software any weblock deinstalleren / verwijderen
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 7 maart 2021, 14:56hallo
ben nieuw hier
heb een probleem met een software
any weblock is een website blocker
maar heb een paswoord ingevoerd
maar ik ben da vergeten
als ik het open staat er forgot password
maar meermaals geprobeerd
lukt niet
bestaat er een programma om dat te omzeilen
een wachtwoord hack of zo
gr een snelle reactie
hallo
ben nieuw hier
heb een probleem met een software
any weblock is een website blocker
maar heb een paswoord ingevoerd
maar ik ben da vergeten
als ik het open staat er forgot password
maar meermaals geprobeerd
lukt niet
bestaat er een programma om dat te omzeilen
een wachtwoord hack of zo
gr een snelle reactie
Citaat van Demo op 7 maart 2021, 16:12Als je nog niet hebt geprobeerd de software te verwijderen zou ik aanraden dat te doen met RevoUninstaller. (Gratis download versie RevoUninstaller) RevoUninstaller zoekt alle mappen en bestanden op je computer en verwijdert dat ook uit je Register.
Open RevoUninstaller en zoek Any Weblock in de lijst met geïnstalleerde software en klik het aan met je rechtermuisknop. Klik daarna links bovenaan op De-Installeren waarna Revo gaat beginnen met de Uninstall van Any Weblock. Als dat klaar is geef je opdracht in het zoekvenster alles te verwijderen. Daarna moet je nog even laten zoeken naar bestanden en mappen en als die gevonden zijn alles aanvinken om vervolgens ook allemaal te verwijderen.
Als alles van je computer is verwijdert zou je geen problemen meer moeten hebben van Any Weblock.
Als je nog niet hebt geprobeerd de software te verwijderen zou ik aanraden dat te doen met RevoUninstaller. (Gratis download versie RevoUninstaller) RevoUninstaller zoekt alle mappen en bestanden op je computer en verwijdert dat ook uit je Register.
Open RevoUninstaller en zoek Any Weblock in de lijst met geïnstalleerde software en klik het aan met je rechtermuisknop. Klik daarna links bovenaan op De-Installeren waarna Revo gaat beginnen met de Uninstall van Any Weblock. Als dat klaar is geef je opdracht in het zoekvenster alles te verwijderen. Daarna moet je nog even laten zoeken naar bestanden en mappen en als die gevonden zijn alles aanvinken om vervolgens ook allemaal te verwijderen.
Als alles van je computer is verwijdert zou je geen problemen meer moeten hebben van Any Weblock.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 7 maart 2021, 17:48sorrie het lukt helaas nie
nog steed geblokkeerd websites
maar mijn vraag is hoe kan ik een wachtwoordt van anyweblock omzeilen
sorrie het lukt helaas nie
Citaat van Demo op 7 maart 2021, 19:191 uur geleden zei pcworld:sorrie het lukt helaas nie
Dat kan dus niet zonder dat het volledige programma is verwijdert @pcworld. Er staat een Engelstalige hulp poging op het internet wat je even kan nalezen.
Ik heb een stukje uit de vertaling gehaald wat je misschien nog even kan bekijken en wellicht toch helpt om jouw probleem op te lossen.
Als je de software op de correcte manier verwijdert hebt met RevoUninstaller zouden er geen resterende bestanden en registervermeldingen meer aanwezig moeten.
Er zal gecontroleerd moeten worden of daadwerkelijk alles is verwijdert op onderstaande manier;
Klik op Start, Computer en vervolgens op ordenen (Boven), Map- en zoekopties
Klik op Weergeven
Klik op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven
Schakel het selectievakje Extensies verbergen voor bekende bestandstypen uit en schakel het selectievakje Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen uit en klik vervolgens op OK
Klik op Start
Type in de zoekregel Any Weblock
Wacht tot het zoeken is voltooid, en verwijder alle vermelde bestanden die gevonden zijn
Klik met de rechtermuisknop op de Windows-prullenbak en selecteer de prullenbak legen
Verwijder vervolgens de bijbehorende registerresten.
Klik op Start
Type regedit en klik vervolgens op ENTER om de Windows Register-editor te openen.Ontdek de onderstaande registersleutels in de editor.
HKEY_CURRENT_USER Software Any Weblock 1.0.0)HKEY_LOCAL_MACHINE Software programmanaam)
(HKEY_LOCAL_MACHINE Software Microsoft Windows CurrentVersion Run bv ui)
Verwijder die registersleutels door er met de rechtermuisknop op te klikken en "verwijderen" te selecteren.
Klik op Start, Computer
Zoek en verwijder de onderstaande mappen.
C Program Files Any Weblock 1.0.0
C Document and Settings All Users Application Data Any Weblock
C Documents and Settings (Uw GEBRUIKERSNAAM) Application Data Any Weblock
Als alle bovenstaande bestanden en mappen van de computer verwijdert zijn, zou er normaal gesproken geen blokkering meer moeten zijn.
1 uur geleden zei pcworld:sorrie het lukt helaas nie
Dat kan dus niet zonder dat het volledige programma is verwijdert @pcworld. Er staat een Engelstalige hulp poging op het internet wat je even kan nalezen.
Ik heb een stukje uit de vertaling gehaald wat je misschien nog even kan bekijken en wellicht toch helpt om jouw probleem op te lossen.
Als je de software op de correcte manier verwijdert hebt met RevoUninstaller zouden er geen resterende bestanden en registervermeldingen meer aanwezig moeten.
Er zal gecontroleerd moeten worden of daadwerkelijk alles is verwijdert op onderstaande manier;
Klik op Start, Computer en vervolgens op ordenen (Boven), Map- en zoekopties
Klik op Weergeven
Klik op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven
Schakel het selectievakje Extensies verbergen voor bekende bestandstypen uit en schakel het selectievakje Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen uit en klik vervolgens op OK
Klik op Start
Type in de zoekregel Any Weblock
Wacht tot het zoeken is voltooid, en verwijder alle vermelde bestanden die gevonden zijn
Klik met de rechtermuisknop op de Windows-prullenbak en selecteer de prullenbak legen
Verwijder vervolgens de bijbehorende registerresten.
Klik op Start
Type regedit en klik vervolgens op ENTER om de Windows Register-editor te openen.
Ontdek de onderstaande registersleutels in de editor.
HKEY_CURRENT_USER Software Any Weblock 1.0.0)
HKEY_LOCAL_MACHINE Software programmanaam)
(HKEY_LOCAL_MACHINE Software Microsoft Windows CurrentVersion Run bv ui)
Verwijder die registersleutels door er met de rechtermuisknop op te klikken en "verwijderen" te selecteren.
Klik op Start, Computer
Zoek en verwijder de onderstaande mappen.
C Program Files Any Weblock 1.0.0
C Document and Settings All Users Application Data Any Weblock
C Documents and Settings (Uw GEBRUIKERSNAAM) Application Data Any Weblock
Als alle bovenstaande bestanden en mappen van de computer verwijdert zijn, zou er normaal gesproken geen blokkering meer moeten zijn.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 7 maart 2021, 20:04heb nu gedaan merevo uninstaller en toch blijf alled geblockkeer op mijn laptop
raar
heb een.paar foto toegevoegd
is op dit moment
heb nu gedaan merevo uninstaller en toch blijf alled geblockkeer op mijn laptop
raar
heb een.paar foto toegevoegd
is op dit moment
Citaat van Demo op 8 maart 2021, 05:41Goede morgen @pcworld,
Ik heb geprobeerd je te helpen met jouw Any Weblock probleem, maar ik kan niet meer doen dan helpen zoeken naar mogelijke oplossingen die te vinden zijn op het internet. Ik heb zelf niet de kennis om dit probleem bij jou weg te nemen. Ik heb nog 2 linkjes voor je naar pagina's waar je met een stukje software Any Weblock volledig mee moet kunnen verwijderen, maar die zijn helaas Engelstalig. Bloatwareremover en Uninstallhelps.
Goede morgen @pcworld,
Ik heb geprobeerd je te helpen met jouw Any Weblock probleem, maar ik kan niet meer doen dan helpen zoeken naar mogelijke oplossingen die te vinden zijn op het internet. Ik heb zelf niet de kennis om dit probleem bij jou weg te nemen. Ik heb nog 2 linkjes voor je naar pagina's waar je met een stukje software Any Weblock volledig mee moet kunnen verwijderen, maar die zijn helaas Engelstalig. Bloatwareremover en Uninstallhelps.
Citaat van Duken op 8 maart 2021, 07:01Weet je wie de software heeft geïnstalleerd op je computer? Misschien weet deze persoon ook het wachtwoord van de software om te deinstalleren?
Weet je wie de software heeft geïnstalleerd op je computer? Misschien weet deze persoon ook het wachtwoord van de software om te deinstalleren?
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 8 maart 2021, 10:18haha ik zelf duken maar da is het juist ik herinner me niets
haha ik zelf duken maar da is het juist ik herinner me niets
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 13 maart 2021, 09:31ok het is gelukt ik kan terug op de websites
wat ik geblokkeerd had met dat programma
heb er eens een weekje overgelslapen hoe ik dat kan deblokkeren
gewoon kladblad openen als adminstrator
dan naar host gaan openen dat bestandje voledig verwijderd
en dan pc opnieuw opstarten
meer was er niet aan
ok het is gelukt ik kan terug op de websites
wat ik geblokkeerd had met dat programma
heb er eens een weekje overgelslapen hoe ik dat kan deblokkeren
gewoon kladblad openen als adminstrator
dan naar host gaan openen dat bestandje voledig verwijderd
en dan pc opnieuw opstarten