het moment een cyber aanval, wij zijn bezig met andere hosting.!
Graag willen wij ook de reden weten van deze Cyber aanval, dit kunt u posten op duken.nl
Citaat van Karentje op 16 februari 2025, 14:5655 minuten geleden zei trackertrekker:Dit krijg ik in beeld:
Dit krijg ik niet in beeld. Maar wat schofterig! Dit soort sites moeten we juist koesteren.
55 minuten geleden zei trackertrekker:Dit krijg ik in beeld:
Dit krijg ik niet in beeld. Maar wat schofterig! Dit soort sites moeten we juist koesteren.
Citaat van trackertrekker op 16 februari 2025, 16:029 minuten geleden zei bikerbob:Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen.
9 minuten geleden zei bikerbob:
Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen.
Citaat van Ik ben weg hier op 16 februari 2025, 16:4340 minuten geleden zei trackertrekker:Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen.
Aleen wij dus niet.
40 minuten geleden zei trackertrekker:Op deze manier heb ik door de jaren heen al heel veel trackers zien verdwijnen.
Aleen wij dus niet.
Citaat van trackertrekker op 16 februari 2025, 16:517 minuten geleden zei bikerbob:Aleen wij dus niet.
Hoe bedoel je dat?
7 minuten geleden zei bikerbob:Aleen wij dus niet.
Hoe bedoel je dat?
Citaat van Ik ben weg hier op 16 februari 2025, 17:0211 minuten geleden zei trackertrekker:Hoe bedoel je dat?
Dat wij niet gaan verdwijnen hierdoor. al denk jij misschien van wel.
11 minuten geleden zei trackertrekker:Hoe bedoel je dat?
Dat wij niet gaan verdwijnen hierdoor. al denk jij misschien van wel.