wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

THC-torrents.org offline

VorigePage 3 of 5Volgende

castillions was een een tijdje geen admin meer op thc-torrents, die weet dus ook nergens van en heeft daarom die e-mail ook niet meer

maar het is geen thc en zal het ook niet worden denk ik denk een beetje promo voor deze site door te zeggen bijna alle mod van thc hier.thc is altijd nog terug gekomen en zal nu ook weer terug komen neem ik aan

Je hebt gelijk, het is idd geen thc, wel is het zo dat bijna de hele staf en heel veel uploaders hier naar toe zijn verhuisd. Over de vraag of thc nog terugkomt, dat is moeilijk te zeggen, voorlopig in ieder geval niet.

er gebeurd wel iets op thc torrents er staat nu 502 bad gateway ik denk dat ze er mee bezig zijn dus hou moet voor thc

er gebeurd wel iets op thc torrents er staat nu 502 bad gateway ik denk dat ze er mee bezig zijn dus hou moet voor thc

Nighthawk, als je op filmpaleis de chatbox bezoekt zul je hier inmiddels het grootste gedeelte van de THC-crew tegenkomen. Prima site & mocht THC terugkomen, dan is de kans groot dat je het nieuws daar ook hoort!

grt,

van een ex-THC member ;)

Beste oud-leden van thc-torrents, helaas is de site van thc niet meer bereikbaar, dit zal zoals het er nu naar uit ziet voorlopig ook zo blijven. de reden hiervan kan ik hier niet vermelden. Ik kan u melden dat bijna de complete staf van thc incl de uploaders hun werk voortzetten op deze nieuwe torrent site http://www.film-paleis.me/ U kunt hier een nieuw account aanmaken, op deze site zijn alle torrents gratis :) u hoeft dus niet terug te delen (het mag wel) en u hoeft zich hier dus ook niet druk te maken over ratio etc B) U begint ook direct met 127 torrents dus u kunt lekker downloaden en voor al uw vragen kunt u terecht bij uw vertrouwde staf. Dus meldt u snel aan en downloaden maar weer. Groetjes millertime oud-administrator thc-torrents :goed:

kan je mijn blok weg hallen op filmpaleis ik ben JWZ mega upper op THC maar kan niet op die andere site heet daar michel123 en anders JWz

kan je mijn blok weg hallen op filmpaleis ik ben JWZ mega upper op THC maar kan niet op die andere site heet daar michel123 en anders JWz

jwz, ik heb je account weer geactiveerd, onder michel123

jwz, ik heb je account weer geactiveerd, onder michel123

toppie

Het is inderdaad over met thc. zelf had ik ook een torrentsite en thc en wij waren genoodzaakt te stoppen dankzij brein :wacko:

Volgens mijn bron heeft de club van Tim Kuik niets met het verdwijnen van THC te maken.

Allen,

Castillions hiero (oud admin). Zoals mn mattie Millertime zegt, het overgrote deel van de staff en uploaders is overgegaan naar film-paleis. Het is weliswaar geen THC, maar wel een site door en voor oud-THC"ers.

Gr

Castillions aka Windhoek

VorigePage 3 of 5Volgende