Second stage offline
Citaat van hotisnevercold op 22 december 2021, 21:45Zo te zien, ligt het er weer uit?
Zo te zien, ligt het er weer uit?
Citaat van Jaccus op 22 december 2021, 21:524 minutes ago, hotisnevercold said:Zo te zien, ligt het er weer uit?
Blijkbaar...
Dit is het antwoord wanneer je probeert in te loggen:
---------------------------------------------------------------------------
Deze pagina werkt niet
second-stage.online kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500----------------------------------------------------------------------------------------------------
4 minutes ago, hotisnevercold said:Zo te zien, ligt het er weer uit?
Blijkbaar...
Dit is het antwoord wanneer je probeert in te loggen:
---------------------------------------------------------------------------
Deze pagina werkt niet
second-stage.online kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
Citaat van hotisnevercold op 23 december 2021, 12:23Zal wel niet meer terugkomen. Achter de schermen werd al geopperd, dat twee admins zijn gepakt. Die waren ook ineens van het forum verdwenen zonder enige uitleg.
Bleek om een inval te zijn gegaan door brein. Wordt weggemoffeld voor de rest. Ze kunnen beter de waarheid vertellen daar, want het is nu gewoon niet veilig meer.
Zal wel niet meer terugkomen. Achter de schermen werd al geopperd, dat twee admins zijn gepakt. Die waren ook ineens van het forum verdwenen zonder enige uitleg.
Bleek om een inval te zijn gegaan door brein. Wordt weggemoffeld voor de rest. Ze kunnen beter de waarheid vertellen daar, want het is nu gewoon niet veilig meer.
Citaat van Demo op 23 december 2021, 15:34als je naar second-stage.omline gaat zonder iets er achter wordt je door gelinkt naar de brein pagina
als je naar second-stage.omline gaat zonder iets er achter wordt je door gelinkt naar de brein pagina
Citaat van Demo op 23 december 2021, 22:36ze hebben onderling ruzie bij second-stage
daarom leeg de boel plaat daar
geen brein zo ver als ik nu weet
ze hebben onderling ruzie bij second-stage
Citaat van hotisnevercold op 24 december 2021, 01:493 uur geleden zei warmmer:ze hebben onderling ruzie bij second-stage
warmer, is gewoon gepakt door brein. Niets minder en niets meer.
3 uur geleden zei warmmer:ze hebben onderling ruzie bij second-stage
warmer, is gewoon gepakt door brein. Niets minder en niets meer.