THC-torrents.org offline
Citaat van Demo op 30 september 2013, 14:45THC-torrents is terug, nu onder de naam THC-torrents.biz.
Ook hier zal ik weer als contactpersoon kunnen fungeren.
Voor het terugdraaien van een terechte ban moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen staflid op deze site.
THC-torrents is terug, nu onder de naam THC-torrents.biz.
Ook hier zal ik weer als contactpersoon kunnen fungeren.
Voor het terugdraaien van een terechte ban moet je niet bij mij zijn. Ik ben geen staflid op deze site.
Citaat van William op 30 september 2013, 18:23Goed om te zien en na een snelle blik op de website lijkt het erop dat het grootste gedeelte van de staff weer terug is!
Keep on going boys and girls!
Goed om te zien en na een snelle blik op de website lijkt het erop dat het grootste gedeelte van de staff weer terug is!
Citaat van Demo op 30 september 2013, 19:26Goed om te zien en na een snelle blik op de website lijkt het erop dat het grootste gedeelte van de staff weer terug is!
Ik heb de admin al gevraagd om dit topic te hernoemen.
Ik hoop dat het met jou/jullie goed gaat.
Goed om te zien en na een snelle blik op de website lijkt het erop dat het grootste gedeelte van de staff weer terug is!
Ik heb de admin al gevraagd om dit topic te hernoemen.
Ik hoop dat het met jou/jullie goed gaat.
Citaat van Zombymario op 30 september 2013, 19:30Ik heb het thc-torrents hulp topic ook aangepast.
Ik heb het thc-torrents hulp topic ook aangepast.
Citaat van Duken op 4 oktober 2013, 19:55Toppers!! Wat goed dat jullie terug zijn, petje af.
Goede gif ook op de homepage
Lekker web 1.0
Toppers!! Wat goed dat jullie terug zijn, petje af.
Goede gif ook op de homepage Lekker web 1.0
Citaat van Zombymario op 5 oktober 2013, 10:34Retro is weer in
Retro is weer in
Citaat van William op 13 november 2013, 19:30Eerst Film-Paleis oprichten en na alle reacties ook THC nieuw leven inroepen, op 2 paarden wedden
werkt dus niet altijd.
Likken naar boven en schoppen naar beneden, dat geldt voor de meeste stafleden aldaar.
Zitten nu zelfs stafleden die 5 jaar geleden de site aan het hacken waren, toen ik adm was
THC van vroeger zal nooit meer terug komen, zelfs niet met de grootste wil.
De meeste zijn hufters en daar zullen vele wel achterkomen, helaas voor mij was dat pas 9 jaar na de oprichting in 2003.
Gelukkig zijn er nog genoeg betere sites
en anders hebben we de NGr nog
gr dvdcassie
Eerst Film-Paleis oprichten en na alle reacties ook THC nieuw leven inroepen, op 2 paarden wedden
werkt dus niet altijd.
Likken naar boven en schoppen naar beneden, dat geldt voor de meeste stafleden aldaar.
Zitten nu zelfs stafleden die 5 jaar geleden de site aan het hacken waren, toen ik adm was
THC van vroeger zal nooit meer terug komen, zelfs niet met de grootste wil.
De meeste zijn hufters en daar zullen vele wel achterkomen, helaas voor mij was dat pas 9 jaar na de oprichting in 2003.
Gelukkig zijn er nog genoeg betere sites en anders hebben we de NGr nog
gr dvdcassie
Citaat van Duken op 19 maart 2016, 20:56Welke URL gebruik je dan voor het film paleis en welke foutmelding krijg je bij de registratie?
Welke URL gebruik je dan voor het film paleis en welke foutmelding krijg je bij de registratie?