software any weblock deinstalleren / verwijderen
Citaat van Demo op 13 maart 2021, 14:234 uur geleden zei pcworld:ok het is gelukt ik kan terug op de websites
wat ik geblokkeerd had met dat programma
heb er eens een weekje overgelslapen hoe ik dat kan deblokkeren
gewoon kladblad openen als adminstrator
dan naar host gaan openen dat bestandje voledig verwijderd
en dan pc opnieuw opstarten
Fijn dat je blokkering weg is, maar ik ben toch benieuwd of Any Weblock nu ook van jouw laptop af is. Je kan zonder Any Weblock ook websites blokkeren door de IP-adressen direct in dat Host bestand te plaatsen en ook weer opschonen als je alle websites weer toegankelijk wil hebben. Onderstaand voor belangstellenden nog even een iets betere uitleg hoe je dat Host bestand kan vinden.
- Open Kladblok als Administrator.
- Klik op Bestand > Openen .
- Navigeer naar C Windows System32 Drivers etc
- Eenmaal daar, verander het bestandstype van Tekstdocumenten (* .txt) naar Alle bestanden (*. *) .
- Nu kunt u het hosts- bestand zien. Open het hosts bestand en verwijder de IP-adressen van de geblokkeerde websites en sluit vervolgens het bestand weer af met Wijzigingen Opslaan.
4 uur geleden zei pcworld:ok het is gelukt ik kan terug op de websites
wat ik geblokkeerd had met dat programma
heb er eens een weekje overgelslapen hoe ik dat kan deblokkeren
gewoon kladblad openen als adminstrator
dan naar host gaan openen dat bestandje voledig verwijderd
en dan pc opnieuw opstarten
Fijn dat je blokkering weg is, maar ik ben toch benieuwd of Any Weblock nu ook van jouw laptop af is. Je kan zonder Any Weblock ook websites blokkeren door de IP-adressen direct in dat Host bestand te plaatsen en ook weer opschonen als je alle websites weer toegankelijk wil hebben. Onderstaand voor belangstellenden nog even een iets betere uitleg hoe je dat Host bestand kan vinden.
- Open Kladblok als Administrator.

- Klik op Bestand > Openen .

- Navigeer naar C Windows System32 Drivers etc

- Eenmaal daar, verander het bestandstype van Tekstdocumenten (* .txt) naar Alle bestanden (*. *) .

- Nu kunt u het hosts- bestand zien. Open het hosts bestand en verwijder de IP-adressen van de geblokkeerde websites en sluit vervolgens het bestand weer af met Wijzigingen Opslaan.

Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 14 maart 2021, 07:14bedankt voor de tip maar het programma is verwijderd veledig en de host ook
bedankt voor de tip maar het programma is verwijderd veledig en de host ook