torrentheaven login
Citaat van Eater op 10 februari 2025, 14:27Beste Kaashub 16 uur geleden maakte bikerbob melding van dat er een storing is.
Kans dat dat ook de oorzaak is.
Beste Kaashub 16 uur geleden maakte bikerbob melding van dat er een storing is.
Kans dat dat ook de oorzaak is.
Citaat van Ik ben weg hier op 10 februari 2025, 14:30Dat is ook de oorzaak. Ik ben zelf iemand van TorrentHeaven, wie precies laat ik even in het midden.
Dat is ook de oorzaak. Ik ben zelf iemand van TorrentHeaven, wie precies laat ik even in het midden.
Citaat van RKLeur op 11 februari 2025, 07:38OK, ik heb hetzelfde probleem. Er is dus een storing? Enig idee wanneer deze verholpen is? Alvast bedankt voor de reactie.
OK, ik heb hetzelfde probleem. Er is dus een storing? Enig idee wanneer deze verholpen is? Alvast bedankt voor de reactie.
Citaat van Ik ben weg hier op 11 februari 2025, 12:21Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben.
Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben.
Citaat van Geniaale op 11 februari 2025, 16:203 uur geleden zei bikerbob:Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben.
En Wie ben Jij Dan wel van De staff ?? Me Geniaale
3 uur geleden zei bikerbob:Er word hard gewerkt om de site weer werkend te krijgen. Duurt langer dan verwacht. We vragen om nog even geduld te hebben.
En Wie ben Jij Dan wel van De staff ?? Me Geniaale
Citaat van andyvw op 11 februari 2025, 17:21ja klopt fout melding:
Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244
ik heb een ip xxxxx login.php gebruikt werkt ook niet alleen inloggen. het is fijn dat jullie ermee bezig zijn want ik heb zelf ook een server en heeft ook weleens een kuren soms restart of update nodig. we wachten het af zo te horen zijn jullie hard bezig en tot binnen kort ik houd het hier in de gaten.
ja klopt fout melding:
Oeps! Er is iets misgegaan... Als dit probleem blijft bestaan, neem dan contact op met een administrator en meldt de volgende code: #ERROR602244
ik heb een ip xxxxx login.php gebruikt werkt ook niet alleen inloggen. het is fijn dat jullie ermee bezig zijn want ik heb zelf ook een server en heeft ook weleens een kuren soms restart of update nodig. we wachten het af zo te horen zijn jullie hard bezig en tot binnen kort ik houd het hier in de gaten.
Citaat van Whyshooteye op 12 februari 2025, 13:39Gaat wel erg lang duren zeg
Straks kan je alleen maar een donatie doen om de torrents op 1 te krijgen want bij mij blijft alles al dagen haken zonder voorgang
Gaat wel erg lang duren zeg
Straks kan je alleen maar een donatie doen om de torrents op 1 te krijgen want bij mij blijft alles al dagen haken zonder voorgang
Citaat van Ik ben weg hier op 12 februari 2025, 14:2949 minuten geleden zei Whyshooteye:Gaat wel erg lang duren zeg
Daar gaan we zeker rekening mee houden, maak je daar maar geen zorgen over.
49 minuten geleden zei Whyshooteye:Gaat wel erg lang duren zeg
Daar gaan we zeker rekening mee houden, maak je daar maar geen zorgen over.
Citaat van 2meter op 12 februari 2025, 22:03Kan geen melding vinden van...
Blijkbaar zijn de problemen verholpen want zojuist ingelogd bij TorrentHeaven => Hoop dat het blijft werken
Ze staan wel zo'n 72uur achter maar als alles goed gaat zal dat vrijwel snel bijgewerkt worden
Mvg,
Kan geen melding vinden van...
Blijkbaar zijn de problemen verholpen want zojuist ingelogd bij TorrentHeaven => Hoop dat het blijft werken
Ze staan wel zo'n 72uur achter maar als alles goed gaat zal dat vrijwel snel bijgewerkt worden
Mvg,