do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Spotnet , PIA VPN en Ziggo

VorigePage 3 of 4Volgende
1 uur geleden zei poeloe666:

@MehMeh, heb zelf ook xsnews, nog nooit last gehad van lage snelheden, maar het nu Nordvpn aangeschaft en het is een drama, instellingenprobleem of ??

Ik ken NordVPN niet. Alleen HideIPVPN, PIA, IPvanish en 2 andere.

Maar misschien wel wat algemene tips om mn snelheid omhoog te krijgen of werkt dat zo niet?

Welke snelheid haal je met speedtest.net met en zonder je VPN provider? Voldoen die wel aan je internet abonnement?

zonder 17 mb, met 4 mb, dus wordt maar een klein beetje afgenepen zeg mar.

Ik krijg deze resultaten @poeloe666

Nforce is met VPN. Die gaat inderdaad iets langzamer. Maar jij hebt maar 7 MB? 

IMG_20171105_091000_839.jpg

Ik heb het hier ook even getest. Bovenste 2 zonder VPN, de onderste met VPN.

2.png.35c152498d65a8ff5654dd5e7a2d04eb.png

@ duken , bedoelde 70 ipv 7, foutje

Op 4-11-2017 om 18:53 zei Meh Meh:

Probeer het dan wel direct achter elkaar en time het.
XSnews is ook een budget provider, ik weet zeker dat ze de downloadsnelheden af en toe afknijpen. 

Pure onzin dat XSNews de downloadsnelheid zal afknijpen. Graag bewijs hiervan!

Op 4-11-2017 om 19:17 zei poeloe666:

@MehMeh, heb zelf ook xsnews, nog nooit last gehad van lage snelheden, maar het nu Nordvpn aangeschaft en het is een drama, instellingenprobleem of ??

Ligt aan de locatie van de VPN server, hoe druk de server is, tijdstip, encryptie. Maar VPN vertraagd sowieso de snelheid al.

Klopt xsnews altijd dik rond de 170,180 mb, maar met vpn zak ik naar de70, 80. met utorrent is het nog gekker, normaal gesproken haal ik met genoeg delers 180/170, met vpn haal ik net de 10 soms 20 maar dan houdt het ver op dus daar wordt je helemaal niet vrolijk van en dr zal wel geen bal aan te doen zijn, of wel ?

VorigePage 3 of 4Volgende