Protonmail ervaring
Citaat van Nougabol op 13 november 2021, 21:21Na alles gelezen en gevolgd te hebben, heb ik besloten om ook over te stappen naar Protonmail, ook omdat mits een kleine bijdrage heb je je eigen domeinnaam. Zeer gemakkelijk en gunstig in ieders voordeel.Ik ga het zeker uitproberen.
Na alles gelezen en gevolgd te hebben, heb ik besloten om ook over te stappen naar Protonmail, ook omdat mits een kleine bijdrage heb je je eigen domeinnaam. Zeer gemakkelijk en gunstig in ieders voordeel.Ik ga het zeker uitproberen.
Citaat van William op 17 november 2021, 18:42Geen Black Friday deal voor Protonmail dit jaar. Enkel voor ProtonVPN.
Toch benieuwd waarom ze dit jaar geen korting geven voor Protonmail. Inmiddels een mailtje naar ze gestuurd hierover.
Ik wacht het antwoord even af. Als korting niet mogelijk is, dan is dat jammer en zal ik met alle plezier het volledig bedrag betalen voor Protonmail Plus.
![]()
Geen Black Friday deal voor Protonmail dit jaar. Enkel voor ProtonVPN.
Toch benieuwd waarom ze dit jaar geen korting geven voor Protonmail. Inmiddels een mailtje naar ze gestuurd hierover.
Ik wacht het antwoord even af. Als korting niet mogelijk is, dan is dat jammer en zal ik met alle plezier het volledig bedrag betalen voor Protonmail Plus.
Citaat van Demo op 18 november 2021, 18:2423 uur geleden zei Monkie:Geen Black Friday deal voor Protonmail dit jaar. Enkel voor ProtonVPN.
![]()
Hou er rekening mee dat de black friday deals van proton, de afgelopen jaren pas rond de 25ste online kwamen. En dan vaak een volle week aan hielden.
Dit omdat het toch gaat om digitale voordelen, en geen fysieke. Dit was vorig jaar en het jaar daarvoor ook zo.
23 uur geleden zei Monkie:Geen Black Friday deal voor Protonmail dit jaar. Enkel voor ProtonVPN.
![]()
Hou er rekening mee dat de black friday deals van proton, de afgelopen jaren pas rond de 25ste online kwamen. En dan vaak een volle week aan hielden.
Dit omdat het toch gaat om digitale voordelen, en geen fysieke. Dit was vorig jaar en het jaar daarvoor ook zo.
Citaat van William op 19 november 2021, 05:5711 uur geleden zei SwitchFreak:Hou er rekening mee dat de black friday deals van proton, de afgelopen jaren pas rond de 25ste online kwamen. En dan vaak een volle week aan hielden.
Dit omdat het toch gaat om digitale voordelen, en geen fysieke. Dit was vorig jaar en het jaar daarvoor ook zo.Ah, oke. Klinkt logisch.
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Daar staat onder andere het volgende in:
This year, the ProtonVPN Plus offer is our unique year-end deal and covers the festive season, including Black Friday.
Met een linkje naar een blog bericht voor deze deal die sinds 1 november online staat.
11 uur geleden zei SwitchFreak:Hou er rekening mee dat de black friday deals van proton, de afgelopen jaren pas rond de 25ste online kwamen. En dan vaak een volle week aan hielden.
Ah, oke. Klinkt logisch.
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen. Daar staat onder andere het volgende in:
This year, the ProtonVPN Plus offer is our unique year-end deal and covers the festive season, including Black Friday.
Met een linkje naar een blog bericht voor deze deal die sinds 1 november online staat.
Citaat van William op 22 november 2021, 10:12Inmiddels een 2-jarig Protonmail Plus abonnement aangeschaft.
Via de bridge app werkt de boel perfect in Apple Mail
![]()
Inmiddels een 2-jarig Protonmail Plus abonnement aangeschaft.
Via de bridge app werkt de boel perfect in Apple Mail
Citaat van Nougabol op 29 november 2021, 15:12@SwitchFreakhoe kun je een alias aanmaken in protonmail? Of moet je eerst plus zijn
om dit te kunnen?
@SwitchFreakhoe kun je een alias aanmaken in protonmail? Of moet je eerst plus zijn
om dit te kunnen?
Citaat van William op 29 november 2021, 15:226 minuten geleden zei Bartje C:@SwitchFreakhoe kun je een alias aanmaken in protonmail? Of moet je eerst plus zijn
om dit te kunnen?
Daar heb je inderdaad het Plus abonnement voor nodig. Hier zitten 5 aliassen inbegrepen. Tegen extra bijbetaling kun je het aantal aliassen verhogen (met 5) tot 50.
6 minuten geleden zei Bartje C:@SwitchFreakhoe kun je een alias aanmaken in protonmail? Of moet je eerst plus zijn
om dit te kunnen?
Daar heb je inderdaad het Plus abonnement voor nodig. Hier zitten 5 aliassen inbegrepen. Tegen extra bijbetaling kun je het aantal aliassen verhogen (met 5) tot 50.
Citaat van William op 29 november 2021, 16:18Het aanmaken van een alias gaat als volgt: Login op de pagina van Protonmail > Kies rechtsboven voor 'Instellingen' > 'Ga naar instellingen' > Kies aan de linkerkant voor 'Identiteit & adressen'.
Bij 'Mijn adressen' kun je vervolgens een alias aanmaken.
Het aanmaken van een alias gaat als volgt: Login op de pagina van Protonmail > Kies rechtsboven voor 'Instellingen' > 'Ga naar instellingen' > Kies aan de linkerkant voor 'Identiteit & adressen'.
Bij 'Mijn adressen' kun je vervolgens een alias aanmaken.