Second stage offline
Citaat van jojo1975 op 18 december 2021, 09:23ik heb me geprobeerd te regeistren bij Army zonder VNP maar het werd geweigerd. weet iemand hoe je met jezelfde inlog en mail nogmaals kan registreren? of hoe je contact kan opnemen zonder ingelogd te zijn?
ik heb me geprobeerd te regeistren bij Army zonder VNP maar het werd geweigerd. weet iemand hoe je met jezelfde inlog en mail nogmaals kan registreren? of hoe je contact kan opnemen zonder ingelogd te zijn?
Citaat van Demo op 18 december 2021, 14:0139 minuten geleden zei Karin1961:Second stage weg> heeft er iemand een suggestie van andere sites? mvg Karin
Hallo @Karin1961,
Er staan onder deze link een aantal NZB Community 's waar je even naar kan kijken. Er staan een aantal website linkjes tussen met Offline ervoor, die kan je dus overslaan. Als je een linkje opent krijg je een omschrijving te zien waarin staat of er voorwaarden worden gesteld bij de registratie, zoals bijv. het wel of niet kunnen registreren met VPN aan. De meeste Community 's laten geen registratie toe met een VPN aan. Verder moet je ook een geldig e-mailadres gebruiken. Ik adviseer om te registreren bij Private-releases.life en army-of-strangers.biz en nzb-wiseguys.com, want die hebben allemaal nagenoeg dezelfde aanbiedingen als Second-stage
39 minuten geleden zei Karin1961:Second stage weg> heeft er iemand een suggestie van andere sites? mvg Karin
Hallo @Karin1961,
Er staan onder deze link een aantal NZB Community 's waar je even naar kan kijken. Er staan een aantal website linkjes tussen met Offline ervoor, die kan je dus overslaan. Als je een linkje opent krijg je een omschrijving te zien waarin staat of er voorwaarden worden gesteld bij de registratie, zoals bijv. het wel of niet kunnen registreren met VPN aan. De meeste Community 's laten geen registratie toe met een VPN aan. Verder moet je ook een geldig e-mailadres gebruiken. Ik adviseer om te registreren bij Private-releases.life en army-of-strangers.biz en nzb-wiseguys.com, want die hebben allemaal nagenoeg dezelfde aanbiedingen als Second-stage
Citaat van MrAudi op 18 december 2021, 14:48Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
Meer uitleg moet je maar vragen aan de eigenaar, dat is niet aan mij.
Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
Citaat van Karin1961 op 18 december 2021, 15:111 uur geleden zei Skeletor:Hallo @Karin1961,
Bedankt voor uw antwoord. Ik ga snel kijken
1 uur geleden zei Skeletor:Hallo @Karin1961,
Bedankt voor uw antwoord. Ik ga snel kijken
Citaat van Demo op 18 december 2021, 15:2533 minuten geleden zei MrAudi:Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
Meer uitleg moet je maar vragen aan de eigenaar, dat is niet aan mij.Bedankt voor de geboden hulp @MrAudi om Second Stage weer online te helpen. Als de Eigenaar daar behoefte aan heeft horen we graag wat de reden is geweest van het offline gaan, maar voor nu zullen er alleen maar weer een hoop blije leden zijn.
33 minuten geleden zei MrAudi:Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
Bedankt voor de geboden hulp @MrAudi om Second Stage weer online te helpen. Als de Eigenaar daar behoefte aan heeft horen we graag wat de reden is geweest van het offline gaan, maar voor nu zullen er alleen maar weer een hoop blije leden zijn.
Citaat van donna23 op 18 december 2021, 19:344 uur geleden zei MrAudi:Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
Meer uitleg moet je maar vragen aan de eigenaar, dat is niet aan mij.dank mr audi
4 uur geleden zei MrAudi:Site werd online gebracht door mij omstreeks 15u in samenspraak met de eigenaar.
dank mr audi