wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet werkt niet meer na Windows update - Spotnet werkt niet meer

VorigePage 2 of 2

Bedankt voor de reactie. Maar ik kom al helemaal niet aan het laden van reacties in Spotnet toe. Ik krijg meteen de melding "spotnet werkt niet meer". Heb toch de reactielader tool gedownload, maar Norton verwijdert meteen DBC loader.exe als zijnde gevaarlijk. Ik kom er niet meer uit

Dat is vreemd, DBCloader is geen virus of malware. Waarschijnlijk grijpt norton in omdat de tool niet herkend is in de database van Norton en Spotnet instellingen wilt repareren.

Heb je hem al gedraait?

Zorg eerst dat je pc weer up-to-date is en dan vooral .NET Framework en Flash Player

Grote kans dat Spotnet deze software nodig heeft om te kunnen draaien. De DBCloader is geen trojan of virus maar moet zijn werk diep in het register van je pc doen. Vandaar dat antivirus software hier nog wel eens problemen mee kan hebben. Het tijdelijk uitschakelen van je (realtime) beveililging is dan de enige optie als je de DBCloader gaat gebruiken. Start de DBCloader loader ook als Administrator => rechtermuisknop erop klikken en kiezen voor: Als administrator uitvoeren. Dit is essentieel voor een juiste werking.

.NET Framework en Flash Player zijn geïnstalleerd. DBC loader als Administrator gestart. Maar weet niet hoe ik die real time beveiliging tijdelijk moet uitschakelen... Want Norton blijft narrig doen en haalt de loader meteen weg. Alvast heel hartelijk dank, ik word steeds gefrustreerder, grrrrr

In norton heet de functie niet realtime scanning maar File system auto protect. Zie hier: http://www.symantec.com/connect/forums/disable-file-system-auto-protect#comment-3964871

Kan je die uitzetten?

durf haast niet meer te reageren....heb alle schermen van Norton doorgelopen maar nergens die File system autoprotect gevonden. Ook niet iets wat lijkt op jouw site http://www.syamantic...comment-3964871.

Ik ben echt een vreselijke nitwit

https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v1910702_NAV_SOS_2012_nl_nl

dank voor jullie ondersteuning, ga alles op mijn gemakje weer opnieuw doen

VorigePage 2 of 2